Bra och dåligt inlägg!

Jag går och fiskar
Och tar en tyst minut
Åker ut, ut och fiskar

Min chans att andas in,
andas ut

Oj ursäkta, jag tappade bort mig litegranna sådär i början, låten var ju så passande till bilden där nere!

Idag har jag gjort alla dagliga utom ungefär 3 stycken samt alla stallsysslor och levlat, jag är väldigt stolt över mig själv. Tänk om jag hade gjort det varje dag, tänk hur mycket saker jag kanske hade ägt nu då *-* fy manda.
I COULD HAVE BEEN RICH
Snart börjar ju alla skolan IRL, jag också. Jag har inte gått i skolan sen ungefär september förra året då jag tog sabbatsår. Jag kommer inte att lova er att bloggen kommer vara levande under den tiden, den kanske läggs ner och jag kanske slutar SSO. Varför?  jag är inte personen som sitter uppe sent in på natten och skriver tidsinställda inlägg. Jag är mer den spontana inläggstjejen och hur ska det då bli när jag kommer hem så sent. Men vi får tänka positivt, det är 6 dagar tills dess ;)


Postat av: Alexandra Easthill :D

Varför sjöng du på en gyllene tiderna låt? :o

Svar: passar ju bilden ;)
Amanda ~

2013-08-13 @ 16:12:17
Din bloggadress: http://easthill.bloggo.nu
Postat av: Anonym

ehehe skrev fel menade gyllene tider :x

2013-08-13 @ 16:12:53
Postat av: Lucy Flowerlake

Jag har sagt det förut och säger det igen:
Lägg inte ner bloggen och sluta spela! Bättre att du spelar när du har lust och bloggar när du spelat. Så tänker jag göra till hösten. ^^
Och WR kan du ju fortsätta som du gör nu, låta medlemmarna ha eventen, och kanske ge över ansvaret till en klubbledare. Bloggen om klubben kan du ju också ge lösenordet till klubbledaren också.
Men du måste ju förstås göra det som känns rätt för dej!

2013-08-13 @ 20:36:40
Din bloggadress: http://jorvikliv.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Skriv din mailadress (bara jag som ser den)


Din bloggadress:


Kommentar:


Trackback


Hej och välkommen till min blogg, mitt namn är Amanda och jag är en tjej på strax 18 år fyllda. Spelar dagligen star stable och driver även den underbara klubben Shady pearls. Började spela Star Stable sommaren 2012 och bloggat om spelet sedan Januari 2013.

Vill ni kontakta mig?
Då får ni självklart göra det. ↓

Mail:
[email protected]
Instagram:
Amandalightfield



• 
Klubbens hemsida

Shady Pearls är enligt mig en av jorviks bästa klubbar.
I SP satsar jag och medlemmarna på en god gemenskap. En miljö där alla ska trivas. Vi är en full klubb och för att få gå med i klubben får man gå in på klubbens hemsida ↑ och ansöka. För att behålla gemenskapen är vi väldigt noga med vilka som kommer in i klubben.



• Alvas • Esmes • Alicias • Janes
• Veronicas • Fionas

RSS 2.0