Svar på era frågor

Istället för att sitta och svara på alla kommentarer med samma frågor om och om igen så kommer jag ta och svara på de populäraste frågorna just nu här.

1. Hur kan du ha knoppar på din häst?
Jag har laddat ner den frisyren till hästar från en hemsida, kommer berätta mer i ett inlägg när jag har tid.

2. Hur kan hästen gå i form?
Jag har lafddat ner en MOD till sims som heter Pose Player. Man laddar ner de poser man vill ha till mod:en och sedan kan man få ryttare och häst i olika positioner.

3. Är sims 3 på skiva ?
Ja sims är ett spel som man får köpa ute i butiker eller på tillexempel cdon.com.

4. Hur kan du ha sån utrustning på hästen?
All utrustning jag har på hästen är nedladdat, som alla träns, filtar, sadlar och benlindor.


5. Behöver man sims 3 eller räcker det med husdjur?
Man måste ALLTID ha bas spelet som bara heter "the sims 3" annars funkar det inte att spela. Husdjur är bara ett expansionspaket till bas spelet.

6. Vilka Expansionspaket har du?
Jag har husdjur och årstider.

7. Har du slutat blogga om SSO?
Nej det har jag inte, jag bloggade om det igår t.ex. Men när jag spelar sims så kommer det komma upp inlägg om det också eftersom att många ville det och tycker det är okej. 

8. Hur kan man ha fler djur än 6?
Jag använder mig av en MOD som heter Mastercontroller, dock behöver man även samma skapares mod fast den heter typ portrait, för att alla ska synas i menyn. Kommer berätta mer i ett senare inlägg!

Har ni fler frågor så är det bara att ställa dom i detta inlägget så kommer svaren upp här.

Postat av: Elvira Loudforce

var laddar du ner tränsen och sadlen och kläder och sånt?

Svar: Kommer i ett senare inlägg
Amanda ~

2014-01-18 @ 15:20:25
Din bloggadress: http://elviraloudforcestarstableonline.bloggo.nu
Postat av: Sofia Lightland

Kan du inte göra ett typ ''Dagens ridpass'' inlägg fast från The sims? c:

2014-01-18 @ 16:07:09
Din bloggadress: http://jorvikgalaxy.blogg.se
Postat av: Aria Hayrock

Din blogg är så fin <3

2014-01-18 @ 17:10:24
Din bloggadress: http://ariahayrockstarstable.blogg.se
Postat av: Anonym

Hur laddar du ner poseplayer vill det men inte hittat den.

2014-01-18 @ 17:39:02
Postat av: Ebba Flowerstorm ♥

Kan du göra "Veckans outfit" eller något i sims 3? ;D

2014-01-18 @ 18:02:28
Postat av: Hilda Highberg

men när man laddar ner poseplayer kostar det ngt?

2014-01-18 @ 18:46:11
Postat av: lollo häst

Skulle vilja att du hjälp mig och andra hur man laddar ner posy palayer för vill verkligen ha det! Snälla hjälp

2014-01-18 @ 19:12:33
Postat av: Jane Riverwood <3

Vilket slags sims börjar man att köpa, och vilket utökar man sedan med?
Vill skaffa Sims 3 men vet inte var jag ska börja!

2014-01-18 @ 19:29:38
Din bloggadress: http://starstablejane.blogg.se
Postat av: Inez Flowerforest

På fråga 3 så blev jag liiite sur,för jag har en dator som man måste ladda ner spel på så The Sims 3 måste inte alls bara vara på skiva!
Ps.Och jag har The Sims

Svar: Klart man kan vara olaglig!:)
Amanda ~

2014-01-19 @ 06:59:38
Din bloggadress: http://SnowflakesWolves.bloggo.nu
Postat av: Linda Suncamp

Känner du att det är lite jobbigt att ha water roses och att du typ blir tvingad att gå in på sso?
:)

Svar: Enda anledningen till att jag spelar är för wr, det är inte jobbigt de jobbiga är att jag tappat spellusten :3
Amanda ~

2014-01-19 @ 09:56:28
Din bloggadress: http://suncamp.blogg.se
Postat av: Vanessa Bunydawn

Hej Amanda laddade du ner sims olagligt??? utan att betala eller hur gjorde du??

