I don't know

Jag måste skriva ett inlägg här, men vad ska jag skriva..

Senast jag bloggade var väl runt 14 dagar sedan, det är väldigt långt tid. Ändå kollar ni fortfarande in här. 

Jag vet inte riktigt hur jag ska göra med bloggen, från och till hittar jag inspiration och får en vision om hur jag vill driva denna bloggen. Långa välskrivna inlägg och lite upppiffade bilder, kanske lite ljusare och lite extra färg. Något som gör att bloggen blir full av liv. Men dag efter dag tappar jag det tills den dagen de kommer igen, för jag har inte tid. Att blogga tar lång tid och jag ska hinna med människorna i verkligheten, jag ska hinna med ansökningar, scheman, kickning, planera events och allt som har med SP o göra. 

Jag hittar inte tiden, men jag vill inte säga adjö ännu.. säger jag adjö är det föralltid denna gången och jag behöver känna efter ett tag till innan jag tar beslutet. 

Postat av: Annis

Älskar din blogg, vill inte att du ska sluta men jag förstår dig <3 <3 ~Tiden räcker inte till allt~
<3 <3

2015-01-28 @ 18:01:23
Din bloggadress: http://annaeastlund.weebly.com
Postat av: Alva

Din blogg är bäst i världen❤️❤️ Jag skulle bli jätte ledsen om du slutade men om jag hade en blogg hade jag också blivit jätte stressad, men jag förstår om du inte hinner❤️❤️💛💛

2015-01-28 @ 18:10:37
Postat av: Saga D

Manda <3 Ta det beslutet som känns bäst för dig.

Ta kanske en paus i några dagar / veckor / månader. Försök igen och se hur det känns.

Vi älskar din blogg och du är alltid bäst. Vi stöttar dig vilket beslut du än tar!

Ha det bra bästa du! <3

/ s

2015-01-28 @ 18:41:56
Postat av: Anonym

Åhh vad synd om den läggs ner.. :( Din blogg är sjukt bra och jag älskar dig ❤ Men man har ju inte all tid i världen :/

Men ett litet tips bara: du behöver egentligen bara blogga när du känner för det, eftersom för mig och säkert för många andra är det nog viktigast att vi bara har kvar vår Manda :)♥♥

2015-01-28 @ 19:30:48
Postat av: Sofie Dolphinknight

jag förstår om du vill lägga ner och du bestämmer helt själv vad du vill göra, jag (och säkert många andra) kommer sakna dig men stå bakom dig vilket beslut du än tar kring denna blogg.
Ett tips är att göra Esme Silverforces bloggutmaning om SSO på 20 dagar, så har du iaf 20 idéer till inlägg helt klara ;)

2015-01-28 @ 19:56:38
Din bloggadress: http://sofiejorvik.blogg.se
Postat av: Klau

Inte föralltid... Förstår att det är stressigt men föralltid är sååå lång tid♥ Kommer sakna dig Manda c: Men gör det som är rätt för dig♥♥

2015-01-28 @ 20:57:48
Postat av: Bianca

Snälla sluta inte det gör inget att du inte bloggar alltid vi har tålarmod snälla va kvar❤️

2015-01-29 @ 06:56:20
Postat av: Fiona Underland

Gör vad som är bäst för dig. ❤
*Kram*

2015-01-29 @ 14:07:58
Din bloggadress: http://braverunner.blogg.se/
Postat av: Tyra

Ge inte upp om bloggen! Du e bäst!

2015-01-29 @ 15:02:19
Postat av: Matilda flowerborn

Sååååå synd :( älskar att kolla dina inlägg jue D:

2015-01-29 @ 18:57:02
Postat av: Sophia Puppyheart

Skulle vara jättetråkigt om du la ner men tiden räcker inte till allt, tyvärr! För mig och säkert flera andra skulle det inte spela någon roll om du skriver ett inlägg i veckan eller ett om året, jag skulle fortsätta följa den här bloggen ändå, bara för att den är så bra!💕 Ta en längre paus om du känner att du behöver det men kom tillbaka igen eller skriv ett inlägg om du har bestämt dig för att sluta.💞
Hoppas dina problem med att få tiden att räcka till löser sig, för jag skulle verkligen sakna den här bloggen om du la ner!😰😳❤

2015-01-29 @ 21:17:38
Postat av: Inez Flowerforest

Manda sluta inte. Det gör inget att du inte skriver inlägg ofta, vi kikar in ändå, men det är ju ditt beslut men det skulle vara jätte tråkigt om du slutade då du är en jätte bra bloggare och jag beundrar dig jätte mycket.

2015-01-29 @ 21:45:02
Din bloggadress: http://SnowflakesWolves.bloggo.nu
Postat av: Jennifer Crazyforest

OOOOOPS råkade vara anonym, det ska stå Jennifer Crazyforest :)

2015-01-29 @ 22:03:27
Postat av: Elsa Moonlund

Sluta inte det här är den bästa bloggen ever men jag förstår dig tiden finns inte!

