Tobbe Larsson i SSO

Det är säkert ingen som missat expressens lilla artikel om att Tobbe larsson ska komma till SSO som en NPC. Har ni missat det kan ni läsa hela artikeln HÄR.

Tobbe känner jag mest till från Ponnyakuten samt att han jobbar med eric. Jag älskar hästar men är inte så himla tokig i att läsa om sporten eller följa den utan jag gillar mest att bara se de magnifika djuren. Så Tobbe känner jag till litegrann iallafall.

När jag först såg artikeln så kändes jag lite skeptiskt till det, jag vet inte riktigt varför men jag vill väl inte bli besviken när det väl kommer. I slutet av artikeln står det såhär "Precis som i verkliga livet kommer Tobbe Larsson-avataren att ge råd om hur man dresserar sin häst." Och det var just det som jag blev lite skeptiskt till, samtidigt som det ska bli väldigt kul så hoppas jag på att inte få för höga förväntningar kring det. Ska de verkligen lyckas få in så man kan dressera sin häst ?!

Ska bli väldigt spännande iallafall att få träffa tobbe i SSO. Eller vad tycker ni?

Tobbe och hans häst Nicke. BILDKÄLLA Fotograf: Emma Norén

Postat av: Daniela silentmoutain

jaaaaaa längtar tils han kommer

2014-06-01 @ 10:05:55
Postat av: Elvira Dragonstreet

Ska bli kul men undra om han kommer ha ett konto på båda servrarna??

Svar: han kommer vara en NPC han kommer inte spela :)
Amanda ~

2014-06-01 @ 13:50:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Skriv din mailadress (bara jag som ser den)


Din bloggadress:


Kommentar:


Trackback


Hej och välkommen till min blogg, mitt namn är Amanda och jag är en tjej på strax 18 år fyllda. Spelar dagligen star stable och driver även den underbara klubben Shady pearls. Började spela Star Stable sommaren 2012 och bloggat om spelet sedan Januari 2013.

Vill ni kontakta mig?
Då får ni självklart göra det. ↓

Mail:
[email protected]
Instagram:
Amandalightfield



• 
Klubbens hemsida

Shady Pearls är enligt mig en av jorviks bästa klubbar.
I SP satsar jag och medlemmarna på en god gemenskap. En miljö där alla ska trivas. Vi är en full klubb och för att få gå med i klubben får man gå in på klubbens hemsida ↑ och ansöka. För att behålla gemenskapen är vi väldigt noga med vilka som kommer in i klubben.



• Alvas • Esmes • Alicias • Janes
• Veronicas • Fionas

RSS 2.0