Black & brown

Gjorde en ny outfit igår med Emlan, eftersom att de buggade filtarna kommer stanna så kändes det okej. Annars kärar man ner sig i en outfit i onödan. Jag har planer på att införskaffa benlindor jag tror kan passa riktigt bra, är dock väldigt fattig känner jag, men man lever bara en gång! ;)

Vad tycker ni? 

Ska försöka skriva del 2 av inlägget om mina hästar ikväll! :)

Postat av: Anonym

Coolt Manda ¤.¤

2014-02-05 @ 16:39:18
Din bloggadress: http://romina.bloggo.nu
Postat av: Jane Riverwood <3

Men var är du på bilden? o.o
Love iit <3 ;)

2014-02-05 @ 18:16:36
Din bloggadress: http://starstablejane.blogg.se
Postat av: Lulluh

Sjukt bra blogg!
Vart är denna bilden tagen i spelet?
Känner inte igen bakgrunden?

Svar: Gåds strand ! ;3
Amanda ~

2014-02-16 @ 02:45:45
Din bloggadress: http://hottish.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Skriv din mailadress (bara jag som ser den)


Din bloggadress:


Kommentar:


Trackback


Hej och välkommen till min blogg, mitt namn är Amanda och jag är en tjej på strax 18 år fyllda. Spelar dagligen star stable och driver även den underbara klubben Shady pearls. Började spela Star Stable sommaren 2012 och bloggat om spelet sedan Januari 2013.

Vill ni kontakta mig?
Då får ni självklart göra det. ↓

Mail:
[email protected]
Instagram:
Amandalightfield



• 
Klubbens hemsida

Shady Pearls är enligt mig en av jorviks bästa klubbar.
I SP satsar jag och medlemmarna på en god gemenskap. En miljö där alla ska trivas. Vi är en full klubb och för att få gå med i klubben får man gå in på klubbens hemsida ↑ och ansöka. För att behålla gemenskapen är vi väldigt noga med vilka som kommer in i klubben.



• Alvas • Esmes • Alicias • Janes
• Veronicas • Fionas

RSS 2.0