Beundrad med sprickor!

Nu är jag redo inför Onsdagen eftersom att jag genom båda Kim fått sprickorna gjorda varje dag. Helt underbart vad skönt det är att veta att jag kommer kunna göra uppdragen på onsdag! :D

EDIT: Man behöver inte vara klar med sprickorna, såhär svarar Teamet på Facebook

"Hi! You don't have to be finished with the Pandorian cracks in order to take part of the new story quests! You have to have closed a few of them but you don't have to have the maximum reputation with the Lightning Circle. /Star Stable Team"

Översatt:
"Hej! Du behöver inte vara klar med Pandoria sprickorna för att ta del av den nya Huvuduppdragen! Du måste ha stängt några av dem, men du behöver inte ha den högsta ryktet med Åskviggens cirkel. / Star Stable Team"

Postat av: Emma Shortroad

Sprickorna skulle inte ha något att göra med det kommande uppdraget, för även om du inte var klar med sprickorna och inte helt fullt klar med Solcirkeln kan du utan problem hänga med i nya uppdragen onsdagen! :)

Star Stable Hi! You don't have to be finished with the Pandorian cracks in order to take part of the new story quests! You have to have closed a few of them but you don't have to have the maximum reputation with the Lightning Circle. /Star Stable Team ;)

Svar: Men åååååh!!! :c

Tack för tipset eller vad man ska säga! :D
Amanda ~

2014-04-20 @ 14:02:13
Din bloggadress: http://emmashortroad.blogg.se
Postat av: Alma Starcake

OMGGG JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA

2014-04-20 @ 14:28:23
Postat av: Juliette Starlord

Haha Mandolin^^ Tänkte lägga ut det men nu behöver jag ej! Frågade GM Heather i torsdags å hon sa då att man inte behövde hehe ;) Kul det för är ändå populär så hoppas de räcker.

2014-04-20 @ 14:43:35
Din bloggadress: http://juliettestarlords.blogg.se
Postat av: zoe dolphinborn

när får man göra sprickorna! (ska bli lifetime i morrn):D snälla svara! är i level 13

2014-04-20 @ 15:11:49
Postat av: Emma Shortroad

Hehe tänkte att du ville veta x)

2014-04-20 @ 15:26:03
Din bloggadress: http://emmashortroad.blogg.se
Postat av: Isabella sweetforest

Men måste man hinna komma till sprickorna? För jag är level
14 har bara 5 cm kvar tills nästa level och jag vet inte när jag kan göra sprickorna därför frågar jag dig som vet. Vill så gärna träffa Lisa men jag har inte kommit till sprickorna :(

2014-04-20 @ 17:24:24
Din bloggadress: http://winterspirit.blogg.se
Postat av: Klara Winterlake

Måste man vara Beundrad med solens cirkel för att börja göra dagliga sprickor? :/

2014-04-20 @ 17:59:08
Postat av: Lily Rainstorm

Aw, du är så dålig. Tog lite tid för dig med sprickorna va? hah.

2014-04-20 @ 20:05:43
Postat av: Alina Bravedawn

Vill också bli klar med sprickorna snart

2014-04-20 @ 22:26:43
Din bloggadress: http://alistarstable.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Skriv din mailadress (bara jag som ser den)


Din bloggadress:


Kommentar:


Trackback


Hej och välkommen till min blogg, mitt namn är Amanda och jag är en tjej på strax 18 år fyllda. Spelar dagligen star stable och driver även den underbara klubben Shady pearls. Började spela Star Stable sommaren 2012 och bloggat om spelet sedan Januari 2013.

Vill ni kontakta mig?
Då får ni självklart göra det. ↓

Mail:
[email protected]
Instagram:
Amandalightfield



• 
Klubbens hemsida

Shady Pearls är enligt mig en av jorviks bästa klubbar.
I SP satsar jag och medlemmarna på en god gemenskap. En miljö där alla ska trivas. Vi är en full klubb och för att få gå med i klubben får man gå in på klubbens hemsida ↑ och ansöka. För att behålla gemenskapen är vi väldigt noga med vilka som kommer in i klubben.



• Alvas • Esmes • Alicias • Janes
• Veronicas • Fionas

RSS 2.0