Frågestund ~ fråga vad ni vill

Detta blev önskat av en läsare, och eran önskan är min lag. Svaren kommer upp på fredag eller lördag, så fråga på. Endast seriösa frågor tack.


Postat av: Simlite

Hej! Här är mina frågor Manda, p.s det är vs frågor ;):
1. Pizza/Sallad?
2. Manda/Mando?
3. Shady Pearls/Water Roses?
4. Godis/Chips?
5. Gud/Jesus? xD

Tack för mig!

2014-06-03 @ 13:59:18
Din bloggadress: http://simlite.bloggo.nu
Postat av: Tilde Darkstorm

Hej Manda! jag undrar om du skulle kunna vara med lite mer på server 2 där jag e? jag e ditt största fan och kollar din blogg heeeela tiden, därför vill jag kunna se dig i star stable. jag tycker du redigerar och målar fantastiskt så skulle du kunna anordna en redigering tävling där man skickar e-mail till dig på sin finaste redigering. 3 vinner och då kan priset vara en redigering av dig:)
LÖÖÖV JU MANDA!!!

2014-06-03 @ 14:03:19
Postat av: Saga Sunstar

1.Har du någon varit kär i en person som inte vart en kändis?
2. Brukar du använda cykel i din vardag?
3. Drömjobb irl?
4. Om du inte starstable online fanns, hur skulle din vardag se ut då?
5. Favoritfärg på hästar irl?
6. Om du fick göra ett eget onlinespel, hur skulle ditt onlinespel funkat, sett ut, varit mm?

2014-06-03 @ 14:03:30
Din bloggadress: http://jorvikjo.blog.se
Postat av: Juliette Starlord

Har du fått utstå med många hatkommentarer nån gång?
Om det kom en Harflinger till sso, skulle du köpa den?
Vad är ditt besöksrekord?

//Julle Bulle :)

2014-06-03 @ 14:18:05
Din bloggadress: http://juliettestarlords.blogg.se
Postat av: Nathalie Deerbard

Hej! Älskar din blogg och allt du lägger upp ♡ Men jag har undrat ganska länge om du är kär i Kim som han har sagt i ett klipp? Hoppas jag kan få svar på frågan! ♡♡

2014-06-03 @ 14:18:43
Postat av: Olivia Skydaughter

Gillar du din Andalusier Cherry? Vilken är din favorithäst? Hur hittade du Star Stable? Också en vs fråga. Frieser eller Andalusier?
Detta var mina frågor, hoppas dom var seriösa nog!
//Olivia Sky

2014-06-03 @ 14:25:28
Postat av: Ostkaka

Hur gjorde du din design? Hade du en grund eller gjorde du allt själv? Tänker du byta design snart? Skulle d kunna tänka dig en ljusgrön design?

2014-06-03 @ 15:11:49
Postat av: Bianca :))

tkr du att lkg är roligt att samarbeta med? Och tkr du att lkg är snälla?

2014-06-03 @ 15:18:43
Postat av: Sofie Dolphinknight

Din Blogg är så bra vill jag börja med! Men här är mina frågor :)
1. Rider du irl?
2. Vilken hästras skulle du vilja komma till sso?
3. Vilken är din favvoform på sso? (Ponny, arab, starthäst eller frieser)
4. Vad tror du att du kommer bli (jobb) och vad vill du bli?
Tacksam för svar!

2014-06-03 @ 15:20:11
Postat av: Vanessa Diamondnight

1. Pizza/Hamburgare?
2. Vilken är din favorithäst av dem du äger?
3.Cola/Fanta?
4. Vilket är ditt nästa hästköp?
Detta var alla mina frågor :)

2014-06-03 @ 15:21:30
Din bloggadress: http://vanessadiamondnight.blogg.se
Postat av: Capucine Papapoulos

Om Yousif inte varit så mycket äldre (och inte ljugit om sin ålder) hade du gett honom en chans då?

2014-06-03 @ 15:27:07
Din bloggadress: http://starstablecapucine.blogspot.se
Postat av: Zoe Yellowtree

Jag kollade tbx mycket långt bak i bloggen och enda tills du hade ägt Isabellen med brun man i FG och den mörkbruna hästen i GÅD,varför sålde du dem? xc

2014-06-03 @ 15:35:13
Postat av: Alessia Catbaker

Hej? Jag har 2frågor
1. Har du haft crush på någon. ?
2. Vad är din favorit outfit på Sso?

