I won't give up you

Ibland så måste man bara få ta en stund ensam och fundera lite kring allt, och denna bryggan vid Mr Pike är ett perfekt ställe för just det. Man får en fin utsikt och tankarna bara flödar när man står och tittar ut mot havet - Jag älskar det.

jag tänker ta och öppna upp mig lite här och säga att jag faktiskt haft planer på att lägga ner denna bloggen men jag kan inte och jag tänker inte överge er och allt jag kämpat för. Men ibland känns det som att man inte har tid till att skriva inlägg, umgås med klubben och vänner och samtidigt hinna med sina vänner utanför datorskärmen. Det är väldigt svårt och jag känner att jag hela tiden måste göra val jag inte kan - jag skiter i mina vänner mycket för bloggen och det är inte bra. Trots att jag sagt att jag bloggar på mina villkor så känns det fel att inte uppdatera er och jag vill inte riskera att förlora er som troget följer bloggen.

Det är även så att mina blogg idéer håller på att ta slut, då kan de ta flera timmar för att få ihop ett inlägg. Jag vill inte bara slänga upp ett helt onödigt inlägg om jag faktiskt har tiden till att göra ett bra inlägg som ni kanske uppskattar - så jag lägger ner otroligt mycket tid på denna bloggen. Men jag behöver verkligen er hjälp nu för att kunna fortsätta och uppdatera er - vad vill DU läsa?


Det får bli ett ni bestämmer rubriken och jag hoppas verkligen ni hjälper till nu - för bättre uppdatering.
Det kan vara allt från åsikter om saker till saker ni vill veta om mig.. ALLT!

Vi kör såhär, den som kommenterar flest rubriker (som är BRA) får en fribiljett in till WR som personen kan ge till sig själv eller kanske en nära vän. Vet du ingen som vill ha den så kan du ge någon i vår kö den. Fribiljetten ges ut när vi har plats :)

Postat av: Alicia Starnight

"Alla hår jag någonsin haft"
"Alla smink jag någonsin haft"
"En häst som jag gillat i hemlighet"
"Ett plagg jag aldrig skulle klara mig utan"
"Om jag fick göra en helt egen häst"
"Varför jag valt XXXXX som hemstall"
"En önskan till SSO"
"Min favoritaffär"
"Favorit shopping ställe"
"Klädönskan"
"Hästutrustnings önskan"

Och självklart bör alla läsare acceptera ditt beslut om du slutar blogga t.ex. Det är ditt val, ditt liv. <3

2013-11-16 @ 15:11:59
Din bloggadress: http://aliciastarstable.blogg.se
Postat av: nellie silverbell

varför du valde just dom hästar du har nu

2013-11-16 @ 15:19:37
Din bloggadress: http://NellieSilverbell.bloggo.nu
Postat av: Michell Noghtlake

Mest ridna häst just nu? Vrf.
Höst du vill ha nu.
Hat lopp
Bästa loppet
Bff?
Hur skulle du ha gjort en egen onsdagsuppdatering?
Favvofärg på häst
Visa olika högtidskläder som du har
Finaste platsen? Vrf?
Berätta lite om din dator du har.
Vilka årstider du har haft
Ett klädesplagg/utrustning du aldrig skulle sälja
Vad du tycker om nybörjarkläderna
Vilka ögonfärger dina hästar har.
Vad du tkr om olika ögonfärger på människan.
Önskelista
Favvofärg på sso
Ful färg på sso
Vad du tkr om farligt fall.
Om de hade bestämt att de skulle ta bort sso 4ever och du fick 48 Tim på dig att göra vad som helst. Vad skulle det bli?
Snö elr sommar? Vrf.
Det var mina :) kan man skriva in flera om man kommer på fler?

2013-11-16 @ 15:23:32
Postat av: Michelle Nightlake

Skrev namnet lite fel XD

2013-11-16 @ 15:24:00
Postat av: stella pinkcake

*Alla hästar du någonsin ägt/sålt*
*Favvo kläderna på hela sso*
*Om jag skulle köpa en häst på sso vilken*
*Bästa outfiten för jul*
*Vad du önskar ska komma till sso på julen*
*vad du önskar ska komma till sso*
*någon uppdatering du gärna vill ha*
*vad du tycker om dom 100sc man får på helgerna*
*Vad som fick dig till att blogga*
*Om du köpte en ponny vilken o varför*
*önske lista på kläder du vill ska finnas på sso*
*Redigerar skola*
*vilka program du använder när du redigerar*
haha allt jag kom på för stunden hope u like it o får några ideér av mina förslag good luck ;) //stella

2013-11-16 @ 15:40:41
Postat av: Alexandra Mistdawn

1. Din klubbhistorik
2. Är det någon eller några hästar du såldt, som du ångrar att du sålde? Eller kanske saknar?

2013-11-16 @ 15:40:46
Din bloggadress: http://starstableryttarnas.blogg.se
Postat av: Mary Northwood

*En häst du älskat men inte kunnat köpa*
*En häst du nästan sålt men som du älskar nu*
*Favoriten i stallet*
*En vän som du "tappat bort" bland alla andra*
*Lyckligaste minnet SSO*
*Varför du köpte dina hästar*
*Din relation till din starthäst*
*Den bästa redigerade bilden du någonsin gjort, och hur och varför du gjorde den*
*Din åsikt om att kunna simma obergänsad tid med hästen (och med människan)*
*Vad du tycker borde läggas till i SSO (fåglar, sjögras o.s.v.)*
*Vad du gillar mest, SSO på dagen eller natten, och varför*

