Kadrilj med Water Roses

Ungefär 3 gånger har vi nu haft kadrilj i WR, det går ut på att man rider ett dressyrprogram tillsammans på ett led och bredvid varandra. Detta är mer advancerat än att rida ett dressyrprogram helt ensam då det är mycket sammarbete som gäller, det gäller att rida så lika som möjligt och bredvid varandra för att det ska vara så snyggt som möjligt.

Det var verkligen superkul och jag älskar kadrilj efter idag, det var ju även så sjukt snyggt!
Dock var det inte så kul att ungefär hela tiden kom det nya personer som störde och tjatade på oss, men jag har blivit bra på att bara ignorera dom, så det löste sig :D

Jag och Lily Rainstorm var först och ledde leden och anna hjälpte oss genom skype så det såg bra ut, perfect. Kommer helt klart gå på dessa träningar framöver.

BILDER från aktiviteten:

Postat av: Sally Skyhaven

Åhh! jag vill så gärna vara med i Water Roses!! Älskar dig Amanda!

2013-11-18 @ 18:53:11
Postat av: Sally Skyhaven

Åhh! jag vill så gärna vara med i Water Roses!! Älskar dig Amanda!

2013-11-18 @ 18:53:12
Postat av: Exenzia

Oja, ni var ju fett duktiga :D

2013-11-18 @ 19:03:58
Din bloggadress: http://exenzia.blogg.se/
Postat av: Holly Eveningbridge

Bäääst

2013-11-18 @ 21:05:04
Din bloggadress: http://hollystarstable.blogg.se
Postat av: Saga Sagis Hallonet Korven Hallonkorven Pandan SunstarS

omg... vad duktiga ni ser ut!! Allt ser liksom... exakt som på riktigt! Så fett grymma!

2013-11-19 @ 18:57:14
Din bloggadress: http://jorvikjo.blogg.se
Postat av: Johanna Nilsson

Nice Amanda!

2013-11-23 @ 10:53:09
Din bloggadress: http://honjohanna.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Skriv din mailadress (bara jag som ser den)


Din bloggadress:


Kommentar:


Trackback


Hej och välkommen till min blogg, mitt namn är Amanda och jag är en tjej på strax 18 år fyllda. Spelar dagligen star stable och driver även den underbara klubben Shady pearls. Började spela Star Stable sommaren 2012 och bloggat om spelet sedan Januari 2013.

Vill ni kontakta mig?
Då får ni självklart göra det. ↓

Mail:
[email protected]
Instagram:
Amandalightfield



• 
Klubbens hemsida

Shady Pearls är enligt mig en av jorviks bästa klubbar.
I SP satsar jag och medlemmarna på en god gemenskap. En miljö där alla ska trivas. Vi är en full klubb och för att få gå med i klubben får man gå in på klubbens hemsida ↑ och ansöka. För att behålla gemenskapen är vi väldigt noga med vilka som kommer in i klubben.



• Alvas • Esmes • Alicias • Janes
• Veronicas • Fionas

RSS 2.0