Blom Stable - Sarah's uteritt

Iförgår kom Sarah till gården vilket kändes både väldigt roligt men även lite nervöst för henne. Det var ett helt nytt ställe där hon inte visste hur allt sköttes eller vad det fanns för regler. Men hon kom snabbt in i det och lärde sig efter hand hur saker skulle gå till, och skulle hon trassla till det gjorde de ingenting. Wilma är en väldigt snäll person som aldrig skulle skälla på någon.

Efter att hon fått vara med Wilma sedan hon kom skulle hon äntligen få rida själv, hon fick själv valet om vilken häst hon ville rida ut med. Det fanns ju dock bara Poker och Bandit o välja på eftersom de andra är med sina föl. Sarah hade fastnat mest för bandit och valde honom som första häst att rida på. De hade klickat så bra tycker hon och hon kände sig säkrast med honom.
Det blev en ridtur runt i området lite lugnt och försiktigt. Det kändes riktigt bra i kemin mellan dem och det blev snabbt en favorithäst. 

Postat av: Aria Queenbrooke ~

Oj så fina dem var tillsammans :D

2014-05-03 @ 15:23:24
Din bloggadress: http://queenbrooke.blogg.se
Postat av: chantel

men vad heter det där sims spelet

2014-05-03 @ 16:26:02
Postat av: Juliette Frieondborn

Sö sör Bandit är det är min appsoluta vavva

2014-05-03 @ 16:38:51
Postat av: Juliette Frieondborn

Jag mena favvo

2014-05-03 @ 16:39:30
Postat av: Stephanie Snowhall

Jag tycker detta är ritkigt kul att läsa om, men jag har bara en fråga. Jag har själv spel som utspelar sig på liknande sätt (Ganska töntiga spel om jag kan kalla det så) och jag undrar om jag kan få låna denna idé om jag skriver att jag fick låna den ifrån dig, och det handlar alltså inte om Sims, så det kommer inte likna på så sätt c:

Kram, Steff

Svar: självklart!
Amanda ~

2014-05-03 @ 17:40:31
Din bloggadress: http://www.starstableplanet.blogg.se
Postat av: A N N I E

Svansen, ge mig! x3
Nejj men vart laddade du ner den?
Är verkligen kär i dina inlägg! o3o

Svar: i don't rememba :$
Amanda ~

2014-05-03 @ 20:53:39
Din bloggadress: http://simsannie.blogg.se
Postat av: Anna Winterdotter

Hej!
På människorna i ts3 så finns det om man klickar på garderoben "planera en stil". Jag undrar om det finns någon liknande funktion till hästarna?? Jo en sak till, vilken ras är Bandit? Han är så söt
tacksam för svar:-)

Svar: markera ryttaren, klicka på hästen o sedan sadel -> ändra sadel (om jag minns rätt)
Amanda ~

2014-05-04 @ 08:30:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Skriv din mailadress (bara jag som ser den)


Din bloggadress:


Kommentar:


Trackback


Hej och välkommen till min blogg, mitt namn är Amanda och jag är en tjej på strax 18 år fyllda. Spelar dagligen star stable och driver även den underbara klubben Shady pearls. Började spela Star Stable sommaren 2012 och bloggat om spelet sedan Januari 2013.

Vill ni kontakta mig?
Då får ni självklart göra det. ↓

Mail:
[email protected]
Instagram:
Amandalightfield



• 
Klubbens hemsida

Shady Pearls är enligt mig en av jorviks bästa klubbar.
I SP satsar jag och medlemmarna på en god gemenskap. En miljö där alla ska trivas. Vi är en full klubb och för att få gå med i klubben får man gå in på klubbens hemsida ↑ och ansöka. För att behålla gemenskapen är vi väldigt noga med vilka som kommer in i klubben.



• Alvas • Esmes • Alicias • Janes
• Veronicas • Fionas

RSS 2.0