2013-11-16 @ 15:42:50
Din bloggadress: http://www.starstablehorses.bloggo.nu
Postat av: Emilia Lightfield

1. "Djur i SSO" -ta bilder på alla djur och skriv lite om dem, jämför vilket som är sötast osv.
2. "Faces" -ta bilder på alla typer av "ansikten" i sso och jämför, skriv vilket som är finast, på vilka sätt? osv.
3. "Champrating" -gradera alla champ i den ordning du tycker om dem mest och förklara varför, ge exempel (ljud, detaljer etc.)
4. "Hästfärger- SSO vs. IRL" Ta bilder på alla dina hästars färger i spelet och hitta bilder, (som du får använda såklart) på internet eller om du har egna, som har likadan päls IRL som i spelet :) jämför om spelets pälsar är bra gjorda, relevanta med verklighetens bilder osv.
5. "Årstider som jag vill ha dem" Redigera, (om du orkar) bilder med de fyra årstiderna. Annars kan du ta bilder från t.ex. Star Stable årdtidsryttarna, Höstryttaren och jämför hur det skulle bli i SSO om det såg ut så överallt när det är höst IRL. Skriv också vilken årstid du tycker om mest så som dem ser ut i spelet.
6. "Färger som klär mina springare"- att du tar en utrustningsdel, tex. Benlindor och sätter dem på den häst du tycker klär upp dem bäst. Jämför med alla dina hästar, kanske att du tar två olika färger på en och samma häst och bestämmer vilken färg som är finast på just den.

Hoppas du förstår mina förklaringar, annars kan du ju göra din egna version av rubrikerna.
Känn ingen press, lycka till med bloggningen nu, den är superbra :)

2013-11-16 @ 15:45:36
Din bloggadress: http://icetrouble.blogg.se
Postat av: stella pinkcake

Kom på lite mer ideér:
*önske häst på sso*
*vad tycker du om fisket*
*bästa platsen på sso*
*bästa uppdateringen som kommit till sso*
*bästa hästen på sso*
*om du var tvungen att sälja 1 av dina hästar vem o vrf*
*alla smink du någonsin haft*
*mest använda kläderna*
*mest ridna häst för månaden*
*mest använda klädersplagg för månaden*
*om du fick 5000 att handla för på sso vad o vrf*
*vad tycker du om dom senaste uppdateringarna*
*något jag längtar efter att ska komma till sso*
*bästa dagarna på sso*
*vad jag gör för mina 100*
japp du kan ju bara plussa ihop det här med mina ndra ideér om jag gav vid samma namn tack ;)

2013-11-16 @ 15:47:29
Postat av: Nova bluebell

Jag och mina hästar
en serie
Mina vänner
Bästa loppet på jorvik
Din dröm uppdatering
Finaste platsen på jorvik
Önskelista
Vinter eller sommar i sso
Alla hår jag haft på sso
En häst jag älskar på sso men som jag inte säger
Om jag fick hitta på form,ras och färg på en häst hur skulle den se ut
Hur skulle mitt klädesplagg eller häst utröstning se ut
Favorit häst
Bff i sso
Favorit plagg i sso
Vad du tycker om olika saker i sso
Vad tycker du om hur vissa bihandlar folk i sso
hur din dröm värld i sso ser ut

2013-11-16 @ 15:53:01
Din bloggadress: http://princessnova.bloggo.nu
Postat av: Moa Bluegirl

Varför jag valde Amanda Lightbell som namn på mitt första konto, hur jag hittade star
Stable, vad jag tycker om att folk säger att man är 'känd', hur jag lärde känna med Esther Lightwater, hur jag träffade Lucy Westlake, hur jag träffade Alicia Starnight, varför jag tvingade Kim göra ett konto, vad jag tycker om att fiska ( i sso), vad jag tycker om att leva.

2013-11-16 @ 16:04:30
Din bloggadress: http://Mythunderstar.bloggo.nu
Postat av: Moa Bluegirl

Levla* inte leva xD

2013-11-16 @ 16:05:32
Din bloggadress: http://Mythunderstar.bloggo.nu
Postat av: Tilde Darkforest

asså jag förväntar mig aldrig mycket av bloggar tycker det räker om du skriver bara lite om vad du gör IRL och på sso skulle va kul att veta lite mer, sen tycker jag det är jätte kul att kolla på dina redigerade bilder, dem är skit snygga, så fortsätt göra det du tycker är kul att blogga om och sen får vi andra anpassa oss.

2013-11-16 @ 16:10:14
Postat av: Lily Moonnight

Den outfit som du är minst nöjd med
Vem är du
Hur många bloggar/klubbar har du haft
Favorit häst
10 saker vi inte vet om dig
Bästa sso kompis
Allt som jag kom på just nu:)
/Lily Moonnight

2013-11-16 @ 16:33:01
Din bloggadress: http://lilymoonnight.blogg.se
Postat av: isabel skyborn

Att du skriver vad du gör och vad tips till saker man kan göra på spelet! skriva om dina hästar din klub och vänner uppdateringar med mera! ha tävlingar och sånt!! Jag älskar din blogg och jag tycker inte att du ska lägga ner den :)

