I miss you. BILDBOMB

Det är med tårar i ögonen som detta inlägg läggs upp, jag har så många frågor men så lite svar.. vart är de jag en gång kallade familj? vart har dom tagit vägen? saknar dom mig? har dom det bra? är lite av frågorna som snurrar runt i huvudet. Genom att titta på alla dessa bilder så får man massa tillbaka blickar, jag vill hem.. hem till dom som en gång fanns där för mig men som JAG lämnade i sticket.. jag vill tillbaka. Varför stack jag? VARFÖR förstod jag inte vad jag hade.. jag älskar er mina käraste vänner.. och jag saknar er enormt.

Jag hade kunnat skriva en flera mil lång text här, men jag tänker istället gå och lägga mig så ni får kolla igenom bilderna.. vi hörs imorgon♥

Ja det var så många bilder så jag behövde lägga in denna koden :$

Postat av: ellie Greennight

Jag saknar dig med <3 jag var kanske inte med hela tiden men då jag var med var en av de bästa stunderna i mitt liv<3

2013-08-10 @ 08:36:18
Din bloggadress: http://elliestarstablelife.blogg.se
Postat av: Tuva Skyfall

We will always remember our Silver Ponies.

2013-08-10 @ 08:38:19
Din bloggadress: http://starstablefaces.blogg.se
Postat av: Tuva Skyfall

För alltid Silver Ponies ♥

2013-08-10 @ 09:09:19
Din bloggadress: http://starstablefaces.blogg.se
Postat av: Nicole Seaknight

Den dagen du blev klubbledare - den dagen började kämpandet för att bli en familj - och det lyckades ♥

2013-08-10 @ 09:18:45
Din bloggadress: http://Fireruby.blogg.se
Postat av: Tove Mcfield

Åh jösses, när jag ser dom här bilderna blir jag ledsen, saknar alla som tusan ♥

2013-08-10 @ 10:12:22
Postat av: Evelyn darkknight

Silver ponies <3333
Saknar det så sjukt mkt <333

2013-08-10 @ 10:14:30
Din bloggadress: http://evelyndarkknight.blogg.se
Postat av: Matilda Greenstone

2013-08-10 @ 11:09:11
Postat av: Matilda Silverwater

Once a Silver Ponie - Always a Silver Ponie <3

2013-08-11 @ 13:24:17
Din bloggadress: http://Silverwater.blogg.se
Postat av: Emilia Winternight

Aww, bästa klubben ever ♥

2013-08-11 @ 16:14:08
Postat av: Nathalie Mcstar

gråter...♥

2013-08-11 @ 23:30:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Skriv din mailadress (bara jag som ser den)


Din bloggadress:


Kommentar:


Trackback


Hej och välkommen till min blogg, mitt namn är Amanda och jag är en tjej på strax 18 år fyllda. Spelar dagligen star stable och driver även den underbara klubben Shady pearls. Började spela Star Stable sommaren 2012 och bloggat om spelet sedan Januari 2013.

Vill ni kontakta mig?
Då får ni självklart göra det. ↓

Mail:
[email protected]
Instagram:
Amandalightfield



• 
Klubbens hemsida

Shady Pearls är enligt mig en av jorviks bästa klubbar.
I SP satsar jag och medlemmarna på en god gemenskap. En miljö där alla ska trivas. Vi är en full klubb och för att få gå med i klubben får man gå in på klubbens hemsida ↑ och ansöka. För att behålla gemenskapen är vi väldigt noga med vilka som kommer in i klubben.



• Alvas • Esmes • Alicias • Janes
• Veronicas • Fionas

RSS 2.0