Smeknamn till din häst

Många gånger när jag ska köpa en ny häst och hittar ett väldigt bra namn så är det just vid smeknamnet som det förstörs - man vill ju ha ett lite unikt hästnamn men ändå ett som liknar namnet som tillexempel "Goldeye - Goliat" och jag tror inte jag är ensam om det!

Så jag tänkte ta att tipsa om en hemsida jag brukar ta hjälp av, det finns väldigt många fina hästnamn till både sto och hingstar och den kan vara till väldigt mycket hjälp. Namnen är sorterade i en LÅNG lista beroende på vilken bokstav de börjar på och självklart är de i bokstavs ordning. 

Nu kommer ni aldrig mer ha problem med att hitta ett fint smeknam
Hemsidan heter www.minhastsida.se och här har ni HINGST NAMN och STO NAMN
 
Fick du någon hjälp av denna hemsidan, berätta ^w^

Postat av: Ellen Flowerbell

Ja, min svarta oldenburgare Thunderking kallades först kungen men nu Tabasco :D

2013-11-10 @ 18:07:58
Din bloggadress: http://onlinejorvik.blogg.se
Postat av: Edward - One of The Vampire Trio (yay ja älskar min nya signatur!!)

Använder ofta den hemsidan, den är jättebra att ha när man spelar sims och howrse x) OCH JA VILL SE DEN DANSANDE KOSSAN NUUUUUUUUU. :(

2013-11-10 @ 18:20:31
Din bloggadress: http://tinnisostars.bloggo.nu
Postat av: Madison Skystar

Tack! har funderat länge på smeknamn till Starshadow men kommer aldrig på nåt.. Tack!!

2013-11-10 @ 18:26:55
Postat av: Moa Ponyforest

Jag har en häst som heter Winterchaser och jag har verkligen försökt komma på ett smeknamn...
Men nu när jag tittade på den hemsidan hittade jag ett namn! Wittra fick det bli.
Tack så mycket för att du visade den hemsidan! :D

2013-11-10 @ 18:57:28
Din bloggadress: http://bravehorses.blogg.se
Postat av: Esmeralda Eastdotter

OMG! Du har ingen aning hur mycket du hjälpt mig! ♥

2013-11-10 @ 19:33:47
Postat av: Ellen Nightyard

Tack för hjälpen! Har själv 2 hästar, en heter Daydream och den kallades för DD vilket jag ville ändra på, så de fick bli Dag han får kallas för :)
Sen har jag Airmagic och han hade inget smeknamn från början och nu kallas han för Ali:)

2013-11-10 @ 20:48:55
Postat av: Ellen Nightyard

Dina hästar har jätte fina smeknamn

2013-11-10 @ 20:49:13
Postat av: Tuva Westlord

Jag har inte haft nån hjälp av sådant - kommit på alla själva ;) Men hittade däremot min medryttarhästs namn där haha! :D

2013-11-10 @ 22:05:39
Din bloggadress: http://lionlord.blogg.se
Postat av: E.w - photpgraphy

Vilken myssiiiig blogg du har:D Man blir glad av den.

allt bra med dig? Kram

2013-11-11 @ 01:29:48
Din bloggadress: http://eweman.blogg.se
Postat av: Anonym

Yes hitta ett nytt smeknamn till min ponny Lemonlove och nu har hon ett smeknamn och det blev... Lenny!


(På sto namn)

2013-11-11 @ 15:05:24
Din bloggadress: http://lovisaunderlee.blogg.se
Postat av: Anonym

Yes hitta ett nytt smeknamn till min ponny Lemonlove och nu har hon ett smeknamn och det blev... Lenny!


(På sto namn)

2013-11-11 @ 15:05:24
Din bloggadress: http://lovisaunderlee.blogg.se
Postat av: Hedda Skywood

Har använt den där sidan väldigt länge haha :)

2013-11-11 @ 16:39:22
Din bloggadress: http://skywood.blogg.se
Postat av: Zoe Yellowtree

Lemonboy - Legion?
är det bra eller?

2013-11-11 @ 17:01:36
Din bloggadress: http://starstabletjejernas.blogg.se/
Postat av: Sabrina Bluefall

Mitt svarta fullblod heter Nightbeauty och kallades Nighty tills jag kom på det...........NICKE!En typ i min klass heter det så Nicke fick de bli

2013-11-12 @ 15:03:04
Postat av: Luna Northstone

TACK! <3

2013-11-16 @ 19:26:28
Postat av: Madison Skystar

Nu har jag kommit fram till ett fint namn till Starshadow.. Santos! Tack så jättemkt Amanda!

2013-11-16 @ 19:27:59
Postat av: Ella Riverfall

Min ponny wildheart hade jag inget bra smeknamn men nu hittade jag ett så välkommen Wanja

2014-01-14 @ 21:30:55
Postat av: Andrea Bravestone

Hej!

Du har hjälpt mig sjukt mke! :D Har tre hästar just nu & själv känner jag att mina gamla smeknamn var väldigt fantasilösa. Men med hjälp av dig & sidan så hittade jag superfina namn ;)

Foxeye fick smeknamnet Fay, Snowkiss fick smeknamnet Santex och WolfTear fick smeknamnet Duster ♥

Tack Amanda!♥

2014-07-25 @ 12:11:41
Din bloggadress: http://girlsfromstarstable.bloggplatsen.se
Postat av: Anonym

Min häst heter Okaport Caramel vad ska jag kalla han??

2014-12-09 @ 21:17:43
Postat av: Vanessa

Hej min häst heter Rauk vad kan smek namnet
Vara till hon??

2014-12-09 @ 21:23:31
Postat av: Anonym

Okaport Caramel är en valack

2014-12-09 @ 21:24:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Skriv din mailadress (bara jag som ser den)


Din bloggadress:


Kommentar:


Trackback


Hej och välkommen till min blogg, mitt namn är Amanda och jag är en tjej på strax 18 år fyllda. Spelar dagligen star stable och driver även den underbara klubben Shady pearls. Började spela Star Stable sommaren 2012 och bloggat om spelet sedan Januari 2013.

Vill ni kontakta mig?
Då får ni självklart göra det. ↓

Mail:
[email protected]
Instagram:
Amandalightfield



• 
Klubbens hemsida

Shady Pearls är enligt mig en av jorviks bästa klubbar.
I SP satsar jag och medlemmarna på en god gemenskap. En miljö där alla ska trivas. Vi är en full klubb och för att få gå med i klubben får man gå in på klubbens hemsida ↑ och ansöka. För att behålla gemenskapen är vi väldigt noga med vilka som kommer in i klubben.



• Alvas • Esmes • Alicias • Janes
• Veronicas • Fionas

RSS 2.0