2013-11-16 @ 16:34:22
Postat av: Elvira Moonbaker

Har några här:
1. Vilken häst rider du mest? varför.
2. filma när du kör en tävling!
3. visa när du är inne på nån av dina vänners gubbar.
4. Nåt citat
5. blogg tävling. kanske gästbloggning och länk som pris?
6. 5 saker du inte visste.
7. önskelista.
8. bedöm typ alla ponnier.
9. visa när klubben du är med i gör nån aktivitet.
10. dagens outfit.
11. visa när du spelar ett annat spel, GTA kanske?
12. fota lite bilder från typ SB.
13. berätta varför du valde din starthäst.
14. visa alla dina hästar och ha massa foton på dem!
15. Dina planerade hästar i framtiden.
16. visa hur det ser utt i din ryggsäck.
17. berätta vad kullåknings VM är! (vill veta det)
18. vilka bloggar du läser.
19. vilken är din favvo häst av dina hästar.
20. visa ordningen i ditt stall.
21. top 10 favvo raser.
22. top 10 favvo kläder. (alltså alla kläder!)
23. dina hästars historia.
24. vilken din favvo plats i sso.
25. din favvo outfit.
det var alla mina! hoppas jag vinner! <3 love u!

2013-11-16 @ 16:51:11
Din bloggadress: http://moonbaker.nicke.dk
Postat av: Olivia

Favorit ställe
5 bästa ur ryggsäcken/garderoben
Varför började jag spela starstable?
SSO bloggarna jag läser
Om WR
Favorit outfits denna vecka
Fanbilder
Bloggläsare

Din blogg är jättebra och du borde verkligen fortsätta med det du gör!

Kram från mig. (;

2013-11-16 @ 16:56:02
Din bloggadress: http://oliviasanden.blo.gg
Postat av: Sofia Turtlebear

Inlägg som jag fastnar för är historier bakom sina hästar, tråkiga och spännande, annorlunda eller unika, korta som långa <3 tycker det är spännande att höra hur folk uttrycker historien som en häst IRL.

Jag fastnar också för inlägg med redigeringar, fräscha outfits eller bara sin favoritplats. Jag tycker det r viktigt att kunna gå emot strömmen och skriva om något annat, ha en egen idé eller ta insperation!

Självklart tycker jag att du ska följa vad DU tycker, orkar du inte. Ta en paus hur länge du vill. Du kan komma tillbaka, dem som verkligen gillar din blogg, kommer tillbaka. Gör vad du vill med ditt liv. Ingen klandrar dig <3

2013-11-16 @ 17:14:56
Din bloggadress: http://moonrider.blogg.se/
Postat av: Wilma Highstone

Varför köpte du just dom hästarna du äger?
Alla hästar du någonsin sålt och vrf du sålde dom?
Dina mål med WR?
Den häst som betyder mest för dig?
Månads favoriter(häst, plats, outfit, bild, minne, championat, tävling, uppdatering, uppdrag osv)
Vad tycker du om blåa uppdrag( fiske, sprickor mm)?
Varför just Water Roses?


2013-11-16 @ 17:39:38
Din bloggadress: http://skybeauty.blogg.se
Postat av: Haley (Harley ehehehe )

Om du fick en hel dag på dig att skicka in förslag på funktioner i spelet som sso-teamet var ''tvungna'' att förverkliga (vad som helst, hästar, frisyrer, utrustning osv)... Vad skulle du tvinga att lägga till? :)


Har just nu en utlottning där du kan vinna 500 StarCoins enbart genom att skriva din spelares namn i en kommentar, delta gärna! ^^

2013-11-16 @ 17:42:44
Din bloggadress: http://ssohaley.blogg.se
Postat av: Zoe Dolphinborn

favo häst i stallet.

favo lopp.

viken häst du vill ha och ångrat köp!

egen onsdags uppdatering?

andra spel du spelar!

Hur du kom på alla dina hästars.

favorit outfit.

saker du vill ha!

favorit stad.

Det var allt för mej hoppas att du gillar frågorna<3<3<3


2013-11-16 @ 18:01:10
Postat av: Saga Sagis Hallonet Korven Hallonkorven Pandan SunstarS

Skulle vara roligt med kanske fler outfits och redigeringar, och åsiktsinlägg!

2013-11-16 @ 18:03:54
Din bloggadress: http://jorvikjo.blogg.se
Postat av: Claudia Winternight

*En adventskalender kanske? Lite mycket jobb, men det skulle vara awsome! Typ, en fråga om SSO varje dag och så kan man vinna priser osv :)

*Redigeringsskola- Önskar fler inlägg med tips kring redigering, allra helst, hur man får något man klippt ut att smälta in i bakgrunden if you get me.

*Citat- Om du någon dag inte hinner blogga så himla storslaget, släng ihop ett citat! Jag älskar citat! :D

*Veckans ----
Ha små tävlingar, t.ex: Den här veckan lottar vi ut "Veckans vän". Så får man nominera en vän, med motivering, och den som vinner kanske vinner en länk, bild eller what so ever :)

*SSO fördjupning- Du kanske kan skriva lite om SSL och kopplingar till SSO? Jag är ju lite starstableiskt efterbliven och tycker om att läsa kring gamla SSL uppdrag :D

*Uppdatera varje gång ett nytt avsnitt av "Amanda och Kim" är klart. Ganska ofta, men om du absolut har idébrist funkar det som en nödlösning.

Och sen "Engångsrubriker"
*Om SSO lade ner skulle jag...?
*Tankar när du köpte ---- (Hästnamn)
*Varför är det så viktigt att äga en klubb föd dig?
*Önskelista på SSO (Kläder, hästar, utrustning, you name it) samt motivering.
*Bästa minnena från SSO/ Värsta minnena
*Något du ALDRIG vill glömma (SSO)
*Om du var tvungen att byta starthäst, vilken skulle du välja då? (av starthästfärgerna)
*Hur fick du dina smeknamn och vilket föredrar du?