2014-01-19 @ 14:02:48
Postat av: Cecilia Starhill

Vet du hur man kan ha fler djur än 6(om det är det)?Tycker att det är synd att man kan ha så få. :(

2014-01-19 @ 15:24:42
Din bloggadress: http://Ceciliastarstable.blogg.se
Postat av: Zelda Winterheaven

Hur gör man knoppar?:)
Hur får man Benlindor?:)
Kostar knoppar på thesims.com?:)
Kostar benlindor eller har du bara redigerat?:)
Hur kan du göra så snygga färger på dina hästar?:)
Kan du svara på detta frågor så får du se en dansande Zelda Winterhaven XD
Puss och Kram Manda!:)

2014-01-19 @ 19:21:27
Postat av: Juliette Shadowstar

Kan man använda expansion paketen årstider och husdjur tillsammans?

Svar: ja :)
Amanda ~

2014-01-20 @ 18:20:34
Din bloggadress: http://theshadowstar.blogg.se
Postat av: Jasmine snowstone "Jas"

eeh, på fråga 8 man kan ju faktiskt bara ta valpar elr ungar elr föl från djuret!

Svar: nej det funkar inte eftersom maxgränsen är 6 husdjur eller 8 i ett hushåll totalt. :)
Amanda ~

2014-01-21 @ 17:19:56
Din bloggadress: http://starstableoffline.blogg.se
Postat av: Abbiee

Kan du en bra sida där man kan kan ladda ner gårdar, stall och hus. Tacksam för svar.

2014-01-25 @ 18:20:05
Postat av: Jasmine snowstone "Jas"

öm det funkar för mig iaf ;)

2014-01-26 @ 09:35:41
Din bloggadress: http://starstableoffline.blogg.se
Postat av: Lilly Youngland

Om man har Mastercontroller, kan man uppdatera sitt spel då, jag har hört av vissa att spelet kan krascha

Svar: Ingen aning :)
Amanda ~

2014-01-26 @ 12:08:26
Din bloggadress: http://lillyyounglands.blogg.se
Postat av: Lilly Youngland

Men har du mastercontroller, är det bra, blir spelet laggit, brukar du uppdatera ditt spel?

2014-01-26 @ 16:26:08
Din bloggadress: http://lillyyounglands.blogg.se
Postat av: lovisa

hej hur kan man rida barbacka i sims 3 husdjur och hur får man tecken och grimor?

2014-02-12 @ 20:30:42
Postat av: ellen

hej jag undraar var har du ladat ner alting till sims helst tränset

2014-02-15 @ 12:55:54
Postat av: Dina Kingblancket

På vilken sida laddar man ner pose player sant benlindor och sånt

Svar: Google is your best friend!
Amanda ~

2014-03-11 @ 07:47:35
Postat av: Ronja Dawnhand

Snälla Amanda eller ngn annan svara på detta: hur rider man på sims??

2014-03-12 @ 15:00:08
Postat av: Daisy

Kan du göra en video då du visar vart du laddar ner saker från och när du spelar :)

2014-05-08 @ 20:21:20
Postat av: Nellie Candlecake

Så man måstre ha vanliga "The Sims 3" För att kunna spela typ Husdjur och årstider?

2014-05-24 @ 13:04:29
Din bloggadress: http://candlecake.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Skriv din mailadress (bara jag som ser den)


Din bloggadress:


Kommentar:


Trackback


Hej och välkommen till min blogg, mitt namn är Amanda och jag är en tjej på strax 18 år fyllda. Spelar dagligen star stable och driver även den underbara klubben Shady pearls. Började spela Star Stable sommaren 2012 och bloggat om spelet sedan Januari 2013.

Vill ni kontakta mig?
Då får ni självklart göra det. ↓

Mail:
[email protected]
Instagram:
Amandalightfield



• 
Klubbens hemsida

Shady Pearls är enligt mig en av jorviks bästa klubbar.
I SP satsar jag och medlemmarna på en god gemenskap. En miljö där alla ska trivas. Vi är en full klubb och för att få gå med i klubben får man gå in på klubbens hemsida ↑ och ansöka. För att behålla gemenskapen är vi väldigt noga med vilka som kommer in i klubben.



• Alvas • Esmes • Alicias • Janes
• Veronicas • Fionas

RSS 2.0