Min första aktivitet som drake

Igår så var jag med på min första aktivitet med RD, den hölls av Nellie Silverbell och det var hoppträning. Det kändes riktigt spännande och roligt och lektionen var faktiskt lite annorlunda från vad jag varit med på innan men rolig. Jag var dock så dödstrött att jag failade hela tiden, hoppade fel hinder, gjorde volt när de skulle vara volt tillbaka och sådana vackra failar. 

Annars så tyckte jag om lektionen pch jag hade med mig fina Collin. Han skötte sig riktigt bra och hela lektionen gjorde han som han skulle. Dock dog mitt internet vid avskrittningen så jag förlorade ett poäng i poängjakten, så lite tråkigt kändes det. Är även väldigt nöjd över att gå med i RD och måste verkligen säga de. Trots att jag saknar WR så lägger jag inte min energi på det, älskar RD redan! :D
Åh denna bilden under, så himla söööt *-*

Postat av: Nelllie Silverbell

va smäxigt jag står på en av bilderna haha ( CALLE POWER)

2014-02-04 @ 21:53:06
Din bloggadress: http://nelliesilverbell.bloggo.nu
Postat av: Emmy Snowforest

Jag frågade Calle om jag fick vara med han sa att när de rensade klubben. Dem har gjort det nu och jag har intefått plats men du, Alicia och Lucy har fått platser.

Svar: Det är först till kvarn när dom rensat, dom kan inte hålla koll på alla som vill med :)
Amanda ~

2014-02-05 @ 07:44:53
Postat av: Nathalie Whaleborn

Haha där står jag och frågar om jag får gå med i rd
Kanske var lite i vägenXd

2014-02-05 @ 18:54:12
Din bloggadress: http://Nathaliejorvik.bloggo.nu
Postat av: Nathalie Whaleborn

Igade ni mig:(

2014-02-05 @ 18:55:02
Din bloggadress: http://Nathaliejorvik.bloggo.nu
Postat av: Anonym

Vrf lämnade du RD efter bara ett event?

Svar: För att jag saknade WR. :)
Amanda ~

2014-09-12 @ 16:45:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Skriv din mailadress (bara jag som ser den)


Din bloggadress:


Kommentar:


Trackback


Hej och välkommen till min blogg, mitt namn är Amanda och jag är en tjej på strax 18 år fyllda. Spelar dagligen star stable och driver även den underbara klubben Shady pearls. Började spela Star Stable sommaren 2012 och bloggat om spelet sedan Januari 2013.

Vill ni kontakta mig?
Då får ni självklart göra det. ↓

Mail:
[email protected]
Instagram:
Amandalightfield



• 
Klubbens hemsida

Shady Pearls är enligt mig en av jorviks bästa klubbar.
I SP satsar jag och medlemmarna på en god gemenskap. En miljö där alla ska trivas. Vi är en full klubb och för att få gå med i klubben får man gå in på klubbens hemsida ↑ och ansöka. För att behålla gemenskapen är vi väldigt noga med vilka som kommer in i klubben.



• Alvas • Esmes • Alicias • Janes
• Veronicas • Fionas

RSS 2.0