2014-06-03 @ 15:42:06
Postat av: Aleksandra

Umgås du aldrig med Emilia Winternight längre?
Första hästen du köpte när Hästfunktionen kom?
Önske häst till sso?
Favorit ställe på hela sso?

/Aleks :)

2014-06-03 @ 15:43:20
Postat av: Fråga :D

1. Vilken är din snyggaste redigering om du själv får välja?
2. Vilket redigeringsprogram använder du?
3. Vilken är din favorithäst i hela Starstable? (Du får välja mellan alla man kan köpa och även alla de man kan välja mellan som starthäst! :D)

2014-06-03 @ 15:52:01
Postat av: Alexandra Flowerbell

Vilken linje går du?
Hur hittade du Star Stable Online?
Har du några Star stable spel?
Har du några Star Shine spel?
Vilka på Star Stable har du träffas irl?
Vad är din största dröm?
Hur många hästar har du och hur många är färdig levlade?
Rider du irl?
Vilket datum fyller du år?
När du fyllt 18, vad är det första du ska göra då?
Har du någonsin älskat någon?
Har du månadspeng? Isåfall hur mycket får du?
Har du någon idol? Isåfall vem?
Är du lat eller icke lat?
Sitter du hellre inne på Star Stable än att umgås med vänner irl?
Sitter du hellre inne på Star Stable på en varm sommardag än att vara ute?
Vad är det bästa med Star Stable? Det sämsta?
Vad vill du ska komma på uppdateringar i framtiden?
Vilken är din favorit parfym?
Vilken är din favorit smink?

Det var nog alla frågor som jag kommer på.
Kram Blomman! <3

2014-06-03 @ 16:01:24
Postat av: Pixel

Hej! Jag undrar lite om The Sims 3, om det går bra?
1. Har du spelat Sims länge?
2. Kan du lägga upp ännu mer inlägg om Sims?
3. Hur många hästar har du i Sims? Om du har några xD
4. Har du The Sims 3 husdjur? Eller nåt annat?
5. Är man en person i Sims, eller flera?
6. Tycker du att Sims är super kul? För jag vill börja spela det men måste veta om det lite oxå xD

Ps. Älskar din blogg! Och du ritar hästar super fint!! <3
Kram// Pixel

2014-06-03 @ 16:37:24
Postat av: Pixel

(Samma person som heter Pixel xD)
Hej igen! Glömde fråga några saker.
1. Laddar man ner The Sims 3 på MAC/PC eller köper man det i butik?
2. Kan man spelaThe Sims på MAC?
3. Laddar man ner benlindor, gångarter, eller kläder m.m?
4. Spelar man på något form av Tv? Eller dator?

Tack för mig!

Kram// Samma Pixel!

2014-06-03 @ 17:05:35
Postat av: Diana kingrock

1. Kan du göra en video på en dag på starstable
2. Kan du med göra en video på dina hästar
3. Hatar du mig känns som det
4. Får jag låna några bilder av dig så jag kan göra en fin video till dig :)
5. Kan vi nån dag shoppa tsm
Det var mina frågor

2014-06-03 @ 17:08:25
Postat av: Elise Dognight

Mina frågor är:
Vad tycker du om att vara känd?
Vad tycker du om dina fans?
Värför slutade du filma med Kim?
Det var mina tre frågor!
Ville bara säga att du är BÄST!!

2014-06-03 @ 17:39:36
Postat av: Ebba Youngland

Hej Mandis,här är mina frågor:
Felix eller Goliat?
Gurka eller sallad?
LightFIELD eller LightBELL?
Marsvin eller kanin?
Varför köper du ingen friser?
Pizza eller tacos? Hur stavas "tacos" Stavar jag rätt?INGEN FRÅGA,DET DÄR MED TACOS DÅ MEN!!! XD

Är du bäst,eller extremt bäst? <3
DU ÄR EXTREMT BÄST!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

2014-06-03 @ 17:46:54
Postat av: Nellie Dogrock

Här är mina frågor till dig: :)
1. Är det någon hästras på sso du har köpt som du inte blev nöjd med?
2. Tinker/Frieser
3. Fjording/Andalusier
4. Har det varit kul att vara med i Brigitta Underhands/Kims videor?
P.S Du är bäst!!!

