Den minst ridna hästen

 
Just nu är Felix den häst som faktiskt rids minst, jag vet inte varför men jag får inte riktigt samma känsla när jag rider honom. Men när man väl sitter på hans rygg så ser man hur underbart vacker han är - om man har rätt outfit. Han passar väldigt bra med svart eftersom han har svarta fläckar och alldeles för mycket vitt, därav så passar svart utrustning gudomligt bra.

Han är en sådan häst som man glömmer bort men ändå aldrig slutar älska, jag kan inte riktigt sätta ord på det. Men jag ska absolut försöka rida honom mer för det är de minsta jag kan göra. 

Vilken av mina hästar gillar ni mest och vilken ogillar ni mest? Berätta :D

Postat av: Alva Moonfall

Jag gillar verkligen Felix hehe, älskar ögonfärgen ^^

2014-01-20 @ 14:27:38
Din bloggadress: http://emoon.blogg.se
Postat av: Anonym

Älskar Danne och Santos!❤ Älskar araber. Det finns ingen häst jag inte gillar! Alla dina hästar är sååå fina❤❤❤

2014-01-20 @ 15:12:59
Postat av: Sarah Skyhill

Jag älskar mest av allt araber! För jag har en riktig arab i Qatar.. ♥♥♥

2014-01-20 @ 16:56:09
Din bloggadress: http://Sarahskyhill.bloggplatsen.se
Postat av: Lovisa Underlee

Jag älskar alla dina hästar, liksom ingen är dålig ;)

2014-01-20 @ 17:06:59
Din bloggadress: http://lovisaunderlee.blogg.se
Postat av: Felix

Gnääägh :)

2014-01-20 @ 20:28:25
Postat av: Madison Skystar

Jag gillar ju väldigt mkt Collin vet inte riktigt varför men aah. Sen gillar jag oxå Rivala. Båda dom e så perfekt! Synd bara att de inte syns så jättemkt på bloggen just nu, vad jag sett. xD
Vill se mer Collin och Rivala! xD

2014-01-20 @ 22:00:06
Postat av: zoe dolphinborn

gillar alla kanske mest Felix, Ogillar faktist ingen♥

2014-01-21 @ 13:19:02
Postat av: Madison Skystar

Juste glömde säga vilken jag inte gillar xD Lixom inga av dina hästar e dåliga eller så men vissa gillar man ju inte lika mycket. I mitt fall är det nog Pärlan. Gillar inte riktigt hennes färg och aah du fattar! Men hon e ju inte dålig för det. Lixom det e svårt att välja när du har så många fina! ;D

2014-01-21 @ 13:55:19
Postat av: Ebba Flowerstorm ♥

Goliat är mer än vad jag någonsin har önskat ♥ När jag ser honom med dig! Ni är så söta ihop och du kommer alltid att vara lika glad för honom som jag ♥

Jag älskar nog alla dina hästar men minst blir tyvärr Rivala eller Colin.. (Bli inte arg Madisn Skystar owo) Men jag skulle inte vilja ha de med dig lika mycket... Tycker du borde vara i en färg... Eller två... Känns med Rivala att hon inte riktigt är din typ :C Jag tror jag gillar båda men alla andra hästar gillar jag mer ♥

2014-01-21 @ 14:56:16
Postat av: Lilz Rainztorm

SLUUTA JAG VILL HA FELIX AHH

2014-01-22 @ 07:54:30
Din bloggadress: http://starstableworld.se
Postat av: Zoe Yellowtree

Felix

2014-01-22 @ 09:43:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Skriv din mailadress (bara jag som ser den)


Din bloggadress:


Kommentar:


Trackback


Hej och välkommen till min blogg, mitt namn är Amanda och jag är en tjej på strax 18 år fyllda. Spelar dagligen star stable och driver även den underbara klubben Shady pearls. Började spela Star Stable sommaren 2012 och bloggat om spelet sedan Januari 2013.

Vill ni kontakta mig?
Då får ni självklart göra det. ↓

Mail:
[email protected]
Instagram:
Amandalightfield



• 
Klubbens hemsida

Shady Pearls är enligt mig en av jorviks bästa klubbar.
I SP satsar jag och medlemmarna på en god gemenskap. En miljö där alla ska trivas. Vi är en full klubb och för att få gå med i klubben får man gå in på klubbens hemsida ↑ och ansöka. För att behålla gemenskapen är vi väldigt noga med vilka som kommer in i klubben.



• Alvas • Esmes • Alicias • Janes
• Veronicas • Fionas

RSS 2.0