Mer kommer jag för tillfället inte på...
OMG, nu har jag ny inspiration as well!
BRB, Blogga...


2013-11-16 @ 18:05:08
Din bloggadress: http://jorvikjokers.blogg.se
Postat av: Elin Lightstone

1. Varför jag startade WR
2. Min absolut finaste outfit
3. Varför jag köper / säljer hästarna på sso
4. Bygga rykte
5. Vad jag tycker om levla hästen/arna
6. Vad bloggandet betyder för mig ( Dig då )
7. Jul Önskelista på SSO
8. Jul Önskelista Irl
9. Vad Jag har för förväntningar för julen på sso
10. Min dröm häst/ ponny
11. Min dröm kille
12. Vilken klubb jag var med i / ägde innan WR
13.Hästar jag ägt men sålt igen
14.Hissar och dissar olika ställen i SB
15.Hissar och dissar olika ställen i Jorvik
16.Hissar och dissar olika stälen i Gåd
17.Vad jag har förväntningar av er läsare
18.Vad jag har för förväntningar på mina vänner
19.En / Några som gör mig så lycklig
20.Frågestund ( Läsarna kommenterar massa frågor du sedan svarar på )
21.Varför jag är jag och ingen annan
22.Favorit vinter outfit
23.Hejdå sommaren, Säg hej till vintern
24.Merry Christmas!......Snart är det dags
25.Alla mina skor
26.Min favorit uppdatering i XXXXXX ( en månad )
27.Mitt favorit år var XXXX
28.Varför bloggar jag?
29.1 Situp för varje kommentar ( max 1 per person)
30.Mitt bästa köp ( sso )
31.Mitt schema för veckan ser ut såhär XXXXXXXXX
32.Vad bloggandet betyder för mig
33.EXTRA,EXTRA
34.Snyggaste rubriken

Om jag kommer på fler så kan du plussa ihop dom med domma :) Hoppas rubrikerna hjälper dig och inspirerar :D

2013-11-16 @ 18:18:13
Postat av: Ebba Flowerstorm

Jag vill:

•Frågestund
•Vad du önskar dig i julklapp
•Mera otfits (stav på de)
•Ni är det bästa jag har <3
•Mer om WR
•OMG VAD SNYGG ERIC SADDE ÄR!<3(Min favorit xD)
•Varför inte hubba-klubba?
•Favorit Smurfen!
•Jul-otfit i WR!
•Jag fyller år! xD
•Min lilla låt
•Anna, Lily och jag tillsammans blir...
•20 saker ni ksk inte visste om mig :D
Hoppas du gilar dom <3 Ps, när fyller du?

2013-11-16 @ 18:30:04
Postat av: Cassandra soutland

Vilket datorprogram använder du när du filmar?
Vad tycker du är dåligt/bra med sso?
Hur länge har WR funnits?
Hur många medlemmar har wr?
Vilka vänner på sso står dig närmast?
Berätta om saker du gillar/inte gillar
Det behöver inte vara jättebra inlägg, bara nåt snabbt inlägg om kanske en ridtur du gjorde, uppdrag eller nån tävling du gjorde med nån liten bild och lite text, det blir intressant att läsa mycket tycker jag :)
Favorit håret/sminket som du nånsin använt på sso?
snyggaste outfiten?
Vilken häst har du ridit på allra mest på sso?
Om du skulle få vara med att bestämma lite hur uppdateringarna i sso skulle se ut, vad hade du bestämt då?
hur länge har du spelat sso?
Förhör du varje person som får vara med i WR? haha, såg dig en gång vid ett café där du satt mittemot en tjej som inte var med i en klubb, ganska så länge haha xD
Vad gör du på fritiden? (utanför sso) må,ti,on,to osv...
Läser du någon blogg varje dag? isf vilken

Vet det blev väldigt mycket just frågor, men det skulle vara kul med en typ "dagens fråga" eller nåt, din blogg är världens bästa, du måste fortsätta! Kram :*

2013-11-16 @ 18:32:27
Din bloggadress: http://frostywingss.blogg.se
Postat av: Madison Skystar

Okej jag är med!

1. Hur du gör din blogg.
2. Vad du gillar att göra utanför sso
3. Favoritblogger
4. Ett kort på alla i WR (om det går xD)
5. Alla hår du haft på sso
6. Allt smink du haft på sso.
7. Dina favoritoutfits på sso.
8. Om du hade "tagit över" sso hur hade spelet sett ut nu?
9. Allt om WR.
10. Vilken häst är du mest nöjd med att du har?
11. favoritfärg
12. veckans outfit
13. Önskelista på sso
14. Önskelista irl
15. Hiss/diss
16. Någon du inte klarar dig utan
17. Hur man gör en blogg (för de som inte vet)
18. Frågestund
19. Varför just WR?
20. bästa minne från sso
21. tips kring redigering (blogg)
22. "Favoritperson" på Jorvik (uppdragspersoner)
23. Favoritplats i Jorvik
24. Varför du bloggar om sso
25. Fler tävlingar
26. Varför du spelar sso idag
27. Schema för vecka XX (sso)
29. Vem är jag? (du)
30. Kommentarer kring sso (bra och dåligt)
31. Roligast på sso
32. Hur du väljer medlemmar till WR
33. Hur du känner Kim (Birgitta xD)
34. Veckans låt (irl)
35. Favorituppdatering på sso
36. Favorit outfit vinter
37. Favorit outfit vår
38. Favorit outfit sommar
39. Favorit outfit höst
40. X/X (såna där, jag du fattar t.ex. Grönt/rosa)
41. Hästar som jag sålt
42. Vad skulle jag (du) göra nu om sso inte fanns?
43. Om sso lägger ner vad gör du då?
45. Dina husdjur på sso
46. top 10 djur
47. förväntningar på sso
48. förväntningar på dina läsare
49. förväntningar på WR
50. Vilken tror du blir nästa häst på sso?

