(Sol)glasögonen

Dagens uppdatering var väldigt liten, den innehöll bara några glasögon, väldigt liten men de betyder bara att de snart blir något stoooort *-*

Detta var något jag längtat efter hela sommaren, men det var inte förens nu mot hösten det kom, det var nog det enda jag tycker var dåligt med det. Glasögonen var alla helt okej fina men dock inte något jag skulle vilja ha, eller jo ett par

Dessa LT brillorna gav mig ett gott skratt, jag tycker dom var väldigt mycket för ljusa o roliga, men inte fula. Dom är bara INTE min smak 8'D

Jag begav mig till FP och kollade in resten, och där fanns de, MINA älskade pilotbrillor.. åh jag älskar dom♥ även IRL. Jag är 69 sc fattigare men det får det vara värt. Jag plockade på min somrigaste outfit och stack ut o fotade
Vad tyckte ni om brillorna och uppdateringen?

Postat av: Sara Flowerlord

Nja ja gillade tyvärr inte (sol)glasögonen så mkt men alla kan ju nt ha samma smak c;

2013-09-15 @ 20:00:45
Din bloggadress: http://flowerlord.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Skriv din mailadress (bara jag som ser den)


Din bloggadress:


Kommentar:


Trackback


Hej och välkommen till min blogg, mitt namn är Amanda och jag är en tjej på strax 18 år fyllda. Spelar dagligen star stable och driver även den underbara klubben Shady pearls. Började spela Star Stable sommaren 2012 och bloggat om spelet sedan Januari 2013.

Vill ni kontakta mig?
Då får ni självklart göra det. ↓

Mail:
[email protected]
Instagram:
Amandalightfield



• 
Klubbens hemsida

Shady Pearls är enligt mig en av jorviks bästa klubbar.
I SP satsar jag och medlemmarna på en god gemenskap. En miljö där alla ska trivas. Vi är en full klubb och för att få gå med i klubben får man gå in på klubbens hemsida ↑ och ansöka. För att behålla gemenskapen är vi väldigt noga med vilka som kommer in i klubben.



• Alvas • Esmes • Alicias • Janes
• Veronicas • Fionas

RSS 2.0