2015-01-30 @ 07:22:50
Din bloggadress: http://Moonlund.blogspot.com
Postat av: Hannah Puppycake

Förstår att det kan bli stressigt och att tiden inte räcker till men du kanske bara kan ta en paus? Du kan ju blogga lite när du känner för det. Snälla sluta inte föralltid!!! Jag älskar din blogg♥

2015-01-30 @ 16:14:48
Din bloggadress: http://hannahstarstableonline.blogg.se
Postat av: Selma purplevelley

Jag föstår ♥
Det är ditt eget beslut och självklart vill ju jag inte att du ska sluta men jag kan ju inte stoppa dig ;) När man blir äldre och äldre så blir det svårare med bloggar ... Tror jag... Vet faktist inte men sluta inte va dig själv , ta dina egna beslut ♥

// Selma :) ♥

2015-01-31 @ 11:09:49
Din bloggadress: http://Starselmi.blogg.se
Postat av: Tilde Lightfall

Åh... vad synd att du inte hinner men samtidigt förstår jag dig. Hoppas att du hittar ett system som du personligen tycker fungerar så att du slipper lägga ner bloggen :) Ha det bäst :)

2015-02-01 @ 12:37:04
Din bloggadress: http://tildelightfall.blogg.se
Postat av: Lovisa

OHHH VARFÖR MÅSTE DU SLUUTA! :(( Men ja, det är ditt val. Tycker att det är jättetråkigt, men föresten är det inte bestämt än. Men ta en paus i någon tid och så får vi se :)

2015-02-02 @ 18:13:46
Postat av: Nadja

Förslag på vad du kan skriva:

Outfits... och typ bara det

2015-02-02 @ 18:15:18
Postat av: addison goldstar

det skulle vara tråkigt om du la ner bloggen <3 men självklart förstår jag om du gör det!
men här kommer en grej som du skulle kunna skriva om :D :
lite om kläder kanske och utrustning <3 både gamla och nya som du har i din garderob det skulle vara kul :D <3
vi ses!

2015-02-02 @ 20:13:40
Postat av: Angelica Purplegirl

Förstår dig men om du lägger ned så kanske du kommer på mer och du vill skriva om det?
tiden räcker inte till allt,vet.Men snälla lägg inte ner.Kommer sakna dig!

//Angelica.

2015-02-03 @ 08:10:36
Din bloggadress: http://Angelicaostman.bloggo.nu
Postat av: Kakan

Snälla amanda! lägg inte ner bloggen! det är en skitbra blogg! okej om du inte lägger ut varje dag, det räcker till och med en gång i veckan! men jag älskar din blogg jag läser den ofta och det skulle kännas jätte tråkigt om du lägger ner den! :(

2015-02-04 @ 16:13:39
Din bloggadress: http://www.kataponydawn.blogg.se
Postat av: Nellie Starhand

Snälla sluta inte blogga. Jag älskar dina inlägg.

2015-02-04 @ 17:48:45
Din bloggadress: http://nelliestarhandstarstable.blogg.se
Postat av: Saga

:(( <3

2015-02-10 @ 20:38:37
Din bloggadress: http://nouw.se/ssomupp
Postat av: Minna Friendheart

Förstår men om du vill kan du bara ta en paus! <3 Men gör det som känns bäst :))

2015-02-11 @ 19:06:19
Postat av: Minna Friendheart

Förstår men om du vill kan du bara ta en paus! <3 Men gör det som känns bäst :))

2015-02-11 @ 19:06:19
Postat av: Angelica Purplegirl

Detta är ett litet tips från mig!!!:

Gör det du själv vill men detta tips är:
Du kan skriva om dina hästar?
Du kan skriva om dagen?
Du kan skriva om senaste upptaderingarna?
____________________________________________________
Det är tyvärr alla tips från mig!!Om jag kommer på nåt,lovar jag att skicka en snabb kommentar på direkten!!
Kom nyss på ett litet tips!:
Du kan ju lägga upp massa bilder!På hästarna...
Detta är mina tips!men du kan ju alltid hålla oss beredda ta en paus vi dör inte av det!Men du behöver ju bara göra inlägg när du vill,inte jämt!Jag kommer sakna dig om du lägger av!Så snälla lägg inte av!!Jag och säker många andra gillar din blogg!Men du bestämmer!Det är ju du som gör ett val!bara du kan bestämma!Visst det är kanske sorgligt och ledsamt om du lägger ner men tänk det kanske känns bättre om du inte behöver tänka på det?.Det är kanske en dum kommentar men vill bara hjälpa dig och tänka efter!Det är inte för att göra dig ledsen tänker på dig!När jag sett dig i ridhuset har jag liksom bara tänkt:DÄR ÄR AMANDA LIGHTFIELD!!HON ÄR DÄR!!JAG VILL PRATA MED HENNE EN GÅNG!!.Det är saknad som kommer finnas inutid och sorg i huvet och tankar:Varför???.Det är bara det jag kommer minnas!jag kan ju såklart andas lugnt men jag vill också hjälpa dig!Jag vill ju bara vara snäll.inget illa menat!Jag älskar din blogg och fick ideén att blogga pågrund av din blogg...
//Angelica!
______________
PS.Jag älskar dig & din blogg.DS

