De nya raketerna (MK)

Som jag skrev igår så kom det ju nya raketer som jag verkligen tyckte om, dock ville jag inte skriva allt för mycket om mina tankar eftersom att detta inlägg skulle skrivas när jag fått bilder i nattens mörker och stjärnornas klara ljus.

Raketerna som fanns på förra årets nyår fanns även detta år, men de tänker jag inte blogga om då de är "gamla". Men det kom ju dessa speciella MK raketer som var numrerade från 1 - 5, undrar vad MK kommer ifrån. Kanske något lite sneaky ? ;)

Från första början så föll jag för "MK5" som hade texten "Star Stable" i sig och var riktigt fin, men när jag väl smällde andra så tyckte jag den var lite tråkigare då den smäller en väldigt kort stund. Alla de nya raketerna smäller 2-3 gånger vilket är väldigt coolt (förutom MK5). Något som jag även gillade var att när man köpte raketerna så fick man 3 st vilket har ändrats från förra året, 2 sc eller 20 JS för 3 raketer är riktigt billigt och prisvärt. 
Färgerna på raketerna är riktigt bra gjorda, inte för mycket färg men ändå inte för lite utan helt lagom. Jag tycker verkligen teamet lyckades RIKTIGT bra med det. Man får verkligen en känsla av nyår med dessa och ett "glatt" nyår. Förra året samt på SSO's 2 års dag smällde jag knappt alls för att de var så tråkiga - men dessa är helt livfulla och har slösat några hundra JS bara igår ;)

Detaljer är något teamet har jobbat rejält med och det med att de smäller mer än 1 gång i olika färger på varje raket tycker jag är väldigt bra, det gör de roligare att smälla eftersom man får en längre upplevelse.
Alla har nog sin favorit och det har även jag. MK2 har tilltalat mig bäst med den guldiga färgen som den får första gången den smäller. Den verkligen lyser upp och "glittrar", det är så himla vackert!

Så ser ni mig smälla är det antagligen MK2 som jag kör med :D

Jag vill även i detta inlägget bara avsluta med att berätta att jag inte kan chatta om jag har gränssnittet av då jag inte kan ta tillbaka det ibland med ESC så ni ska inte ta illa upp, sedan så hinner jag inte svara ibland trots att jag gärna vill. Men säger ni "får jag gå med i WR" eller tjatar om WR så kommer jag inte svara alls, det är riktigt jobbigt för mig, hoppas ni har förståelse :)

Postat av: Alexis Waterstorm

Kanske fel inlägg att kommentera på men.
Jag undrar hur du fick så många svenska medlemmar i din klubb WR, jag skulle gärna ha en helsvensk klubb men jag har inte träffat på nån svensk så :(

2013-12-27 @ 12:30:05
Postat av: Reggan

ooooj så många raketer jag sköt, haha ;) Fina bilder min homie <3

2013-12-27 @ 16:49:18
Din bloggadress: http://www.eastwright.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Skriv din mailadress (bara jag som ser den)


Din bloggadress:


Kommentar:


Trackback


Hej och välkommen till min blogg, mitt namn är Amanda och jag är en tjej på strax 18 år fyllda. Spelar dagligen star stable och driver även den underbara klubben Shady pearls. Började spela Star Stable sommaren 2012 och bloggat om spelet sedan Januari 2013.

Vill ni kontakta mig?
Då får ni självklart göra det. ↓

Mail:
[email protected]
Instagram:
Amandalightfield



• 
Klubbens hemsida

Shady Pearls är enligt mig en av jorviks bästa klubbar.
I SP satsar jag och medlemmarna på en god gemenskap. En miljö där alla ska trivas. Vi är en full klubb och för att få gå med i klubben får man gå in på klubbens hemsida ↑ och ansöka. För att behålla gemenskapen är vi väldigt noga med vilka som kommer in i klubben.



• Alvas • Esmes • Alicias • Janes
• Veronicas • Fionas

RSS 2.0