Blom stable - flyttat

Eftersom att jag inte är hemma har jag ingen tid för SSO men har dock hunnit med lite sims eftersom att jag och min syster kör det tillsammans - så det kommer bara skrivas om sims tills imorgon kväll.

Utbyggnaden på gården kändes lite onödig. Inte för att det inte blev bra eller så men redan veckan efter att det fixats så hittade Wilma sin drömgård i staden Shoreline Heights. Det var en lång bit att flytta för att komma dit men när Wilma vill ha något så skaffar hon det.
Efter lite prat med Sarah och check över pengarna bestämde de sig för att flytta, så snabbt som möjligt. 

Huset var perfekt och var nästan en kopia på deras förra, tapetseringen och målningen gjordes lika. Stallet var väldigt luftigt och bra och precis som i det gamla stallet fanns det små hagar till varje box vilket uppskattas av varje häst. Gården ligger precis intill stranden vilket ger en otrolig utsikt. Gården är även mycket större än den förra.

På gården finns:
Hus
Pool
Stall med 8 boxar
4 stora hagar
Galoppbana
Hoppbana
Dressyrpaddock
Ridhus
4 extra boxar till besökare
2 stugor till besökare

Hästarna fick direkt komma ut i hagarna och de verkade väldigt glada över de stora hagarna och det nya gräset. Stona tog sig direkt till fodret medans hingstarna smakade på det nya gräset.
Skulle ni vilja ha en rundtur på gården?

Postat av: Musan

jag gillar inte Sims särskilt mycket. Och eftersom du lägger ut mycket sims kommer jag inte vara inne på din blogg så mycket nu...

Svar: vad tråkigt, dock är det bättre än en död blogg right ;)
Amanda ~

2014-05-04 @ 20:42:38
Postat av: Jennifer Snowstar

Jaaa en rundtur 😋

2014-05-04 @ 20:42:46
Din bloggadress: http://lifeatjorvik.blogg.se
Postat av: Jennifer Snowstar

Jaaa en rundtur 😋

2014-05-04 @ 20:42:58
Din bloggadress: http://lifeatjorvik.blogg.se
Postat av: Sofia Youngwright

Ja, älskar att du lägger ut Sims bilder :D Skulle verkligen se en rundtur på gården :D

2014-05-04 @ 21:00:58
Din bloggadress: http://sofiaandsilverhope.blogspot.se
Postat av: Anonym

Såklart💩 älskar verkligen dina sims inlägg😂😂

2014-05-04 @ 21:03:47
Postat av: tilda

ja och gärna en husesyn på huset också :)

Svar: huset är typ likadant som de förra!
Amanda ~

2014-05-04 @ 21:19:47
Postat av: Tilde Miststreet

Såklart! ^^

2014-05-04 @ 21:56:33
Postat av: Clara riverstorm

Hej! ja gärna!
Men vilken stad är det du spelar på? c:

Svar: det står i texten
Amanda ~

2014-05-04 @ 22:06:52
Postat av: Anonym

Du har fyra olika tomter va?✅ hur har du fixat med det? Har du bara ringt och köpt ett till hus?😝

Svar: man kan köpa tomter, kan inte riktigt förklara :)
Amanda ~

2014-05-04 @ 22:17:33
Postat av: Nellie Silverbell

vart laddade du ner så att hästen kunde få blankheten? :)

Svar: googla på typ HD coat så hittar du :)
Amanda ~

2014-05-04 @ 23:47:32
Din bloggadress: http://nelliesilverbell.bloggo.nu
Postat av: Aria Queenbrooke ~

Ja, sen kan du ladda upp detta på mediafire :D
Ladda gärna upp simmarna också :)
(behöver mer CC)

Svar: hahaha de vill du va ;D
Amanda ~

2014-05-05 @ 00:01:38
Din bloggadress: http://queenbrooke.blogg.se
Postat av: Inez Flowerforest

Ja jag vill se en rundtur!!!

2014-05-05 @ 06:31:28
Din bloggadress: http://SnowflakeWolves.bloggo.nu
Postat av: Isabella sweetforest

Jag vill ha en rundtur!

2014-05-05 @ 07:18:55
Din bloggadress: http://winterspirit.blogg.se
Postat av: sara darkknight

Ja rund tur! :D
Men kan du ha hästarna på alla 4 gårdarna?
för det kan inte jag :c
du kanske kan förklara hur du gör nån gång? :)

2014-05-05 @ 08:03:45
Postat av: Sandy Crazyrock

Oh, gärna en rundtur!Men det skulle vara intressant om du ställde upp i en tävling eller liknande!:)

2014-05-05 @ 08:39:56
Postat av: Alexandra Silveryard

Haj!
Är spelat på Engelska? Bara undrade cx
Ha en bra dag själv är jag sjuk ;( !

2014-05-05 @ 11:30:42
Postat av: Louise

Kan inte du lägga ut stallet o huset så man kan ladda ner det så man kan få spela själv? Skulle vara toppen! För allt du gör är så fint❤

2014-05-05 @ 14:58:53
Postat av: Em

Jag skulle vilja se ALLT! Stallets boxar och husets alla rum osv. på ALLT som är nytt😊

2014-05-05 @ 18:19:40
Din bloggadress: http://nattstad.se/snowlund
Postat av: Bellbo

Hej jag undrar vart du hittar dem där box dörrarna och det för jag har tagit hem de, men inte hittat det :/ tacksam för svar <3

2014-06-02 @ 15:59:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Skriv din mailadress (bara jag som ser den)


Din bloggadress:


Kommentar:


Trackback


Hej och välkommen till min blogg, mitt namn är Amanda och jag är en tjej på strax 18 år fyllda. Spelar dagligen star stable och driver även den underbara klubben Shady pearls. Började spela Star Stable sommaren 2012 och bloggat om spelet sedan Januari 2013.

Vill ni kontakta mig?
Då får ni självklart göra det. ↓

Mail:
[email protected]
Instagram:
Amandalightfield



• 
Klubbens hemsida

Shady Pearls är enligt mig en av jorviks bästa klubbar.
I SP satsar jag och medlemmarna på en god gemenskap. En miljö där alla ska trivas. Vi är en full klubb och för att få gå med i klubben får man gå in på klubbens hemsida ↑ och ansöka. För att behålla gemenskapen är vi väldigt noga med vilka som kommer in i klubben.



• Alvas • Esmes • Alicias • Janes
• Veronicas • Fionas

RSS 2.0