Tuggummibyxorna

I Water Roses hittas de alltid på något nytt, varje dag. Det kan bara vara små saker som händer som betyder så mycket för alla och vi har så kul. Idag så var det med hjälp av melissa som vi fick väldigt roligt.

Melissa letade efter ett par rosa byxor till sin klubboutfit, så när jag skulle förklara för henne så sa jag "Jeans finns i GÅD och de fina tuggummibyxorna finns i FG" och där var de nya ordet skapat. Dessa byxor pratade vi om:

Och varför jag beskrev dom som Tuggummibyxor är för att dom är så babyrosa och fina PRECIS SOM HUBBA BUBBA, åh vad jag älskade de när jag var mindre! :D



Nu älskar alla i hela klubben sina tuggummibyxor! :D

Postat av: Emma waterbard

Hej Manda! Är det kö till Water roses? skulle vilja vara med! :)

Svar: ja, du får läsa mer på waterroses.blogg.se
Amanda ~

2013-10-31 @ 19:42:57
Postat av: Diana Flowerpie

Hej Amanda! Din brevlåda är full, och jag ville gärna säga en sak till dig. Har du lust att rensa den, eller har du lov från alla brev? ;)

Svar: Rensar typ imorgon så jag haft som du sa "brevfri" vecka :D
Amanda ~

2013-10-31 @ 20:03:01
Postat av: Diana Flowerpie

Okej! Tack så mycket för att du svarade! :D

2013-10-31 @ 20:26:04
Postat av: Anonym

Haha, kallar de också tuggummibyxor x)

2013-11-01 @ 08:13:08
Postat av: Scarlett Silverwood

Oj, blev anonym!

2013-11-01 @ 08:14:22
Din bloggadress: http://silverwood.bloggplatsen.se
Postat av: Emma Lightfall

Hej Manda! Eh jo får jag låna din outfit på bilden fast kanske göra om lite?

Svar: Självklart, man kan inte copyrighta en outfit!
Amanda ~

2013-11-01 @ 10:24:10
Din bloggadress: http://emmalightfallsblogg.bloggo.nu
Postat av: Alexandra Mistdawn

Köpt ny häst? :o

Svar: En gammal bild, sålde denna hästen aka bella för ett bra tag sen!:3
Amanda ~

2013-11-01 @ 10:36:59
Din bloggadress: http://starstableryttarnas.blogg.se
Postat av: Tove Riverhill

Det finns byxor i silvergladebyn som heter tuggummi byxor tror jag :D

2013-11-01 @ 12:58:25
Postat av: Holly Applenest

Hejsan Manda, Jag undrar om det finns en svart sadel någon stans på starstable utom i GÅD, behöver det till min nya outfit :)

2014-09-29 @ 18:29:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Skriv din mailadress (bara jag som ser den)


Din bloggadress:


Kommentar:


Trackback


Hej och välkommen till min blogg, mitt namn är Amanda och jag är en tjej på strax 18 år fyllda. Spelar dagligen star stable och driver även den underbara klubben Shady pearls. Började spela Star Stable sommaren 2012 och bloggat om spelet sedan Januari 2013.

Vill ni kontakta mig?
Då får ni självklart göra det. ↓

Mail:
[email protected]
Instagram:
Amandalightfield



• 
Klubbens hemsida

Shady Pearls är enligt mig en av jorviks bästa klubbar.
I SP satsar jag och medlemmarna på en god gemenskap. En miljö där alla ska trivas. Vi är en full klubb och för att få gå med i klubben får man gå in på klubbens hemsida ↑ och ansöka. För att behålla gemenskapen är vi väldigt noga med vilka som kommer in i klubben.



• Alvas • Esmes • Alicias • Janes
• Veronicas • Fionas

RSS 2.0