Blom Stable - Wilma & Marcus

Jag berättade, JAG BERÄTTADE.

Jag känner en sådan lättnad i hjärtat efter att jag pratade med Marcus om mina känslor, jag lät säkert jättedum när jag gjorde det efter som att jag hela tiden skulle säga "men jag vet att ----" och olika bortförklaringar för att det är dumt av mig, det ångrar jag nu i efterhand. Ungefär såhär lät våran konversation efter att jag berättat

Marcus: Det är inget fel på att börja tycka om någon trots att man inte sett personen på det sättet. Dessutom så... känner jag likadant för dig Wilma. 
Jag: G..ö..r du?!
Marcus: Ja, jag har gjort det ett litet tag men jag tänkte precis som dig och höll det inom mig. Men eftersom vi jobbar tillsammans så tycker jag att vi ska ta det sakta - så att det inte kan drabba vårat arbete.
Jag: Jag håller med dig helt.

Sedan reste han sig upp och tog min hand, han hjälpte mig upp och sedan så kysser han mig på pannan och log. Jag är så himla glad och uppspelt, nästan som att jag vore 12 igen och nyss blivit kär på riktigt, ni vet den känslan. Jag hoppas verkligen att Marcus och jag kommer funka.

Postat av: Evenlina Stenstierna (Från Apaloosa Plains)

Skönt att det löste sig Wilma! Jag visste väl att det skulle funka!

2014-05-12 @ 20:15:24
Din bloggadress: http://highgarden.bloggo.nu
Postat av: Anonym ( inget elakt!) (från appalosa plains)

Hej Wilma jag tycker du och Marcus bli tillsammans men ändå jobba likadant som ni gör nu....

2014-05-12 @ 20:49:32
Postat av: Anonym igen inget elakt (Från Appalosa Plains)

Hej Wilma jag tycker att du och Marcus borde bli tillsammans men ändå jobba lika bra som ni gör nu även om ni blir tillsammans....

2014-05-12 @ 20:51:57
Postat av: Elin

Ni passar så bra ihop!

2014-05-12 @ 21:24:37
Postat av: Elise Dognhigt

Bra Wilma!
Bra att du vågade berätta dina skänslor:)

2014-05-13 @ 07:28:55
Postat av: Sofia Goldwood

Visst känns det skönt! Jag älskar det du gör och dina hästar och hoppas det kommer gå bra för både dig och Marcus i framtiden!

2014-05-13 @ 14:50:38
Din bloggadress: http://sofiagoldwoodstarstable.blogg.se
Postat av: Anonym

Vad bra att det känns bra! :D
Fler blogg inlägg Wilma, tycker du ska fylla upp hela Amandas blogg ^^

2014-05-13 @ 20:53:49
Postat av: mollyyyyy

gah fett snyggt hår hon har

2014-05-14 @ 19:55:19
Din bloggadress: http://letsplaysso.blogg.se
Postat av: Sofia Youngwright

Visst känns de skönt att berätta! Och de är ju jättebra att Marcus känner likadant för dig! Jag hoppas att du och Marcus får en lång och lycklig framtid tillsammans! <3 :)

2014-05-14 @ 21:16:29
Din bloggadress: http://sofiaandsilverhope.blogspot.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Skriv din mailadress (bara jag som ser den)


Din bloggadress:


Kommentar:


Trackback


Hej och välkommen till min blogg, mitt namn är Amanda och jag är en tjej på strax 18 år fyllda. Spelar dagligen star stable och driver även den underbara klubben Shady pearls. Började spela Star Stable sommaren 2012 och bloggat om spelet sedan Januari 2013.

Vill ni kontakta mig?
Då får ni självklart göra det. ↓

Mail:
[email protected]
Instagram:
Amandalightfield



• 
Klubbens hemsida

Shady Pearls är enligt mig en av jorviks bästa klubbar.
I SP satsar jag och medlemmarna på en god gemenskap. En miljö där alla ska trivas. Vi är en full klubb och för att få gå med i klubben får man gå in på klubbens hemsida ↑ och ansöka. För att behålla gemenskapen är vi väldigt noga med vilka som kommer in i klubben.



• Alvas • Esmes • Alicias • Janes
• Veronicas • Fionas

RSS 2.0