You're the most beutiful creature♥

Taggar mitt första klubbmöte med Rainbow Dragons, det känns riktigt spännande eftersom jag inte alls vet hur det funkar med allt sådant i RD. Så det blir intressant!

Red förresten Collin förut och det var riktigt underbart. brukar knappt rida honom så jag kände att det var dags. Man blir alltid lika nykär i honom. Jag kände solskenet på ryggen och kände doften av nyklippt gräs, nu är det snart sommar! :D

Kurvsig text ~ citerat av Emlan

Postat av: Abbie ponystar

Ska kanske också köpa den hästen! :D ♥

Svar: bra val!
Amanda ~

2014-02-09 @ 18:22:09
Din bloggadress: http://lifeinjorvikonline.bloggo.nu
Postat av: Esmeralda Eastdotter

Ahh, sommar! ♥

2014-02-09 @ 18:42:17
Din bloggadress: http://esmeraldastarstable.bloggplatsen.se
Postat av: Elin Moonwood

Hej Amanda, jag förstår om du säkert inte har tid men jag skulle behöva hjälp med en liten sak gällande min blogg. Det är så att jag nyss startat min blogg och det har hänt något konstigt när jag lägger upp bilder. Det blir svart runt om kring bilden.

Hoppas du skulle kunna hjälpa mig för du är så grym på att designa bloggar. (:

2014-02-09 @ 19:52:32
Din bloggadress: http://ElinMW.blogg.se
Postat av: Alice Sweetnose

Amanda du skrev på min blogg att jag hade låtsas vara dig på Alice W's blogg, jag lovar att jag aldrig gjort de! Varför skulle jag ens göra så? Det är bara dumt!

Svar: Det har jag inte skrivit, isåfall har någon kommenterat i mitt namn :)
Amanda ~

2014-02-09 @ 21:47:36
Din bloggadress: http://sweetnose.weebly.com
Postat av: Lily rainstorm

Hej Amanda !
Jag kommer då det är event !!

Kram /Lily ❤️

Svar: Sluta kommentera i falskt namn.
Amanda ~

2014-02-10 @ 15:34:50
Postat av: Rebecca Darkblanket

Det går ej att komma in på er minecraft server. Jag bara loggades ut. Sen kommer jag ej in

2014-02-10 @ 15:50:38
Din bloggadress: http://jorwik.bloggo.nu

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Skriv din mailadress (bara jag som ser den)


Din bloggadress:


Kommentar:


Trackback


Hej och välkommen till min blogg, mitt namn är Amanda och jag är en tjej på strax 18 år fyllda. Spelar dagligen star stable och driver även den underbara klubben Shady pearls. Började spela Star Stable sommaren 2012 och bloggat om spelet sedan Januari 2013.

Vill ni kontakta mig?
Då får ni självklart göra det. ↓

Mail:
[email protected]
Instagram:
Amandalightfield



• 
Klubbens hemsida

Shady Pearls är enligt mig en av jorviks bästa klubbar.
I SP satsar jag och medlemmarna på en god gemenskap. En miljö där alla ska trivas. Vi är en full klubb och för att få gå med i klubben får man gå in på klubbens hemsida ↑ och ansöka. För att behålla gemenskapen är vi väldigt noga med vilka som kommer in i klubben.



• Alvas • Esmes • Alicias • Janes
• Veronicas • Fionas

RSS 2.0