2014-06-03 @ 17:58:57
Postat av: Älskar dina sims inläääääägg

1. Hur fastnade du för sims?
2. Känner du Kim irl?
3. Hur kan du hitta på så bra namn till dina hästar på sims?

Om du tycker frågorna var oseriösa..så ja tyck det du :P
Jaja MER sims till folket tkr jag Cx

P.s älskar din blogg!

/ Lea B

2014-06-03 @ 18:12:23
Postat av: Emma SWeetwood

Hej! Jag undrar om du skulle kunna skriva ett inlägg och försöka förklara det här med lager på t.ex Gimp, Ps med mera, då det är ganska svårt att fatta varför och hur man använder sig av lager:D

2014-06-03 @ 18:18:00
Din bloggadress: http://emmasweetwood.bloggo.nu
Postat av: Melissa Snowstone

Har du blivit kränkt pga att du bloggar om två spel?

Vilken hästras på sso vill du ska komma i framtiden?

2014-06-03 @ 18:54:29
Postat av: Alice

när började spel blir ditt stora intresse? kram♥

2014-06-03 @ 19:02:13
Din bloggadress: http://alix.vionno.se
Postat av: Caroline Winterdaughter

Kommer du fortsätta med Sims?
Och kommer familjen ha hästar? :)

2014-06-03 @ 19:16:13
Din bloggadress: http://winterdaughter.blogg.se/
Postat av: Fiona Underland

2014-06-03 @ 19:29:20
Din bloggadress: http://braverunner.blogg.se/
Postat av: Anonym

Tack för att du lyssnade och gjorde en frågestund :)
1. Dina närmaste vänner på sso?
2. Någon som alltid finns där för dig?
3. Om du fick byta konto med någon av dina närmaste vänner, vem skulle det vara?
4. Någon du vill tacka för något?
6. Din mest lyckade klubb?
7. Är dina klubbledare bra?
8. Vem gör vad av klubbledarna i klubben?
Skulle uppskatta om du svarade på frågorna :) älskar verkligen stt höra om din klubb och dina vänner. Jag ser upp till dig och ser upp till de du är med för du verkar ju gilla de

2014-06-03 @ 19:44:57
Postat av: Fiona Underland

NU kom jag på en fråga!

Hur kommer det sig att du har råd till att bygga så stora och exklusiva gårdar?
När jag spelade Sims senast (det var tvåan, har inte haft råd att köpa trean än) tog det relativt lång tid att tjäna ihop pengar för att få mitt hus till att se ut så som jag ville. Om jag inte använde mig utav en fusk kod.
Använder du dig utav fusk koder i The Sims 3?
Kommer du att börja spela The Sims 4 när det kommer ut och kanske också ersätta The Sims 3 med det?

Det blev tydligen mer än En fråga. :-P
Kram!

2014-06-03 @ 19:55:06
Din bloggadress: http://braverunner.blogg.se/
Postat av: Anna Winterdotter

Redigerar du med Photoshop eller gimp?
Använder du ritplatta?
I så fall vilket märke har du på ritplattan?
Har du något djur irh? Vilket/vilka?
Favorit djur?
Favorit plats i sso?
Svart/vit
Prickigt/randigt
tv/dator

tack för mig :-)

2014-06-03 @ 19:59:38
Postat av: Alice Silverberg

Älskar du mig amanda lightfield? :-)<3

2014-06-03 @ 20:28:02
Din bloggadress: http://pallaskrivaden.se
Postat av: molly bigson

kommer du fortsätta sims-blogga?

2014-06-03 @ 20:30:37
Din bloggadress: http://letsplaysso.blogg.se
Postat av: Nellie Longhill

Hur hitta du till starstable?
Hur kom du på att du ville heta namnet Amanda Lightfield på sso?
Kan du göra fler videos med Kim?

2014-06-03 @ 20:48:07
Postat av: Maggie Flowerlee

Heye här är mina frågor:

Vad gör du när du har tråkigt i SSO?
Favvo lopp?
Favvo Champ?
Hat-lopp?
Hat-champ?

VS frågor:
Levla/stänga sprickor?
VDC/FGC?
Arab/Frieser? (Stav)

2014-06-03 @ 21:10:01
Postat av: My Diamondson

om du slapp vara "populär" i en dag. vad skulle du göra då? :)

2014-06-03 @ 21:58:31
Postat av: Cadence Applenight

Hej manda ! Här kommer mina frågor ❤️
1) Är du o Kim på G ? :D ❤️
2) Kan du börja filma med Kim igen ?
3) Tycks om tinkern som kommer till SSO ?
4) Varför är de så många på Insta som klagar på att de blir utslängda ifrån SP ?
5) Kan du blogga mer om Sims igen ?
6) Har du YouTube ?
7) 3 st sa till mej att du är vegitarian , ä de sant ?

