Ursäkta! [mobilblogg]

Hejhej, tänkte att jag är skyldig att skriva ut här då inte alla har instagram som läser min blogg.

Det är så att det skett en sak i min familj, IRL, så jag har mått jättedåligt. Pappa har träffat en ny tjej och ja, hon är inte riktigt som jag trodde.

Så jag är hemma hos min syster nu och åker väl hem imorgon en snabb sväng och åker nog till mamma över nyår pga detta. Men efter nyår så hoppas jag kunna satsa mer här!

Sköt om er och ha en rolig nyår! :')

Postat av: Alicia Kittenforce

Stay strong <3 Vi finns här för dig om du vill prata, men jag tror inte du vill prata om detta med främlingar <3

2014-12-29 @ 18:50:04
Postat av: CookieSweetLili.Blogg.Se

Gott nytt år Amanda!;D synd som hade hänt för dig ;c vet nog hurde känns!

2014-12-29 @ 18:55:58
Din bloggadress: http://CookieSweetLili.Blogg.se
Postat av: Nellie M

Vad tråkigt! Det är precis så för mig. Nu är jag nästan aldrig hos pappa längre för att hans fru är där. :/ Men bara tänk på det positiva! :)

2014-12-29 @ 19:27:55
Din bloggadress: http://mountainstar.blogg.se
Postat av: Mandelm

Så tråkigt :(

2014-12-29 @ 19:43:52
Postat av: Layla Bunnyheart

Vet hur jobbigt det kan vara med saker som detta har inte direkt hänt för mig men har haft det riktigt jobbigt tidigare. var stark!

2014-12-29 @ 20:05:49
Din bloggadress: http://laylabunnyheart.blogg.se
Postat av: Fanni Purpleheart

Jag vet hur det känns... Min syster gifte sig med en man som jag är rädd för, han ser ut som en skummis man aktar sig för när man går på stan XD... Men nu är vi vänner och han är jättetrevlig!
Hoppas det löser sig för dig <3

2014-12-29 @ 21:59:14
Postat av: Abbie ponystar

Vi finns här för dig Amanda :)

2014-12-29 @ 22:03:28
Postat av: Anonym

Allt kommer ordna sig Amanda, du behöver bara vänta och se vad som händer. Om allt blir sämre så finns vi här för dig♥

2014-12-29 @ 23:46:56
Postat av: Fiona Underland

:(
Ta hand om dig, tänker på dig. 'Kramar om' ❤

..... (¯`v´¯)♥
.......•.¸.•´
....¸.•´
... (
☻/
/▌♥♥
/ \ ♥♥

2014-12-30 @ 00:02:28
Din bloggadress: http://braverunner.blogg.se/
Postat av: Lizbeth Diamondbell

Åhh, så hemskt.
Har sett en film som handlar exakt om detta som hänt dig.
Jag finns på server 1 och du vill prata.
( Men jag är mindre än dig så det kanske inte är en så bra ide :/ )

2014-12-30 @ 11:06:54
Postat av: Claire Masterknight

Åh, stackars dig! Vänta och se, alla människor kan överraska en! Jag tror jag vet hur det känns även om det inte hänt mig, eller jo. Det har hänt ungefär så men jaja. Gott nytt år på dig i alla fall! :)

2014-12-30 @ 12:18:22
Postat av: Jasmine Snösten D:

neeeeejee, inget får hända dig du är bäs D: hoppas det blir bättre och om du vill prata så finns jag på server 1 <33

2014-12-30 @ 19:51:06
Din bloggadress: http://starstableoffline.blogg.se
Postat av: Jasmine Snösten D:

fast jag inte tror att du pratar med främlingar om detta eheh

2014-12-30 @ 19:51:32
Din bloggadress: http://starstableoffline.blogg.se
Postat av: Hannah Eveningtree

Head up,

Stay strong,

Fake a smile and move on ;)

2015-01-07 @ 14:31:49
Postat av: Hanna Westnose

Inte mycket att göra åt. Din pappa är vuxen och bestämmer. Men förstår situationen. Men var stark!

2015-01-15 @ 12:43:39
Din bloggadress: http://hanna-westnose-sso.bloggo.nu

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Skriv din mailadress (bara jag som ser den)


Din bloggadress:


Kommentar:


Trackback


Hej och välkommen till min blogg, mitt namn är Amanda och jag är en tjej på strax 18 år fyllda. Spelar dagligen star stable och driver även den underbara klubben Shady pearls. Började spela Star Stable sommaren 2012 och bloggat om spelet sedan Januari 2013.

Vill ni kontakta mig?
Då får ni självklart göra det. ↓

Mail:
[email protected]
Instagram:
Amandalightfield



• 
Klubbens hemsida

Shady Pearls är enligt mig en av jorviks bästa klubbar.
I SP satsar jag och medlemmarna på en god gemenskap. En miljö där alla ska trivas. Vi är en full klubb och för att få gå med i klubben får man gå in på klubbens hemsida ↑ och ansöka. För att behålla gemenskapen är vi väldigt noga med vilka som kommer in i klubben.



• Alvas • Esmes • Alicias • Janes
• Veronicas • Fionas

RSS 2.0