betala med telefon

Nu kan man köpa SC och SR med telefon, awesome! :D


Postat av: Rose Riverson! :D

Jag fattar nt o.o Hur gör man o.o? Jag menar jag har testat men det kommer bara upp det nummret och en kod sen händer inget mer ? o.o

Svar: Du ska ringa numret och skriva in koden du får under numret :)
Amanda ~

2013-04-25 @ 16:49:59
Postat av: .

Jag fattar inte :c om ja ringer numret så läggs de på av sig själv, kan du förklara lite bättre? :)

Svar: för mig funkar det att bara ringa, jag vet inte varför det inte går för vissa, det kan vara spärrat på din telefon eller så är de kontantkort eller något.
Kram Amanda
Amanda ~

2013-04-25 @ 18:08:52
Postat av: Kate Mistwood

Hatar att ha kontantkort just nu..... xD kon(TANT)kort

2013-04-25 @ 18:16:37
Din bloggadress: http://katemistwood.blogg.se
Postat av: Anonym

Ja men, ska ja skriva in numret och koden samtidigt eller?

Svar: nej :) du ska följa rösten du hörs anvisningar :)
Amanda ~

2013-04-25 @ 18:24:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Skriv din mailadress (bara jag som ser den)


Din bloggadress:


Kommentar:


Trackback


Hej och välkommen till min blogg, mitt namn är Amanda och jag är en tjej på strax 18 år fyllda. Spelar dagligen star stable och driver även den underbara klubben Shady pearls. Började spela Star Stable sommaren 2012 och bloggat om spelet sedan Januari 2013.

Vill ni kontakta mig?
Då får ni självklart göra det. ↓

Mail:
[email protected]
Instagram:
Amandalightfield



• 
Klubbens hemsida

Shady Pearls är enligt mig en av jorviks bästa klubbar.
I SP satsar jag och medlemmarna på en god gemenskap. En miljö där alla ska trivas. Vi är en full klubb och för att få gå med i klubben får man gå in på klubbens hemsida ↑ och ansöka. För att behålla gemenskapen är vi väldigt noga med vilka som kommer in i klubben.



• Alvas • Esmes • Alicias • Janes
• Veronicas • Fionas

RSS 2.0