Jag vill ha denna

Denna hästen har jag funderat på sen den kom, den är så himla fin men jag VÅGAR inte köpa den.. Jag vill testa rida den och verkligen känna efter hur den känns dock känner jag ingen som äger den så jag kan inte testa rida den. Denna skulle isåfall få heta SUZIE efter en IRL häst från samma stall som Felix.. jag har alltid varit svag för skäckar ♥  även om suzie inte är lik förutom att båda är brun (fux) skäckar..


Bild på den riktiga Suzie, ♥  Dålig kvalité då bilden är fotad från en vägg hehe ;)
Bilden är även tagen för kanske 5-6 år sedan haha.

och en bild från riskolans hemsida

Äger du hästen och kan låta mig få provrida, så hör av dig ;)

Postat av: Rose

hej äger den hästen! skulle självklart låt dig prov rida men har tyvärr facebook inlogg :(

2013-07-15 @ 16:32:06
Postat av: Kate Mistwood

Ska köpa den när jag kommer hem :)
du kanske får testa den då ^-^
bara du inte köper den innan och ångrar dig xD
<3

2013-07-15 @ 17:18:51
Din bloggadress: http://katemistwood.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Skriv din mailadress (bara jag som ser den)


Din bloggadress:


Kommentar:


Trackback


Hej och välkommen till min blogg, mitt namn är Amanda och jag är en tjej på strax 18 år fyllda. Spelar dagligen star stable och driver även den underbara klubben Shady pearls. Började spela Star Stable sommaren 2012 och bloggat om spelet sedan Januari 2013.

Vill ni kontakta mig?
Då får ni självklart göra det. ↓

Mail:
[email protected]
Instagram:
Amandalightfield



• 
Klubbens hemsida

Shady Pearls är enligt mig en av jorviks bästa klubbar.
I SP satsar jag och medlemmarna på en god gemenskap. En miljö där alla ska trivas. Vi är en full klubb och för att få gå med i klubben får man gå in på klubbens hemsida ↑ och ansöka. För att behålla gemenskapen är vi väldigt noga med vilka som kommer in i klubben.



• Alvas • Esmes • Alicias • Janes
• Veronicas • Fionas

RSS 2.0