Nu blev det mycket här xD Mina händer vill inte sluta skriva! Sluta aldrig blogga denna bloggen är bara BÄST!!!!

2013-11-16 @ 19:17:06
Postat av: Vera Westgren -you know-

1. Favorit utrustning
2. Om du fick 10000sc vad skulle du köpa då?
3. Den häst du sålt som du saknar mest?
4. Din dröm funktion?
5. Om du fick köpa vilken häst på SSO vilken skulle de vara då?
6. Om du fick välja en av dina hästar i SSO som du fick IRL vilken skulle det vara då ( utom startis )
7. En blogg du skulle vilja lyfta fram.
8. Favorit affär
9. Tips på ett lugnt ställe som man kan vara på ifall man vill vara ensam.

:) Lycka till <3

2013-11-16 @ 19:42:00
Din bloggadress: http://westgren.bloggplatsen.se
Postat av: Zoe Yellowtree

1.varför du valde just det håret
2.vad gillar du om husdjuren? villka husdjur har du?
3.bästa inlägget
4.vart gör du din design till bloggen
5.varför just blogg.se
6.varför just water roses
7.favvoställe i sso
8.favvogömställe
9.favvochamp
10.hur länge du spelar sso
11.varför gillar du sso
12.villket program du filmar med
13.villket program du knäpper med
14.varför just du har ------ som hemstall
15.varför du just har röda ögon7gillar du det
16.vad du gillar med sommar/halloween/vinter på sso
17.alla hår du har hafft
18.alla smink du har hafft
19.vad du tycker om tävlingar/championat på jorvik
20.Vad önskar du dig ska komma till starstable
21.villken häst du gillar som du inte har köpt
22.bästa failen ever på starstable
23.favvofisk som man fiskar
24.favvomedalj från fisket
25.favvomedalj från championat
26.är det kul att ha klubb?
27.favvosätt på jorvik (alltså det gula kläderna)
28.var det kul med brouppdragen till skördebygden?
29.favvo dagligt uppdrag
30.gör du alla dagliga uppdrag på jorvik?
31.villka bloggar du läser
32.favvo gult uppdrag som du gjort
33.favvo klädersplagg (alltså tex bara hjälm)
34.favvolek du kört på starstable
35.vad du tycker om att ged är i skördebygden
36.vad du tycker om gratis starrider dagar
37.favvouppdatering
38.vad du tycker om att starstable ska göra ponnygrupper i championat.
39.favvodetalj på starstable
40.vad du tycker om med fiske
41.vad du inte gillar med starstable
42.vad du tycker om att det ska finnas hår som kostar 300 sc och att det finns sadelväskor för 200 sc
43.vad du tycker om discot i fp
44.vad du tycker om alla jorviks byar
45.tycker du om detaljerna på starstable?
46.vad tycker du om dark cores högkvarter
47.undrar du vart justin tog vägen?
48.vad du tycker om att hästtränaren kommit till jorvik
49.villka hår du gillar/ogillar
50.Hästar du har sålt och varför du sålde dem
51.favvosadelväska
52.Ryktesfraktioner och levling vad du tycker om det
53.tycker du om att redigera?
54.villka belnindor som passar på dina hästar
55.hur mycket xp du har kvar innan level 15
56.tycker du att morötter ska komma till jorvik?
57.favvooutfit varför?
58.skulle du vela skriva aotografer till andra?
59.villken gubbe (som ger uppdrag) du tycker om/inte om
60.villken låt du har på när du kör champ/eller när du spelar starstable
61.vad du tycker om att det finns picknikar och korv
62.favvobutik
63.vad gör du på dagarna på starstable
64.vad du tycker om att starstable har dubbla sc
65.vad du tycker om att starstable har uppdateringar varge onsdag
66.favvobrillor på starstable
67.vad tycker du om starrider och lifetime
68.vad tycker du om cafe stablebucks
69.vart skulle du vela att starstable skulle fiksa transport så att det blir enklare att ta sig dit man ska
70.vad tycker du om att det finns hagar med kossor får och hästar?
71.vad tycker du om stallhjälp? använder du det ofta? varför?
72.vad tycker du om att hästarna kan förvandlas till renar på julen? varför?
73.favvoplats i sb
74.favvomask från halloween uppdateringen? varför?
75.tycker du om att man kan köpa hästskor? varför?
76.vad tycker du om att vissahar bröllop i slottet? varför?
77.vad tyckte du om att man kunde byta frisyr på hästen? bra eller dåligt?
78.häst du vill ha
79.har du flera konton på starstable?villka?
80.villket väder skulle du vela att det kom på starstable.
81.tycker du att man skulle kunna sälja hästarna för sc? varför?
82.tycker du om att man kan ta av tränset på hästen? varför?
83.önskelista. varför önskar du just de sakerna?
84.skulle du vela att dressyr skulle komma till starstable? varför?
85.tycker du om att man som dagligt kan mata grisarna mjölka korna och mata hästarna?
86.vad tycker du om fashion shoppen i sgb?
87.vad tycker du om att w träns och att leta stjärnor har kommit till jorvik? varför?
88.tycker du om att köra championat? är det tråkigt eller kul?
89.vad tycker du om sprickor? varför?
90.tycker du om att det kommer upp en mätare när man simmar med hästen?
91.vill du att mera banor ska komma till jorvik eller terränng?
92.tycker du att det ska komma ett uppdrag med att man ska röja undan galoppbanan så att det blir en äkta galoppbana?
93.vill du att man ska få mer xp i uppdrag? varför?
94.tycker du om att vätrinärer finns vid championat och vid vissa ställen?
95.tycker du om att man kan byta namn på sina hästar? varför?
96.varför valde just du de namnen på hästarna/hästen?
97.tycker du det är bra att det finns game mastrar på starstable?
98.tycker du om att man får sc då starstable fyller år? varför?
99.tycker du att det är rörigt i global? varför?
100.vad tycker du om att vissa säger:OMG!Amanda Lightfield och att de följer efter dig? varför?

