Till Ocean Warriors

"Hej alla OW:are.

Jag vill börja med att säga förlåt för alla misstagen jag gjorde, men alla gör misstag.. det är så man lär sig.

Jag lämnade på helt fel sätt och det är jag medveten om, men det var en jobbig dag för mig och just då.. jag vet faktiskt inte vad som hände och allt gick så snabbt. Planen var inte att jag skulle lämna just då utan jag ville kämpa mig igenom och inte svika er även om det inte kändes rätt. Jag är en människa som skiter i mig själv och bryr mig om andra och det får mig att bli himla deprimerad. Har även gått hos psykolog för min depression IRL och där sa psykologen att jag måste sluta bry mig om andra, men jag kan inte. i detta läget så fick jag panik och gjorde vad som var bäst för MIG vilket inte händer ofta. Men allt blir kaos.. folk börjar ogilla MIG för att jag lämnade ER.. men ska jag vara med och må dåligt själv? man måste tänka ett steg längre. ja jag gjorde det helt fel och kunde iallafall väntat tills söndag och avslutat på ett bättre sätt, men det tänkte jag inte på DÅ. DON'T BLAME ME för ALLA gör misstag. Men ger det er en andledning att hata mig? för att jag vill må bra.

Jag vill att ni ska veta att jag älskar er otroligt mycket och ni är himla underbara, men det blev för mycket och jag kan inte sätta punkt på varför jag inte trivdes.

Kram.. Amanda. "


Postat av: Siri Månbjörn

Awww Mandhelm ♥
Ibland måste man sätta sig själv före andra, så är det bara. Finns om du behöver mig ♥

Svar: ♥♥♥♥
Amanda ~

2013-07-06 @ 20:59:45
Din bloggadress: http://moonbear.blogg.se
Postat av: Tuva Goldvalley

Inte kan man hata dig Manda :(

Svar: söta du♥♥♥
Amanda ~

2013-07-06 @ 22:28:46
Din bloggadress: http://fluffyfighter.blogg.se
Postat av: Matilda Greenstone

Jag hatar dig inte, det är viktigt att du mår bra för oss, iallafall för mig <3 Du har fått mig att må bra så många gånger, nu är det din tur ♥

2013-07-06 @ 23:01:01
Din bloggadress: http://skydancers.blogg.se
Postat av: Katelyn

<3

2013-07-06 @ 23:11:53
Din bloggadress: http://wildking.blogg.se
Postat av: Maja Riverlake

Men vi håller väl kontakten?<3

Svar: alltid <3
Amanda ~

2013-07-07 @ 11:01:00
Din bloggadress: http://Riverlake.bloggo.nu

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Skriv din mailadress (bara jag som ser den)


Din bloggadress:


Kommentar:


Trackback


Hej och välkommen till min blogg, mitt namn är Amanda och jag är en tjej på strax 18 år fyllda. Spelar dagligen star stable och driver även den underbara klubben Shady pearls. Började spela Star Stable sommaren 2012 och bloggat om spelet sedan Januari 2013.

Vill ni kontakta mig?
Då får ni självklart göra det. ↓

Mail:
[email protected]
Instagram:
Amandalightfield



• 
Klubbens hemsida

Shady Pearls är enligt mig en av jorviks bästa klubbar.
I SP satsar jag och medlemmarna på en god gemenskap. En miljö där alla ska trivas. Vi är en full klubb och för att få gå med i klubben får man gå in på klubbens hemsida ↑ och ansöka. För att behålla gemenskapen är vi väldigt noga med vilka som kommer in i klubben.



• Alvas • Esmes • Alicias • Janes
• Veronicas • Fionas

RSS 2.0