Presentation av Darkbeauty

DARKBEAUTY
Darkbeauty även kallad Dadde är en hingst på 6 år, han är ett Engelskt fullblod på 160 cm i manken.
Dadde är en väldigt orädd häst som mer än gärna vill ut på äventyr, han älskar även att bara gosa och bli omskött i stallet. Men eftersom han är såpass ung så kan han lätt bli busig under ridturerna så det gäller att vara redo hela tiden!
Han är en sån häst som har en väldigt stor tillit och respekt för människor så skada oss skulle han aldrig göra!
hans mamma dog när hans bror kom till jorden så dem har alltid varit omringad och omskött av människor, dem har bara haft oss!

Dadde kommer mestadels utbildas i hoppning! :3


Postat av: Anonym

fina hästar en fråga om du kan ställa mig i frost rainbows kön snygg design

Svar: Vad heter du på SS? :)
Amanda ~

2013-04-03 @ 21:33:59
Postat av: Tuva Goldvalley@SS

ÅÅ mycket vackra hästar! Längtar till dom släpps för oss "vanliga dödliga" också ;) Otroligt vacker header! Gör du den i photoshop? :)

Svar: tack så mycket!haha ja förstår de! :)
ja den görs i photoshop, tack! :D
Amanda ~

2013-04-03 @ 22:57:38
Din bloggadress: http://fluffyfighter.blogg.se
Postat av: Bella Mcdawn

Hej, först skulle jag vilja tacka för att du gjort en sådan finn gratis design! Men jag skulle gärna vilja veta måtten på menyrutorna på vänstra sidan där man kan skriva om sig själv och hästen. Bredden och längden på dem. För jag ska sätta in bilder och måtten skulle behövas. Tack så mycket! Kram Bella

Svar: hejsan, bredden är 185, men gör gärna bilderna 180 som jag.höjden är automatisk!

Kram Amanda
Amanda ~

2013-04-03 @ 23:57:21
Din bloggadress: http://Bellastarstablez.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Skriv din mailadress (bara jag som ser den)


Din bloggadress:


Kommentar:


Trackback


Hej och välkommen till min blogg, mitt namn är Amanda och jag är en tjej på strax 18 år fyllda. Spelar dagligen star stable och driver även den underbara klubben Shady pearls. Började spela Star Stable sommaren 2012 och bloggat om spelet sedan Januari 2013.

Vill ni kontakta mig?
Då får ni självklart göra det. ↓

Mail:
[email protected]
Instagram:
Amandalightfield



• 
Klubbens hemsida

Shady Pearls är enligt mig en av jorviks bästa klubbar.
I SP satsar jag och medlemmarna på en god gemenskap. En miljö där alla ska trivas. Vi är en full klubb och för att få gå med i klubben får man gå in på klubbens hemsida ↑ och ansöka. För att behålla gemenskapen är vi väldigt noga med vilka som kommer in i klubben.



• Alvas • Esmes • Alicias • Janes
• Veronicas • Fionas

RSS 2.0