2015-02-12 @ 15:59:04
Din bloggadress: http://Angelicaostman.bloggo.nu
Postat av: Johanna

Hej! Jag vill bara påpeka att klubben Pixel Castles Legacy på Fluffy Unicorn har kopierat relativt mycket av det ni har skrivit på er klubbhemsida, och lagt dit på deras istället. http://pixelcastleslegacy.weebly.com

2015-02-13 @ 20:11:09
Postat av: maja bluebell

SLUTA EJ BLOGGA SNÄLLA

2015-02-18 @ 19:42:56
Postat av: Alina Bravedawn

Var väldigt längesen du bloggade nu. Kommer det något igen snart? 💚

2015-02-19 @ 18:44:36
Din bloggadress: http://alistarstable.blogg.se
Postat av: Moa

Jag älskar dig snälla lägg inte ner jag skulle göra allt för dig.Jag vet att det tar mycket tid med en klubb har en själv men du kan skriva en gång i månaden eller varannan kanske bara du inte lägger ner.ps.Jag köper samma hästar som du har och namnger dom lika med e det okej med dig jag kan ju alltid byta namn om det inte var det💜
Puss och kram den som älskar dig mest och härmar dig lita kisspaus moa

2015-02-22 @ 23:00:49
Postat av: Moa

Menade inte kisspaus min mobil e dum jag menade pusspuss XD

2015-02-22 @ 23:02:32
Postat av: Carina Flowerlake

Jag tycker att du ska fortsätta blogga. :)
Du behöver inte känna stress och press för att göra inlägg ofta!
Du helt enkelt gör de när du vill, när du har lust - när du kan! :D
Jag hoppas du fortsätter - men det e ditt val! <3

2015-02-23 @ 19:25:08
Din bloggadress: http://therider.bloggo.nu
Postat av: Aurora Starstorm

Hej!
Har precis börjat läsa din blogg och den är superbra! Jag hoppas att du inte slutar med att blogga, men det är ditt val.
MVH// ett fan av dig ;D

2015-02-24 @ 07:50:43
Postat av: Diana Weststorm

Gör som du tycker känns bäst. Ett tips: gör esmeralda silverforces bloggutmaning på 20 dagar ;)

2015-02-25 @ 20:22:55
Postat av: Antonia Bluestar

Låt denna underbara blogg finnas kvar i alla fall, även om du slutar, skriv ett sista fint inlägg. Sen kan du slappna av och jag hoppas du inte får dåligt samvete. Det ska du inte ha! Men oavsett om du slutar blogga här eller inte, kommer detta alltid vara en av mina favobloggar, räkna med det! Och mig förlorar du minsann inte som följare på insta i alla fall!!!
Hoppas jag inte skrev nått dumt nu...eller? :(

2015-02-27 @ 17:32:21
Postat av: Ronja Watergirl

Älskar din blogg och vill inte gärna att du ska sluta men valet är ditt♥♥

2015-03-10 @ 07:24:18
Postat av: Anonym

När får vi ett beslut? (Känn ingen stress <3)

2015-03-10 @ 20:48:04
Postat av: Anonym

Amen för fhan skriv något dåå

2015-03-12 @ 20:13:44
Postat av: Nellie

Jag blir jätte ledsen om du avslutar sso

2015-08-07 @ 23:23:53
Postat av: Klara P

Jag läser din blogg väldigt ofta älskar den värkligen 💛👍
Om du skulle sluta så skulle jag gråta 😢

2016-01-28 @ 20:44:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Skriv din mailadress (bara jag som ser den)


Din bloggadress:


Kommentar:


Trackback


Hej och välkommen till min blogg, mitt namn är Amanda och jag är en tjej på strax 18 år fyllda. Spelar dagligen star stable och driver även den underbara klubben Shady pearls. Började spela Star Stable sommaren 2012 och bloggat om spelet sedan Januari 2013.

Vill ni kontakta mig?
Då får ni självklart göra det. ↓

Mail:
[email protected]
Instagram:
Amandalightfield



• 
Klubbens hemsida

Shady Pearls är enligt mig en av jorviks bästa klubbar.
I SP satsar jag och medlemmarna på en god gemenskap. En miljö där alla ska trivas. Vi är en full klubb och för att få gå med i klubben får man gå in på klubbens hemsida ↑ och ansöka. För att behålla gemenskapen är vi väldigt noga med vilka som kommer in i klubben.



• Alvas • Esmes • Alicias • Janes
• Veronicas • Fionas

RSS 2.0