jag vet jag vet helt overdrive att ha 100 exempel men det är värt det.satt endå och skrev detta i 45 min xD


2013-11-16 @ 19:50:33
Postat av: Aria Starfall

Jag tycker att du ska välja själv om du vill sluta blogga eller inte, du överger oss inte, det är ju så att man hinner inte med allt hela tiden, och det är okej.

"Varför jag har köpt mina hästar"
"Mitt favorithår"
"Min favoritoutfit"
"Vad jag tycker om alla mina hästar"
"Mina åsikter om skördebygden"
"Alla mina husdjur"
"Hur Water Roses skapades"
"Min starstable historia" (Hur du fick reda på att starstable fanns och varför du började spela mm)
"Alla hemstall jag bott i" (Och varför du flyttade just dit)
"Mitt favorit championat" (Varför just det championatet)
"Alla klubbar jag varit med i"

Det var lite tips på rubriker och vad du kan skriva om :), och så som jag sa, tänk inte att du överger oss! Det är du som bestämmer hur du vill göra, och det respekterar vi <3

2013-11-16 @ 20:21:37
Din bloggadress: http://nattstad.se/ariastarfall
Postat av: Sally Bluestar

- Varför jag skapade wr?

- Brigitta Underhand ( typ skriva hur det är att vara med i vieosarna ;) )

- Favoritplagg / Utrustning

- Önskeuppdatering

- Frågestund

- Favoritplagg till vadera häst

Vill så gärna vinna, kommer skrika till grannarna kommer och frågar, om jag vinner då alltså ;D Ses!

Ps.... Din blogg läser jag varje dag och 3 av mina största idoler är med i wr, kommer böla den dag wr upplöses :( Ds.

2013-11-16 @ 21:32:30
Postat av: Anonym

1.Önske häst på sso.
2.Vd tycker du om fisket.
3.Bästa platsen på sso.
4.Bästa uppdateringen som kommit till sso
5.Bästa hästen på sso.
6.Om du var tvungen att sälja 1 av dina hästar vem o vrf.
7.Alla smink jag någonsin haft.
8.Mest använda kläderna.
9.Mest ridna häst för månaden.
10.Mest använda klädersplagg för månaden.
11.Om du fick 5000 att handla för på sso vad o vrf.
12.Vad tycker du om dom senaste uppdateringarna.
13.Något jag längtar efter att ska komma till sso.
14.Bästa dagarna på sso.
15.Vad jag gör för mina 100.
16.Alla hästar du någonsin ägt/sålt.
17.Favvo kläderna på hela SSO.
18.Om jag skulle köpa en häst på SSO vilken.
19.Bästa outfiten för jul.
20.Vad du önskar ska komma till sso på julen.
21.vad du önskar ska komma till SSO.
22.Någon uppdatering du gärna vill ha.
23.Vad du tycker om dom 100sc man får på helgerna.
24.Vad som fick mig till att börja blogga.
25.Om du köpte en ponny vilken o varför.
26.Önske lista på kläder du vill ska finnas på SSO.
27.Redigerar skola.
28.Vilka program du använder när du redigerar.
29.När jag tror snön kommer till SSO.
30.En video på dig när du tävlar i ett camp.

2013-11-16 @ 22:09:39
Postat av: stella pinkcake

*Alla hästar du någonsin ägt/sålt*
*Favvo kläderna på hela sso*
*Om jag skulle köpa en häst på sso vilken*
*Bästa outfiten för jul*
*Vad du önskar ska komma till sso på julen*
*vad du önskar ska komma till sso*
*någon uppdatering du gärna vill ha*
*vad du tycker om dom 100sc man får på helgerna*
*Vad som fick dig till att blogga*
*Om du köpte en ponny vilken o varför*
*önske lista på kläder du vill ska finnas på sso*
*Redigerar skola*
*vilka program du använder när du redigerar*

2013-11-16 @ 22:13:34
Din bloggadress: http://stellapinkcake.blogg.se/
Postat av: Sandy Sleepymountain

*Drömras på SSO
*Hur började du spela SSO (har kanske för mig att nån ställt den frågan innan och kommit med)
*Tycker du att SSO har blivit lite tråkigt i längden nu när man inte har några "riktiga" uppdrag
*Favorit NPC
*Hat NPC
*Varför gjorde du en blogg
*Tycker du det är jobbigt att levla
*Något som du skulle vilja lägga till i spelet
* Mågot som du skulle vilja ta bort i spelet
*Något som du vill förbättra

2013-11-17 @ 09:18:43
Postat av: saga moonfoot

vad du tycker ska komma i onsdagsuppdateringen
favvo plagg på SSO
vad du tycker om SSO
// saga moonfoot

