Låt mig förklara läget

Det blir nog ingen mer bloggning idag, kanske ikväll om jag hinner.
Jag tidsinställde det förra inlägget igårkväll, så utan det hade det varit helt tomt här för att jag har legat och sovit till klockan 16:00 vilket är hemskt. Jag kan knappt sova på nätterna pågrund av att jag är sjuk och därför så tog jag en sömntablett och har varit seg hela dagen.Jag är inte sjuk i fluensa feber eller något sådant utan jag har problem med halsen. Detta fick jag för kanske 3 veckor sedan. Grejen är att halsen känns "tjock" och jag har massa slem så jag måste harkla mig hela tiden. och när jag ligger ner blir det nästan värre, så ikväll så ska jag till läkaren så dom kan kolla vad det är och så jag kan få starkare tabletter eller något sådant.

Hinner jag så slänger jag ihop lite inlägg ikväll, annars så återkommer jag imorgon!

Edit: läkaren verkar inte bli av idag så BRB levla 8'D
R.I.P Janne.. en älskad man som försvann alldeles för tidigt
En otroligt härlig lärare som är saknad av många..♥ FK CANCER ;__;

Postat av: Exenzia

2013-08-07 @ 18:03:40
Din bloggadress: http://exenzia.blogg.se/
Postat av: Kate Mistwood

<3

2013-08-07 @ 18:27:46
Din bloggadress: http://katemistwood.blogg.se
Postat av: Fanni Opallake(aka oaktiv)

Du kan ha halsfluss? c; Hoppas du blir bättre!

Svar: nä halsfluss är det inte, det gör inte ont :)
Amanda ~

2013-08-07 @ 18:59:19
Postat av: Emma

Vem är janne? :o

Svar: En lärare på min förra skola som gått bort ♥
Amanda ~

2013-08-07 @ 19:14:58
Din bloggadress: http://teengan.blogg.se
Postat av: Matilda Greenstone

Aw, Krya Mandis ♥

2013-08-07 @ 22:54:01
Postat av: emiliabraveheart.blogg.se

krya på dig =3

2013-08-08 @ 19:04:42
Din bloggadress: http://emiliabraveheart.blogg.se/
Postat av: emiliabraveheart.blogg.se

& Beklagar sorgen

2013-08-08 @ 19:09:32
Din bloggadress: http://emiliabraveheart.blogg.se/
Postat av: Tove Mcfield

Är Janne irl lärare? ;_;
Förstår, min mormor gick bort för 5 dagar sen ungefär av cancer ;_;

Svar: ja det var han ;__;usch.. finns ♥ Han gick bort i fredags :(
Amanda ~

2013-08-08 @ 20:40:40
Postat av: scarlett mouserock

hej ferlot om jag har stör mycket på lektionerna men jag gillar din klubb snälla kan jag va med gråter skit mycket hemma jag gillar dig o din klubb har jätte mycket rosa grejer hoppas jag e med :(

2013-12-07 @ 21:57:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Skriv din mailadress (bara jag som ser den)


Din bloggadress:


Kommentar:


Trackback


Hej och välkommen till min blogg, mitt namn är Amanda och jag är en tjej på strax 18 år fyllda. Spelar dagligen star stable och driver även den underbara klubben Shady pearls. Började spela Star Stable sommaren 2012 och bloggat om spelet sedan Januari 2013.

Vill ni kontakta mig?
Då får ni självklart göra det. ↓

Mail:
[email protected]
Instagram:
Amandalightfield



• 
Klubbens hemsida

Shady Pearls är enligt mig en av jorviks bästa klubbar.
I SP satsar jag och medlemmarna på en god gemenskap. En miljö där alla ska trivas. Vi är en full klubb och för att få gå med i klubben får man gå in på klubbens hemsida ↑ och ansöka. För att behålla gemenskapen är vi väldigt noga med vilka som kommer in i klubben.



• Alvas • Esmes • Alicias • Janes
• Veronicas • Fionas

RSS 2.0