Spökvandring i Shady pearls

Igårkväll var det spökvandring i Shady Pearls och alla skulle vara utklädda. Under kvällen väntade en lång mysig men läskig ridtur och även många läskiga spökhistorier och uppskrämda medlemmar.

Vi samlades i den lilla Paddocken på jorvikstallet där man fick se vad alla var utklädda till och Närvaro togs.

Sedan red vi vidare ned mot sunfieldgården PÅ LED. Det kändes som början av en mysig uteritt men det kom att ändras snabbt. Vi stannade till för att sätta igång Läskig musik som jag spelade upp i Raidcall och det la en annan stämning över hela uteritten när det var läskiga läten.

Resan fortsatte mot de glömda hedarna. Jag hade klätt ut mig till en docka som skulle vara besatt av demon eller liknande, Söt i ansiktet men kläderna skulle kännas onda och på insidan var jag ond. Jag älskar skräck sedan jag började kolla på serien Supernatural. 
Vem har sagt att SP inte kan rida på led? pfft vi är ju bäst ;)

Vi tog oss upp till Bedrövade Dews Farm för att invänta några som tappat bort sig när vi for genom gröndal. 
Sedan var stunden kommen, SPÖKHISTORIER. 

Vi fick höra många läskiga - men Fionas var nog värst då den var baserad på en RIKTIG händelse och den skrämde livet ur många. Samtidigt som den läskiga musiken spelades. Riktigt roligt hade vi det iallafall och vi fick exakt det vi ville och behövde - en läskig kväll :D
Ikväll kör vi Supernatural - woop

Postat av: Claire Masterknight

Vad roligt ni såg ut att ha det! :) Älskar när du gör sådana här inlägg, kan du inte göra fler?

2014-10-31 @ 14:36:35
Postat av: Juice

Usch fy, Fiona skrämde verkligen livet ur mig! Hon skulle ju berätta en till baserad på en verklig händelse idag. :s

2014-10-31 @ 15:07:40
Din bloggadress: http://julialowlandsso.blogg.se
Postat av: Hår tov

kan vi läsare inte snälla få höra den berättelsen? tror fler än jag skulle vela höra den:)

kram

2014-11-01 @ 08:04:44
Postat av: Elisabeth

Blev nyfiken av den där historien den värkar skrämmande och bra men jag kan också en läskig spökhistoria som handlar om rosa vantar ni kanske hörde den där men jag skulle kunna berätta den här på bloggen om någon är intresserad B)

2014-11-01 @ 08:08:24
Postat av: Nellie

Kan du lägga ut den där spökhistorien här? Och förresten, det finns en sneak peak på en karaktär som dom jobbar med från Dinodalen på deras Instagram! :)

Svar: Ska kolla med fil om hon kan skicka den :D
Amanda ~

2014-11-01 @ 14:08:19
Postat av: Therese "theodor (Tuss)" Mistfield

Undrar verkligen vem det var som fastnade i ALLTING, hmm.. Kan ju inte vara jag! Nej definitivt inte!😜

2014-11-01 @ 23:29:19
Postat av: Josefine

Hej

Jag undrar när du ska lägga upp nåt på fin andra blogg?

2014-11-03 @ 06:51:36
Din bloggadress: http://jorvikturtelse.blogg.se
Postat av: Josefine

Fel blogg adress he det är den

2014-11-03 @ 06:55:21
Din bloggadress: http://Jorvikturtlese.blogg.se
Postat av: kajsa kittenheart

Det där va en riktigt bra spökvandring.
Jag skulle ha en med min klubb det blev bara 6st :(
aja men det va kul hoppas ni har det lika bra på alla aktiviteter ni har med klubben

Tjao

2014-11-03 @ 07:29:03
Din bloggadress: http://kajsakittenheart.bloggo.nu
Postat av: Matilda flowerborn

Åhhhhh ser så mysigt ut♡ fan vad jag vill va med i sp, men är på server 2 men måste byta så fort jag kan och försöka komma in♥︎

2014-11-07 @ 18:24:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Skriv din mailadress (bara jag som ser den)


Din bloggadress:


Kommentar:


Trackback


Hej och välkommen till min blogg, mitt namn är Amanda och jag är en tjej på strax 18 år fyllda. Spelar dagligen star stable och driver även den underbara klubben Shady pearls. Började spela Star Stable sommaren 2012 och bloggat om spelet sedan Januari 2013.

Vill ni kontakta mig?
Då får ni självklart göra det. ↓

Mail:
[email protected]
Instagram:
Amandalightfield



• 
Klubbens hemsida

Shady Pearls är enligt mig en av jorviks bästa klubbar.
I SP satsar jag och medlemmarna på en god gemenskap. En miljö där alla ska trivas. Vi är en full klubb och för att få gå med i klubben får man gå in på klubbens hemsida ↑ och ansöka. För att behålla gemenskapen är vi väldigt noga med vilka som kommer in i klubben.



• Alvas • Esmes • Alicias • Janes
• Veronicas • Fionas

RSS 2.0