2013-11-17 @ 10:00:25
Din bloggadress: http://moonfoot.bloggo.nu
Postat av: Zelda Westnight

Mina hästar
Mina hästars rangordning
Mina favorithästar

2013-11-17 @ 10:25:05
Postat av: Lovisa underlee

Varför du köpte mina hästar
Vart du köpte dina hästar
Varför just dom namnen På hästarna du har
Alla hår du har haft
Alla hästar du har sålt
Allt smink du har haft
Varför du valde just "Amanda Lightfield"
Varför du valde just "snowgaze" på din hästs namn
Favorit out-fitt
Favorit häst utrustning
Det var det ses kram Lovisa Underlee

2013-11-17 @ 12:59:06
Din bloggadress: http://Lovisaunderlee.blogg.se
Postat av: Anna Westside

Om du bara fick vara på en plats, med en häst och en outfit, vilken skulle det vara då?

När tror du att sso "går under"/läggs ner?

Hur länge tror du att du kommer fortsätta spela?


Kramar från Annis

2013-11-17 @ 13:48:06
Postat av: Jane Riverwood <3<3<3

"Varför skaffade du Star Stable?"
"Varför ser du och din häst ut som ni gör?"
"Hur ofta är ni aktiva på Star Stable?"
"Hur gör du den designen?! (SNÄLLA JAG ÄR DESPERAT)"
"Varför heter du och din häst det dem gör?"
"Finns det något som du vill lägga till/ändra i spelet?"



MVH// Jane Riverwood <3 :)

2013-11-17 @ 15:40:44
Din bloggadress: http://animalcupcake.blogg.se
Postat av: Ximena Darkwood

Har du ridit irl?
Vilken är din favorithästras på starstable och irl
Vilken hästras du skulle vilja ha till starstable mest
vilken häst är din favorit häst i starstable?
vilken häst rider du mest på?
vilket klädsplagg du bär mest
favvo tröja,skor,byxor,armband mm
Favvo plagg på starstable som du bär mest
favorit champ
vad du brukar göra mer irl
Favorit färg irl,varför?
Vad tycker du om julen,varför?
Vad tycker du om sommaren,varför?
Vad tycker du om hösten,varför?
Vad tycker du om våren,varför?
första häst du köpte i starstable
favorit utrustning åt hästen
vilken plats dina hästar står i hemstallet
Något du inte tycker om i spelet
Något du tycker om i spelet
Bästa platsen på starstable
Vad du tycker om att vissa kommer fram och säger:Jag älskar din blogg och spammar om det får vara med i wr?
Varför valde du just det håret som du har nu,varför?
Vilken fär du skulle vilja färga dit hår till irl,varför?
Det värsta du varit med om irl och på sso
Favorit väder irl,varför?
Vad är du rädd för irl,varför?
Att vissa är kända på starstable vad tycker du om det?
Favorit smink och alla smink du haft på sso,varför?
Alla hår du haft i starstable,varför just dom?
Favorit djur förutom häst,varför?
Favorit vänner på starstable
den häst på starstable du inte tycker om,varför?
Favoritfärg på häst?
Favorit ras irl,favorit ras i sso?
Varför har du just denna design på denna blogg?
Bloggar du läser mest,varför?
om du fick 10 000 sc på starstable vad skulle du köpa först?
Sparsam/slösar?
Tycker du det är kul när andra springer efter dig på starstable,varför eller varför inte?
Bästa uppdateringen på starstable?
Favorit mat irl,varför?
Favorit tid på dagen,varför?
Affär du köper saker mest på,irl och på starstable?
Vad vill du ändra i spelet?
Skulle du vilja att man kunde ha täcken,huvor ridspön mm på starstable?
Läser du bloggar som inte handlar om starstable,isånafall vilka?
Borta bra hemma bäst?
Favorit smiley,varför?
Vackraste namn på starstable?
Summa du har på sc nu?
Summa på js du har nu?
Favorit badplats,irl och på starstable?
Andra spel än starstable isånafall vilka spelar du?
Favorit film irl,varför?
Har du varit jätteoaktiv någon gång,varför?
Gratis koder bra eller dåligt,varför?
Fulaste färg,varför?
Varför börgade du blogga?
Skulle du vilja ha mer veckopeng på starstable,varför?
Varför jag valt just detta hemstall,varför?
Favorit spel på mobilen

Hittade inte på några fler bra rubriker.
mvh///Ximena Darkwood

2013-11-17 @ 16:52:44
Postat av: Olivia Seastorm

- Om du bara fick vara på en plats, med en häst och en outfit. Vilken häst, outfit och vilken plats isf?

- När märkte du att din blogg blev så stor?

