Analysering : En magisk julnatt

Idag känner jag att jag faktiskt kan skriva om detta uppdraget eftersom att säkert dom flesta redan har gjort det!

Igår kom det ett helt nytt uppdrag till Jorvik som även kallas " En magisk julnatt ". I det uppdraget så får man i uppdrag att lämna paket genom skorstenar i hela jarlaheim då tomten är upptagen med att göra klart annat inför julen. Jag hade faktiskt hört ryktas om denna uppdraget innan det kom ut då det var en tjej på en annan server som "råkat" öppna filen och kunna läsa vad tomten säger. 

bild från slädturen
Jag hade själv hoppats på att det var så att man själv fick styra släden men så låg det inte riktigt till men det var säkert bättre och lättare för oss spelare. Man åker en runda runt i jarlaheim och ska trycka på varenda Skorsten man ser för att slänga ner julklapparna. För min del var det kul första gången men det var samtidigt lite långtråkigt faktiskt, men ett bra juluppdrag. Redan första dagen blev det buggat för mig eftersom jag klickade på alla jag såg men bara fick 34/35 och var tvungen att relogga och göra om helt för att få börja på 0 och ha möjlighet att få det sista vilket var lite tråkigt. Det löste sig när jag klickade på även de skorstenar som inte hade grön pil! :)

Vad tycker jag annars om uppdraget, det var lite unikt och roligt men jag önskar det fanns flera olika rundor då det nog hade varit lite roligare då. Men verkligen en supersmart idé av teamet och det finns nog inget att klaga på faktiskt. Klart det finns mindre bra saker som jag nämnt uppe men det är inget jag vill klaga på då INGET är perfekt. Tummen upp ♥

Postat av: Connie Starfall

Man behöver inte relogga, bara gå till släden och försöka igen :)

Svar: jo men den fanns inte då :)
Amanda ~

2013-12-19 @ 16:13:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Skriv din mailadress (bara jag som ser den)


Din bloggadress:


Kommentar:


Trackback


Hej och välkommen till min blogg, mitt namn är Amanda och jag är en tjej på strax 18 år fyllda. Spelar dagligen star stable och driver även den underbara klubben Shady pearls. Började spela Star Stable sommaren 2012 och bloggat om spelet sedan Januari 2013.

Vill ni kontakta mig?
Då får ni självklart göra det. ↓

Mail:
[email protected]
Instagram:
Amandalightfield



• 
Klubbens hemsida

Shady Pearls är enligt mig en av jorviks bästa klubbar.
I SP satsar jag och medlemmarna på en god gemenskap. En miljö där alla ska trivas. Vi är en full klubb och för att få gå med i klubben får man gå in på klubbens hemsida ↑ och ansöka. För att behålla gemenskapen är vi väldigt noga med vilka som kommer in i klubben.



• Alvas • Esmes • Alicias • Janes
• Veronicas • Fionas

RSS 2.0