Never stop Believing♥

Jag har fastnat i en fas då jag bara vill redigera mer och mer hela tiden, så himla roligt är det. Jag hoppas ni också tycker det! 
Inatt blev det att jag satt och gjorde 2 stycken bilder till, blir bara bättre o bättre eller vad säger ni. På den sista redigerade jag bara manen, för det är något jag måste bli bättre på ;)

Kopiering av bilderna anmäls ♥

Postat av: Juliette Stardawn

OMG.VAD.SNYGGT.DIN.MUPP *_*

Svar: Kolla.på.dina.egna.så.kan.vi.snacka.snyggt*-*
Amanda ~

2013-08-17 @ 14:13:30
Din bloggadress: http://jstardawn.blogg.se
Postat av: Sylvie Yellowstone

Övning ger färdighet! :D

Svar: precis! :D
Amanda ~

2013-08-17 @ 14:51:38
Din bloggadress: http://sylvieyellowstone.blogg.se
Postat av: Nellie Applepie

Hej vill du redigera en bild på mig och min häst så jag typ "klappar" honom i ansiktet? Skulle vara jätte snällt :DD

2013-08-17 @ 17:59:30
Postat av: Nellie Beecamp

Älskar den första bilden, men hjälmen förstör "stämningen" lite. Men gu så snyggt du kan redigera! (Y)

2013-08-17 @ 21:57:36
Din bloggadress: http://fluffyfighter.blogg.se/
Postat av: Claudia Winternight

Skulle vara guld om du ville göra en video med hur man gör vingar och hur man får till skogen också :)
Jag vill så gärna lära mig :D

2013-08-18 @ 15:17:33
Din bloggadress: http://jorvikjokers.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Skriv din mailadress (bara jag som ser den)


Din bloggadress:


Kommentar:


Trackback


Hej och välkommen till min blogg, mitt namn är Amanda och jag är en tjej på strax 18 år fyllda. Spelar dagligen star stable och driver även den underbara klubben Shady pearls. Började spela Star Stable sommaren 2012 och bloggat om spelet sedan Januari 2013.

Vill ni kontakta mig?
Då får ni självklart göra det. ↓

Mail:
[email protected]
Instagram:
Amandalightfield



• 
Klubbens hemsida

Shady Pearls är enligt mig en av jorviks bästa klubbar.
I SP satsar jag och medlemmarna på en god gemenskap. En miljö där alla ska trivas. Vi är en full klubb och för att få gå med i klubben får man gå in på klubbens hemsida ↑ och ansöka. För att behålla gemenskapen är vi väldigt noga med vilka som kommer in i klubben.



• Alvas • Esmes • Alicias • Janes
• Veronicas • Fionas

RSS 2.0