HÄSTTRÄNARE

Träna upp hästen med tränarens hjälp lät som en riktigt bra funktion när den kom, men nu när det gått ett bra tag så känns det nästan som att den knappt ändrade på något. Vissa använder den men de flesta gör det inte. Från level 1 - 15 kostar det över 2000 SC vilket är väldigt dyrt och det har de flesta spelarna inte råd med.

Teamet väljer ju att det ska kosta en del för att dom måste tjäna pengar dom med på att vi köper SC, annars skulle inte spelet ha en chans att överleva. Men över 2000 SC är överpris, 25 SC per level låter som ett rimligare pris än att de höjs med 25 SC för varje level. Men dom tänker smart det gör dom verkligen, allt för att vi ska köpa SC. När vi köper SC hjälper vi dom att betala ut deras löner och massa annat för att spelet ska funka, och skulle vi sluta så skulle SSO gå under. 

För mig känns det mer som att 5 av 100 personer använder tränaren och den används absolut inte så mycket som alla trodde när dom önskade att få den funktionen.

Postat av: Esmeralda Silverforce

Jag tror faktiskt att SSO skulle tjäna mer på att sänka priset till 25 SC/level - många fler skulle ju antagligen använda sig av funktionen då. Dock kan man ju förstå varför det kostar så mycket mer i slutändan, eftersom det tar så pass lång tid att levla upp mellan 14 och 15.

Svar: +1
Amanda ~

2013-12-30 @ 20:20:20
Din bloggadress: http://monokerus.se
Postat av: Jensan

Jag är nog stamkund där oavsett pris.. ehe.. :))))

2013-12-30 @ 21:34:33
Din bloggadress: http://snowhill.se
Postat av: Madison Skystar

Ja, jag håller fullkomligt med. Dessutom är det roligare att tävla upp hästarna i level. Jag menar det är bara level man köper inte värsta snabba hästen utan level som de flesta skulle kunna klara sig utan. Tex så har jag en ponny i level 2. Jag orkar inte leva henne för det tar mig massor av tid. Dessutom är det inge kul att rida långsamt och då blir det inge kul alls att tävla eftersom att man inte har någon som helst chans att placera sig! Midde(ponnyn) är mer stallets maskot. Jag brukar bara vara i stallet ibland och prata med hästarna(men dom svarar inte xD) och det är verkligen mysigare än att rida omkring i full galopp och riskera att hästen skadar sig genom att hoppa över hinder som är alldeles för höga än vad man kan hoppa. Okej nu vet jag inte vad jag kommit in på xD Sånt här händer mig hela tiden jag bara börjar helt plötsligt prata om nåt annat xD Du behöver inte läsa allt om du inte orkar men nu är ju det ganska onödigt att säga för det har du förmodligen redan gjort! Men iallafall så menar jag att det är väldigt onödigt men det har du förmodligen fattat för länge sen! xD Hare bra! 😁

2013-12-30 @ 21:37:49
Postat av: Madison Skystar

Ojj kommentaren blev längre än vad jag trodde xD Hahah

2013-12-30 @ 21:39:00
Postat av: Hilda Highberg

hatar att lvl men ''vill'' endå inte köpa för jag får inte köpa sc :C så har inget val

2013-12-30 @ 22:13:41
Postat av: Lisa

Har använt den 3 gånger sedan jag köpte araben - BARA för att det är så förbenat tråkigt att lvla! :s men har pga det fått avstå från att köpa flera klädesplagg för att istället lägga de pengarna på tränaren... bara från lvl 10 till 11 kostar det över 200 star coins. :/

2013-12-30 @ 22:16:28
Postat av: Sophia Puppyheart

Jag har köpt hästtränaren en gång för inte såå länge sen.. Då var Misty i lvl 10 o hade ca 1cm kvar till lvl 11.. Jag köpte hästtränaren för ja trodde att hon skulle ha så mycket på lvl 11 så att det verkligen höjdes 1 lvl. Men de som hände var att det höjdes den där sista cm som fattades o sen tog det stopp. Jag blev ju lite förbannad! Då hade jag slösar över 200 SC!!D:

2013-12-31 @ 14:32:55
Din bloggadress: http://starstablecuntry.blogg.se
Postat av: Rose skyfield

hai dere! bra inlägg ;) en fråga, när du gör videos, vart ifrån hämtar du musiken? Fr¨ån en hemsida eller har du musik på datorn? jag använder Movie maker men vill ha låter "counting stars", men jag har inte den på datorn såå, har du tips på en hemsida där man kan ladda ner musik?

2013-12-31 @ 14:43:12
Din bloggadress: http://skyfield.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Skriv din mailadress (bara jag som ser den)


Din bloggadress:


Kommentar:


Trackback


Hej och välkommen till min blogg, mitt namn är Amanda och jag är en tjej på strax 18 år fyllda. Spelar dagligen star stable och driver även den underbara klubben Shady pearls. Började spela Star Stable sommaren 2012 och bloggat om spelet sedan Januari 2013.

Vill ni kontakta mig?
Då får ni självklart göra det. ↓

Mail:
[email protected]
Instagram:
Amandalightfield



• 
Klubbens hemsida

Shady Pearls är enligt mig en av jorviks bästa klubbar.
I SP satsar jag och medlemmarna på en god gemenskap. En miljö där alla ska trivas. Vi är en full klubb och för att få gå med i klubben får man gå in på klubbens hemsida ↑ och ansöka. För att behålla gemenskapen är vi väldigt noga med vilka som kommer in i klubben.



• Alvas • Esmes • Alicias • Janes
• Veronicas • Fionas

RSS 2.0