blir yngre istället för äldre?

Det känns som att Snow inte alls blir äldre med åren, hon springer som en spjut och har så mycket energi. Hon är ju dock bara 11  år men hon känns fortfarande som ett föl.

Jag tog ut henne på fältet bredvid silon där hon skulle få springa av sig, supermysigt och hon älskade det, det kändes som att vi bara flög fram och det var helt underbart. Det börjar bli dags att ta upp hoppningen lite igen nu och börja satsa på de högre klasserna, för jag vet att hon KAN och att hon har viljan till det, precis som hennes pappa :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Skriv din mailadress (bara jag som ser den)


Din bloggadress:


Kommentar:


Trackback


Hej och välkommen till min blogg, mitt namn är Amanda och jag är en tjej på strax 18 år fyllda. Spelar dagligen star stable och driver även den underbara klubben Shady pearls. Började spela Star Stable sommaren 2012 och bloggat om spelet sedan Januari 2013.

Vill ni kontakta mig?
Då får ni självklart göra det. ↓

Mail:
[email protected]
Instagram:
Amandalightfield



• 
Klubbens hemsida

Shady Pearls är enligt mig en av jorviks bästa klubbar.
I SP satsar jag och medlemmarna på en god gemenskap. En miljö där alla ska trivas. Vi är en full klubb och för att få gå med i klubben får man gå in på klubbens hemsida ↑ och ansöka. För att behålla gemenskapen är vi väldigt noga med vilka som kommer in i klubben.



• Alvas • Esmes • Alicias • Janes
• Veronicas • Fionas

RSS 2.0