- Arkiv bilds bomb *_*

Nej ush jag vet inte mer

2013-11-17 @ 17:12:25
Postat av: Grace Suntree

1: Favorithäst?
2: Vilket / vilka champ gillar du mest?
3: Varför har du hemstallet i ******?
4: Favorit affär på sso?
5: Varför började du blogga?
6: Hur länge har du spelat sso?
7: Hur hittade du sso?
8: Hur länge har du bloggat?
9: favorit mat irl?
10: Häst du skulle vilja ha?
11: Bästa namn på hästen?
12: Rider du irl?
13 har du hästar irl?
14: är du rädd för något irl? varför? :3
15: Varför just Blogg.se?
16: Är man känd på sso? Eller bara stor bloggare tex?
17: Något du skulle vilja ändra på sso?
18: Något du skulle vilja lägga till på sso?
19 Favorit hår? och färg?
20: smink?
21: Vad har du för smink nu?
Vad har du för hår just nu? vill du byta?
22: Trött på mina frågor? :3
23: Gillar du att fiska på sso? haha.
24: Mjölk/vatten?
25: Pizza/tacos?
26: Hur mke js? lol xD
27: hur mke sc?
29: Om du fick välja en outfit, vilken?
30:Gillar du att levla? :3
31: Gillar du att stänga sprickor?
32: Din favorit NPC?
33: Din hat NPC?
34: Märkte du att jag hoppade över 28? >:3
35: Varför valde du namnet: Amanda Lightfield?
36: Hatar du när man typ alltid får: Bra fiskat! Men fisken slet sig..
37: Favorit.. ehh.. Hopp, Dressyr eller fältavlan?
38: Tycker du också mitt efternamn är kul? xD
39: Ehm.. Gillar du pettson och findus? :D
40: Gillar du korv? :(
41: Ekologisk mat/o-ekologisk mat?
42: Om du fick välja en av dem: Musik/Mobil?
43: Gör du videos alltså typ sso serier?
44: Vänta..vänta,vänta är du ägaren av WR? hehe lite efter...
45: Blir du förkyld ofta? okej när jag frågar sånna frågor har jag nog snart slut på ideèr! ._.
46: Hur många hästar har du?
47: Följdfråga från 46: Hur många skulle du vilja ha?
48: Bästa vän / vänner på sso?
49: Känd på Yt eller känd bloggerska? :)
50: oj femtio frågor.. hehe ska nog sluta nu xD men, har du häst irl?
51: isf vad heter den?
52: och ras?
53: om du inte har eller om du vill ha en till: Vilken skulle du vela ha? ( hästar.)
54: Känner du till klubben Moon Mustangs Friends?
55: Om du inte hade WR, vilken klubb?
56: Har du skype?
57: Följdfråga: Använder du det ofta? ( om du nu har det.)
58: Favorit smiley? >:D
59: Gillar du hård rock? x-x
60: Läser du många andra bloggar?
62: Favoritblomma?



Jag har verkligen inget liv! xD Aja det var mina frågor, gillar när man får skriva frågor.. Lite weird frågor menmen!

2013-11-17 @ 20:59:28
Din bloggadress: http://jorviktjej.bloggo.nu
Postat av: Grace Suntree

Btw kan man skriva fler om man kommer på några fler? >:3

2013-11-17 @ 21:01:45
Din bloggadress: http://jorviktjej.bloggo.nu
Postat av: Lilly Mchilll

- Min bästa outfit
- Min favvofärg
- Hur jag kom på och gjorde min nya design
- Mitt snyggaste hår
- En häst jag tycker ni ska köpa
- Varför jag började blogga


//// Lilly

2013-11-19 @ 07:23:21
Din bloggadress: http://livetsomlilly.blogg.se
Postat av: Zoe Yellowtree

101.Championat i ranknings ordning
102.tips om villken häst du rekomenderar
102.finaste färg
103.fulaste färg
104.hur det känns att bli förföljd
105.att bli spammad av vänförfrågningar och: Omg Amanda :O
106.Vad du önskar kommer till sso på julafton
107.favvo gubbe som ger uppdrag
108.hatgubbe som ger uppdrag
109.favvodag som har dagliga uppdrag
110.sparsam/slösar
111.om du fick 10 000 js och 10 000 sc vad skulle du köpa?
112.bildbomb
113.vad tycker du om att glasögonen kommit till sso varför?
114.vad du tycker om husdjuren sadelväskor och prydnader till hästen varflr?

2013-11-19 @ 18:40:22
Din bloggadress: http://thundersmash.blogg.se
Postat av: Zoe Yellowtree

alltså på 105.Hur känns det att vissa säger Omg amanda :O och så spammas du med vänförfrågningar
bra eller dåligt

2013-11-19 @ 18:41:12
Din bloggadress: http://thundersmash.blogg.se
Postat av: Maria dawnstone

jag har bah 2 hästar just nu... Men min ponny köpte jag för att den va gullig, nu är den bra utrustad och kan hoppa' (aja det kan min andra häst också xD)
Och min andra häst var min nybörjarhäst och a vit fastän den heter darkdream... Den hoppar både högre och längre så jag gör tävlingarna med den... Aa hoppas due nöjd med min kommentar... Maila mej gärna()()()()()() förresten maila mig om vilket stall som e ditt hemstall?

2014-09-29 @ 21:20:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Skriv din mailadress (bara jag som ser den)


Din bloggadress:


Kommentar:


Trackback


Hej och välkommen till min blogg, mitt namn är Amanda och jag är en tjej på strax 18 år fyllda. Spelar dagligen star stable och driver även den underbara klubben Shady pearls. Började spela Star Stable sommaren 2012 och bloggat om spelet sedan Januari 2013.

Vill ni kontakta mig?
Då får ni självklart göra det. ↓

Mail:
[email protected]
Instagram:
Amandalightfield



• 
Klubbens hemsida

Shady Pearls är enligt mig en av jorviks bästa klubbar.
I SP satsar jag och medlemmarna på en god gemenskap. En miljö där alla ska trivas. Vi är en full klubb och för att få gå med i klubben får man gå in på klubbens hemsida ↑ och ansöka. För att behålla gemenskapen är vi väldigt noga med vilka som kommer in i klubben.



• Alvas • Esmes • Alicias • Janes
• Veronicas • Fionas

RSS 2.0