Redigering - Tellus

Thanks and credits to http://only-blue27.deviantart.com for the lineart

Postat av: Nicole Sweetroad

Gosh *-*

2014-11-04 @ 16:08:12
Postat av: Claire Masterknight

Snyggt!

2014-11-04 @ 18:00:09
Postat av: Jennifer Crazyforest

Målar du hästen som liksom har "formen" när man lagt på lägret ska ha? x) Svårt att förklara ;)

2014-11-04 @ 20:38:25
Postat av: Caroline Winterdaughter

Du måste ge creds till hon som gjort arbetet PÅ bilden om du använder den utanför DA :)

Svar: Gjorde ju det, skrev ju vem som gjort linearten :p
Amanda ~

2014-11-04 @ 22:35:30
Din bloggadress: http://Horsesimmers.blogg.se
Postat av: Caroline Winterdaughter

Ska du använda den utanför DA måste du skriva PÅ bilden vem som gjort linearten. ''* You must credit me on the description of your artwork, on and off dA (also, if it is off dA, you have to credit me ON your work).''

2014-11-05 @ 06:32:20
Din bloggadress: http://Horsesimmers.blogg.se
Postat av: Tilda Shadowroad

ÅÅ vad fin :) HUr kan man ?? Men aja asså jag vill så HIMLA gärna vara med i din klubb . Jag heter Tilda Shadowroad på SSO så skicka brev om du är intresserad, och tack för tipset med spökena :)

2014-11-05 @ 21:22:44
Postat av: Allison Winterstorm

Åh va fin redigering ^^ Hur lång tid la du ner på den? :D

Svar: Ungefär 3 timmar :3
Amanda ~

2014-11-06 @ 03:21:54
Din bloggadress: http://www.ssoalli.blogg.se
Postat av: Caroline Winterdaughter

Vill inte tjata men som det står i reglerna måste man sätta creds på bilden om den används utanför Deviantart. :) ''You must credit me on the description of your artwork, on and off dA (also, if it is off dA, you have to credit me ON your work).''

2014-11-08 @ 01:45:10
Din bloggadress: http://Horsesimmers.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Skriv din mailadress (bara jag som ser den)


Din bloggadress:


Kommentar:


Trackback


Hej och välkommen till min blogg, mitt namn är Amanda och jag är en tjej på strax 18 år fyllda. Spelar dagligen star stable och driver även den underbara klubben Shady pearls. Började spela Star Stable sommaren 2012 och bloggat om spelet sedan Januari 2013.

Vill ni kontakta mig?
Då får ni självklart göra det. ↓

Mail:
[email protected]
Instagram:
Amandalightfield



• 
Klubbens hemsida

Shady Pearls är enligt mig en av jorviks bästa klubbar.
I SP satsar jag och medlemmarna på en god gemenskap. En miljö där alla ska trivas. Vi är en full klubb och för att få gå med i klubben får man gå in på klubbens hemsida ↑ och ansöka. För att behålla gemenskapen är vi väldigt noga med vilka som kommer in i klubben.



• Alvas • Esmes • Alicias • Janes
• Veronicas • Fionas

RSS 2.0