Mina skoltider detta läsåret

Nu har jag som sagt tagit och börjat gymnasiet igen, eftersom att jag valde att hoppa av och ta en paus förra året så har jag verkligen vant mig vid det slappa livet. Så detta kommer bli en stor ändring i mitt liv och jag kommer säkerligen vara helt slut efter skolan OCH praktiken när det har kommit igång på allvar.

Måndagar -> Onsdagar kommer jag att vara på praktik, det kommer att vara som att jobba på riktigt förutom att jag inte får någon lön. Detta är en del av min utbildning och det kommer krävas mycket ansvar och tid. Vilka jobbtider jag kommer att få är ännu oklart men jag tror att jag kommer få veta dom i veckan eftersom att jag börjar redan nästa måndag. Jag kommer att jobba med barn och det kommer bli jobbiga dagar men samtidigt väldigt roliga. men därav så vet jag INTE om jag kommer ha tid och ork att uppdatera er varje dag.

Torsdagar går jag från klockan 08:10 till klockan 15:10.

Fredagar går jag från klockan 08:10 till klockan 14:40. 

Så nu vet ni ungefär hur det ligger tid och när bloggen kommer att uppdateras.

Jag förstår om ni inte är intresserade att läsa en blogg som inte är så super aktiv, men jag vill iallafall tacka er även om ni kanske tar och lämnar Snowgaze.blogg.se pga att den inte kommer uppdateras lika mycket som tidigare.

Det är väldigt tråkigt att något man verkligen kämpat för kanske kommer sjunka ner igen, men IRL går före och då blir det såhär ibland. Kram på er♥

Postat av: Emma Sweetwood

Tyvärr Amanda du blir inte av med mej!:P Trogen läsare!haha:D

2013-08-20 @ 17:04:48
Din bloggadress: http://emmasweetwood.bloggo.nu
Postat av: jennifer Norris

Kommer kolla in på bloggen endå ♥

2013-08-20 @ 19:36:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Skriv din mailadress (bara jag som ser den)


Din bloggadress:


Kommentar:


Trackback


Hej och välkommen till min blogg, mitt namn är Amanda och jag är en tjej på strax 18 år fyllda. Spelar dagligen star stable och driver även den underbara klubben Shady pearls. Började spela Star Stable sommaren 2012 och bloggat om spelet sedan Januari 2013.

Vill ni kontakta mig?
Då får ni självklart göra det. ↓

Mail:
[email protected]
Instagram:
Amandalightfield



• 
Klubbens hemsida

Shady Pearls är enligt mig en av jorviks bästa klubbar.
I SP satsar jag och medlemmarna på en god gemenskap. En miljö där alla ska trivas. Vi är en full klubb och för att få gå med i klubben får man gå in på klubbens hemsida ↑ och ansöka. För att behålla gemenskapen är vi väldigt noga med vilka som kommer in i klubben.



• Alvas • Esmes • Alicias • Janes
• Veronicas • Fionas

RSS 2.0