Köpa star coins ~ not anymore

Jag har tänkt igenom detta med att köpa star coins, är det värt det? Visst att man älskar detta spel och älskar o känna sig "rik" i star coins och veta att man har råd att köpa ALLT i spelet. Men för de pengar man lägger på star coins kan man spara och åka utomlands, man kan köpa kläder, man kan ha väldigt ROLIGT för dom IRL istället för att ha en siffra stående i sin ryggsäck på Star Stable som dragit dig på pengar IRL. man byter ut pengar till LÅTSAS pengar.

Nej, jag vill inte göra det mer, jag har insett hur mycket roligare man kan ha för pengarna, jag har lagt ut 2076 - 2300 KR på detta spel och nu är det nog, igår köpte jag dom sista Star coinsen jag NÅGONSIN kommer att köpa på Star Stable. Jag åker hellre iväg med min familj eller har väldigt kul IRL!

Så här har ni mitt ord:

Jag Amanda Lightfield ska ALDRIG mer köpa Star Coins på Star Stable Online. 

Om jag bryter detta löfte får Sally Lightbridge SÄLJA mina hästar!

Jag får självklart ta emot SC om jag skulle vinna en tävling eller så. ;)


Postat av: Camila Bluebear

Hur mkt sc har du nu?:D
(snalla svara)

Svar: 1650 :3
Amanda ~

2013-07-20 @ 19:08:05
Postat av: Anonym

Jag håller helt med dig att det är onödigt men varför stör du dig på det helt plötsligt om du har köpt förut?

Svar: För jag aldrig har tänkt på hur mkt pengar det verkligen är som jag lagt på spelet! :)
Amanda ~

2013-07-20 @ 19:34:54
Postat av: Sylvie Yellowstone

Bravo *applåder* Jag beslutade mig själv för ett tag sedan att aldrig mer lägga riktiga KR på virtuella saker, som du säger får man mycket mer nytta av dem IRL! Kan också ha med ålder att göra, nu är jag 16 år och igår var jag i stan och handlade fem par shorts och ett par skor för ca 1000 KR, någonting jag uppskattar mycket mer än om jag skulle köpa SC! :)

2013-07-20 @ 20:36:00
Din bloggadress: http://sylvieyellowstone.blogg.se
Postat av: Matilda Greenstone

Jag har aldrig köpt Sc, endast sr och sedan LT. Och nu har jag bestämt att jag aldrig ska köpa Sc :) (för några veckor sedan)

2013-07-21 @ 00:44:05
Din bloggadress: http://skydancers.blogg.se
Postat av: Tuva Goldvalley

Jag håller helt med dig, skulle aldrig lägga ner egna pengar på det. Enda anledningen till att jag fyller på sc är för att släktingar fyller på pengar på mobil och jag använder aldrig dom pengarna så dom samlas på hög xD så då kan dom lika gärna användas till nått ;)

2013-07-21 @ 01:09:14
Din bloggadress: http://fluffyfighter.blogg.se
Postat av: Nele Shorthaven

Nu räcker det jag har lagt mycket pengar på detta spel nu ska jag spara mina pengar IRL så jag kan köpa kläder och mer.

2013-07-21 @ 13:20:33
Postat av: Molly blueknight

HEJ! trevligt att du säger så där för så har jag också gjort jag har blåst 6500 kr på det där spelet för små star cions det är inte rätt det är ju bara lossas pengar

2013-11-09 @ 18:49:00
Postat av: Cassandra Lightninglund

Det är inte värt att slösa så mycket pengar på ett spel

2014-09-27 @ 00:09:24
Postat av: Denise Appeltree

Håller helt med!
Men varför är det inte bara då bra att man slutar erbjuda starcoins,Starrider m.m!
Kan det inte bara vara ett hästspel som är gratis?..
+ När man köper så får man inte pengar tillbaka! Bara 2 kr om man skriver sin mailaddres i en ruta,Men!
Spara dina pengar till ett bättre liv om du vill ha det <3

Svar: Grejen är ju att spelet måste tjäna pengar för att hålla igång :)
Amanda ~

2014-11-05 @ 18:27:50
Din bloggadress: http://appletreedenise.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Skriv din mailadress (bara jag som ser den)


Din bloggadress:


Kommentar:


Trackback


Hej och välkommen till min blogg, mitt namn är Amanda och jag är en tjej på strax 18 år fyllda. Spelar dagligen star stable och driver även den underbara klubben Shady pearls. Började spela Star Stable sommaren 2012 och bloggat om spelet sedan Januari 2013.

Vill ni kontakta mig?
Då får ni självklart göra det. ↓

Mail:
[email protected]
Instagram:
Amandalightfield



• 
Klubbens hemsida

Shady Pearls är enligt mig en av jorviks bästa klubbar.
I SP satsar jag och medlemmarna på en god gemenskap. En miljö där alla ska trivas. Vi är en full klubb och för att få gå med i klubben får man gå in på klubbens hemsida ↑ och ansöka. För att behålla gemenskapen är vi väldigt noga med vilka som kommer in i klubben.



• Alvas • Esmes • Alicias • Janes
• Veronicas • Fionas

RSS 2.0