Fyllehoppning

För 2 dagar sedan ungefär så bestämde sig jag, Jenny Goldbridge och Nichole Starrock ifrån WR att rida ut en runda, vi lyckades rida eller ska man säga "försöka rymma bort från förföljare" till hedarna innan vi slängde oss över till andra sidan och red in till Ridhuset, nicho hade precis berättat hur smockfullt det är där inne nu sedan det var gratis SR. 

Vi körde lite fyllehoppning och en tävling där man skulle springa "blind" ut ut RH och komma så långt som man bara kunde, det var riktigt skoj men väldigt svårt. Men kul var det och många skratt.
Tyvärr behövde Nicho gå efter detta så jag och Jenny red till GÅD skogen för att köra följa john, gick sämst för mig men det var min första gång så nästa gång du Jenny ;)

Postat av: Elise Snowstreet

Hur kan du titta i översikt och tävla samtidigt?!????!? O.O

2014-01-01 @ 13:54:05
Postat av: Ana Darklord

Vad är fyllehoppning och hur gör man det? o.o

2014-01-01 @ 14:32:04
Postat av: Alica Snowgirl

Hej :)
Jag skulle gärna vilja höra din asikt om Riding High :)
Själv vet jag inte vad jag ska tycka om det..Men det skulle vara kul att se vad du tycker om den :)

2014-01-01 @ 15:37:04
Postat av: Scarlett Silverwood

Hej! Skrev just ett inlägg angående hur man kanske kanske skulle kunna minska frågorna i globalen. Kika in? Skulle vara kul att sprida det!

2014-01-01 @ 18:18:37
Din bloggadress: http://silverwood.bloggplatsen.se
Postat av: Anonym

Du har inte en chans mot mig! HAHAHAH XD

2014-01-02 @ 01:41:07
Postat av: Jenny Goldbridge

Kunde man inte se att det var jag som skrev? O.o

//Jenny Goldbridge

2014-01-02 @ 01:43:04
Postat av: Elise Snowstreet

Nu vet jag hur man gör sädär! Du är i grupp men nån / några och så bjuder nån in i en tävling och innan man accepterar så går man till kameran i hörnet eller vad det nu e sen accepterar man och då kör man så! ;)

2014-01-02 @ 05:07:01
Postat av: Freja Westhill

Hur fick du så att du se ur fågelperspektiv? :O

edit: Såg nu en kommentar angående detta. Men jag ser ingen kamera. Snälla, hjälp mig så blir jag lycklig :D

2014-01-05 @ 13:00:07
Din bloggadress: http://westhill.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Skriv din mailadress (bara jag som ser den)


Din bloggadress:


Kommentar:


Trackback


Hej och välkommen till min blogg, mitt namn är Amanda och jag är en tjej på strax 18 år fyllda. Spelar dagligen star stable och driver även den underbara klubben Shady pearls. Började spela Star Stable sommaren 2012 och bloggat om spelet sedan Januari 2013.

Vill ni kontakta mig?
Då får ni självklart göra det. ↓

Mail:
[email protected]
Instagram:
Amandalightfield



• 
Klubbens hemsida

Shady Pearls är enligt mig en av jorviks bästa klubbar.
I SP satsar jag och medlemmarna på en god gemenskap. En miljö där alla ska trivas. Vi är en full klubb och för att få gå med i klubben får man gå in på klubbens hemsida ↑ och ansöka. För att behålla gemenskapen är vi väldigt noga med vilka som kommer in i klubben.



• Alvas • Esmes • Alicias • Janes
• Veronicas • Fionas

RSS 2.0