Mina tankar kring sälarna.

Igår kom ju som sagt Sälar till spelet, något INGEN hade förväntat sig. Det var verkligen något som chockade oss alla. Sälar är ju inte riktigt något som passar in i ett hästspel, men det är ändå en rolig grej. 

Star Stable är så mycket mer än bara ett hästspel tycker jag, så att dem lägger till lite saker som inte hör till hästar är roligt, och eftersom det är något ingen hade tankarna på så blir det ju bara ännu bättre. Sedan personen som kom på det och att dem skulle komma på ett isflak måste ha en livlig fantasi.

Sälarna var iallafall riktigt söta och jag gillar grejen med att dem verkar vara i limited edition - alltså endast kommer gå att köpa i en vecka. Då kommer dem alltid vara något speciellt. Sedan hoppas jag på en uppgradering med husdjuren så dem inte bara sitter i väskan och glor hela tiden. Något jag önskat mig sedan funktionen kom. Men vem vet, kanske jobbar dem på det?

Jag ger iallafall en tummen upp för det - en rolig grej utöver standard sakerna som hästar och kläder.


Jag tänkte även bestämma namn till mina fina Sälar

Dante

Calippo

Snövit

Lakris

Coccos

Pärlan ♥



Pärlan har fått sitt namn efter min kära familj i detta spel och hon är den som påminner mig om dem. ♥
 (jag vet att jag har en häst som kallas likadant, shhh)

Postat av: Ebba Ponyforest

Fina namn! :D

2015-01-08 @ 15:21:12
Postat av: Naomi Diamondwood

Yayyyyyy!

Heheeeee... Min kompis hade sett i filer om det och sagt åt mig! ;)

2015-01-09 @ 12:19:51
Din bloggadress: http://diamondwoods.blogspot.com
Postat av: angelika youngstorm

Så fina vill ha sånna men kan inte gå till dino dalen♥♥

2015-01-11 @ 19:11:18
Postat av: Tilde lightfall

Angelika man köper de i de glömda hedarna i, Jarlaheim :)

2015-01-19 @ 18:04:56
Din bloggadress: http://tildelightfall.blogg.se
Postat av: Fiona Underland

Du är för härlig, hjärtat. :3 ❤

2015-01-20 @ 01:37:07
Din bloggadress: http://braverunner.blogg.se/
Postat av: Hannah Puppycake

Älskar din blogg♥

2015-01-28 @ 14:59:29
Din bloggadress: http://hannahstarstableonline.blogg.se/
Postat av: Lilly Mchill

Min hund heter Dante XD

2015-02-19 @ 13:09:49
Din bloggadress: http://lillymchill.weebly.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Skriv din mailadress (bara jag som ser den)


Din bloggadress:


Kommentar:


Trackback


Hej och välkommen till min blogg, mitt namn är Amanda och jag är en tjej på strax 18 år fyllda. Spelar dagligen star stable och driver även den underbara klubben Shady pearls. Började spela Star Stable sommaren 2012 och bloggat om spelet sedan Januari 2013.

Vill ni kontakta mig?
Då får ni självklart göra det. ↓

Mail:
[email protected]
Instagram:
Amandalightfield



• 
Klubbens hemsida

Shady Pearls är enligt mig en av jorviks bästa klubbar.
I SP satsar jag och medlemmarna på en god gemenskap. En miljö där alla ska trivas. Vi är en full klubb och för att få gå med i klubben får man gå in på klubbens hemsida ↑ och ansöka. För att behålla gemenskapen är vi väldigt noga med vilka som kommer in i klubben.



• Alvas • Esmes • Alicias • Janes
• Veronicas • Fionas

RSS 2.0