Den nylanserade bilden

Igår publicerade som sagt Star Stable online bilden under, och jag har lite funderingar kring den att skriva ut.
Alla lägger ju märke till hästen på bilden, hur dens form är och hur annolunda och vacker den ser ut att vara, en Arab med andra ord. Det har varit klart länge att just den rasen ska komma till spelet så det är 100% att det är just det på denna bilden, och det är det SSO vill att man lägger fokus på.

Tittar man dock där SSO försökt "undvika tittande" alltså bakom transporten så är det ingen miljö vi känner igen, det ser ut som att det är helt öppet och har en transport för att köra dit Hästar - precis som att dom har lovat en Ö för en där man kan släppa sina hästar "Hästön", jag tror just detta ska visa både hästen OCH ge oss en hint att hästön faktiskt kommer till spelet antagligen samtidigt som araberna - för då kan alla köpa sin alldeles egna arab! :D 

Detta kom på min tanke redan igår & det värsta var att jag drömde om att det hände med, Juli var den som skulle visa allt nytt medans alla andra satt och kollade på, haha. Så kan man med göra :D

Vad tror ni? kan det vara så att dom kommer samtidigt eller är det bara hästen som kommer? ;)

Postat av: Alice Moonstone/Zäta

Tänkte exakt samma o3o

2013-12-07 @ 13:13:08
Din bloggadress: http://starfallh.blogg.se
Postat av: Abbie ponystar

Säkert ;)

2013-12-07 @ 13:35:34
Din bloggadress: http://lifeinjorvikonline.bloggo.nu
Postat av: zoe dolphinborn

har ingen aning men kanske skulle vara bra vill så gärna ha en Arab!

2013-12-07 @ 15:33:37
Postat av: Alexandra Mcbard

Det ser ut att vara en röd transport också ;)

2013-12-07 @ 15:52:24
Postat av: Ebba Flowerstorm

Vill Hästön men e inte så bra på hästar så tror inte en Arabis ^-^

2013-12-07 @ 16:26:03
Postat av: Anonym

Jag tror inte att den ska vara en arab. Det ska nog vara att hästen har åkt till hästen och ska släppas på bete nu :)

2013-12-08 @ 07:45:07
Postat av: Carina Flowerlake

Hej! :-)

Kommer man kunna släppa ut alla sina hästar på hästön? :-O :-D

Kram Carin.

2013-12-08 @ 17:48:17
Din bloggadress: http://therider.bloggo.nu
Postat av: Anonym

Jag hoppas det du säger är sant, hästön ochAraben skulle vara jättebra! Kanske är hästön ett stall där de säljer Araber? Många möjligheter.

2013-12-10 @ 18:07:28
Din bloggadress: http://dincooling.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Skriv din mailadress (bara jag som ser den)


Din bloggadress:


Kommentar:


Trackback


Hej och välkommen till min blogg, mitt namn är Amanda och jag är en tjej på strax 18 år fyllda. Spelar dagligen star stable och driver även den underbara klubben Shady pearls. Började spela Star Stable sommaren 2012 och bloggat om spelet sedan Januari 2013.

Vill ni kontakta mig?
Då får ni självklart göra det. ↓

Mail:
[email protected]
Instagram:
Amandalightfield



• 
Klubbens hemsida

Shady Pearls är enligt mig en av jorviks bästa klubbar.
I SP satsar jag och medlemmarna på en god gemenskap. En miljö där alla ska trivas. Vi är en full klubb och för att få gå med i klubben får man gå in på klubbens hemsida ↑ och ansöka. För att behålla gemenskapen är vi väldigt noga med vilka som kommer in i klubben.



• Alvas • Esmes • Alicias • Janes
• Veronicas • Fionas

RSS 2.0