Ponny uteritt med SP

Igår så höll Sofie i klubben en ponnyuteritt med grillning som jag deltog i. Jag har verkligen aldrig varit en person för ponnys men jag kunde inte undgå hur underbart söta de var när man såg så många tillsammans. Melody älskade sina Ponnyvänner och vi hade riktigt skoj.

Jag blir sugen på så många fler ponnys, men jag skulle tröttna väldigt snabbt så jag håller i plånboken. ;D


Postat av: Ebba Flowerstorm ♥

Åhh, ni ser ut och ha så himla mysigt när ni går med ponnys på rad! Såå åsöta ♥

2014-02-22 @ 18:24:52
Postat av: En tjej som undrar om du visste detta

Vet du att Anna w har börjat blogg? Om du inte visste det så bloggar hon på denna adress: http://waterbell.blogg.se

Svar: klart jag vet, pratar med Anna ungefär dagligen :)
Amanda ~

2014-02-22 @ 18:42:07
Postat av: Anna Waterdawn

jag äter kladdkaka

och aa, jag vågar klicka på knappen där till höger

Svar: BJUUUUD
Amanda ~

2014-02-22 @ 19:14:41
Din bloggadress: http://waterbell.blogg.se/
Postat av: Anonym

Är det där ett spel eller?

Svar: yes. Starstable.com
Amanda ~

2014-02-22 @ 22:16:26
Din bloggadress: http://Netaforever.blogg.se
Postat av: chloe seacake

Amanda, vart köpte du det röda tränset?

2014-02-23 @ 15:21:07
Din bloggadress: http://seacakechloe.bogg.se
Postat av: Anonym

Hihi, det var jättekul men mitt nätverk dog.

2014-02-23 @ 18:04:32
Postat av: Vilda Moonstreet

Hej Manda<3 Undrar bara en snabb fråga:) Kan man anmäla sig till Shady Pearls? På en hemsida eller ngt? Tacksam för svar!<3

Svar: www.shadyperls.blogg.se
Amanda ~

2014-03-01 @ 11:39:12
Postat av: Anonym

har en ponny från JH

2014-03-02 @ 12:07:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Skriv din mailadress (bara jag som ser den)


Din bloggadress:


Kommentar:


Trackback


Hej och välkommen till min blogg, mitt namn är Amanda och jag är en tjej på strax 18 år fyllda. Spelar dagligen star stable och driver även den underbara klubben Shady pearls. Började spela Star Stable sommaren 2012 och bloggat om spelet sedan Januari 2013.

Vill ni kontakta mig?
Då får ni självklart göra det. ↓

Mail:
[email protected]
Instagram:
Amandalightfield



• 
Klubbens hemsida

Shady Pearls är enligt mig en av jorviks bästa klubbar.
I SP satsar jag och medlemmarna på en god gemenskap. En miljö där alla ska trivas. Vi är en full klubb och för att få gå med i klubben får man gå in på klubbens hemsida ↑ och ansöka. För att behålla gemenskapen är vi väldigt noga med vilka som kommer in i klubben.



• Alvas • Esmes • Alicias • Janes
• Veronicas • Fionas

RSS 2.0