Puss på dej ! Är ett stort fan ❤️

2014-06-03 @ 22:27:23
Postat av: Michelle Flowernight

Om du flyttar över till den engelska serven, kommer du inte komma tillbaka till Manada då? Kommer du sluta för gott med Manda? :/

/Michelle

2014-06-04 @ 06:42:50
Din bloggadress: http://angelmagic.blogg.se
Postat av: Jennifer Starrock

1. Jag absolut älskar dina Sims inlägg (och SSO-inlägg ofc)!! Men hur många The sims har du?
2. Om du fick designa en helt ny frisyr till SSO hur skulle den se ut?
3. Rider du IRL? Eller har du ridit?
4. Favoritplats?
5. Något du skulle vilja ändra med spelet?

/ Jen c:

2014-06-04 @ 06:57:05
Din bloggadress: http://Jenstarrock.blogg.se
Postat av: alexandra goldnose

1. Vem var den första som kom in i Shady Perals, förutom du såklart xD?
2. Goliat/Tinker?
3. Vem är dina bästa vänner på sso?
4. Någon uppdatering du vill ska komma?
MvH

2014-06-05 @ 17:39:48
Postat av: Siiims

Finns det något ställe där man kan ladda ner pälsfärger till hästar i sims 3 eller måste man ladda ner färdiga hästar? :)

2014-06-06 @ 07:42:39
Postat av: Fiona Underland

Varför måste man ligga på en viss server för att kunna vara medlem i Shady Pearls? Jag springer då och då på medlemmar i er ridklubb, trots att jag ligger på server 2 och inte 1. Kram <3

Svar: Whut, du är på server 1 O.o
Amanda ~

2014-06-06 @ 14:20:41
Din bloggadress: http://braverunner.blogg.se/
Postat av: Charlotte S

Skulle vilja lägga till några nedladdade hästar i min nuvarande familj i sims 3, går det? :3

2014-06-07 @ 10:14:00
Postat av: Vera

Om du var tvungen att sälja 5 av dina hästar vilka skulle de vara?
Om du fick 3 valfria försälnings hästar (färdig Levlade) skulle det vara?
Om du var tvungen att sälja alla hästar utom 5 skulle de vara?
Du fick ändast behålla 2 outfits så skulle de vara?

2014-06-08 @ 21:08:36
Postat av: Spela roll

Är du fortfarande med Anna Waterdawn?

Varför spelar du inte in med Kim längre?

Om du inte hade ägt SP, vilken klubb hade du varit med i?

2014-06-08 @ 21:48:57
Postat av: Alexandra Mistdawn

Hur får gör man så att det nyfödda barnet inte ligger i filten, utan har kläder?

2014-06-10 @ 20:22:42
Din bloggadress: http://starstableryttarnas.blogg.se
Postat av: Angelica Purplegirl

Är du kändis?
Vad gillar du för hästras?
Är Shady Pearls bra?
Har du många vänner?

Ange.

2014-12-26 @ 21:24:58
Din bloggadress: http://Angelicaostman.bloggo.nu

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Skriv din mailadress (bara jag som ser den)


Din bloggadress:


Kommentar:


Trackback


Hej och välkommen till min blogg, mitt namn är Amanda och jag är en tjej på strax 18 år fyllda. Spelar dagligen star stable och driver även den underbara klubben Shady pearls. Började spela Star Stable sommaren 2012 och bloggat om spelet sedan Januari 2013.

Vill ni kontakta mig?
Då får ni självklart göra det. ↓

Mail:
[email protected]
Instagram:
Amandalightfield



• 
Klubbens hemsida

Shady Pearls är enligt mig en av jorviks bästa klubbar.
I SP satsar jag och medlemmarna på en god gemenskap. En miljö där alla ska trivas. Vi är en full klubb och för att få gå med i klubben får man gå in på klubbens hemsida ↑ och ansöka. För att behålla gemenskapen är vi väldigt noga med vilka som kommer in i klubben.



• Alvas • Esmes • Alicias • Janes
• Veronicas • Fionas

RSS 2.0