Hur lågt kan vissa sjunka, tydligen lågt

Först och främst vill jag börja detta inlägget med att berätta att jag bara äger 3 konton på SSO, Amanda Lightfield, Amanda Lightbell och sedan så har jag Amanda Lightpaw på WE. Har fler som jag inte använder där jag provade andra hästfärger när inte hästfunktionen fanns. 

Varför skriver jag detta då? Jo för att Haley Rainstorm skickade mig detta brev ikväll, vilket gjorde mig förbannad. (säg till om du vill att jag tar bort ditt namn)
Min fråga när jag såg detta var "vad vinner den personen på det?", den andra svenska servern är ganska ny och det är där alla nya konton hamnar. Jag tror jag har ett konto där som jag skapade för att prova en häst en gång men annars har jag inte ens ett konto där. Denna tjejen vinner ju absolut inget på detta eftersom att det är personen som gör det som får skiten och inte jag. Jag kan ju faktiskt berätta för er som läser min blogg om att jag inte äger det kontot (vet inte vad kontot heter). 

Jag ville bara berätta de för er så att ni inte luras av henne för de är INTE jag. Sedan får hon fortsätta om hon vill, det är hon som förlorar på det i slutändan. så nu vet ni :D

Postat av: Ida Silverrock

Dom som håller på såhär kan inte vara så nöjda med sig själva :/

2013-12-29 @ 22:48:16
Din bloggadress: http://horseheart.bloggo.nu
Postat av: lovisa applebard

Elakt men kan jag få vara med i din klubb amanda

2013-12-30 @ 01:35:16
Din bloggadress: http://winterdream.weebly.com
Postat av: Daisy Greenwood

Jag har haft problem med sånt med :( Eller inte jag, men jag har haft nära vänner som har blivit utsatta för det D8 Det är ju meningen att SSO ska va ett säkert spel och roligt för alla :( Allt det trevliga har förstörts med tiden

2013-12-30 @ 03:05:37
Din bloggadress: http://greenwood.blogg.se
Postat av: Zed

Kan man byta ögonfärg i sso hur isf!

2013-12-30 @ 08:47:21
Postat av: Haley (Harley ehe ^^)

Moa någonting med Rock i efternamn hette hon (kunde inte skriva på sso eftersom jag måste installera om det, igen -_-)
Hon skrev något i stil med: ''Ni kommer inte vinna, jag är Amanda Lightfield och alla nybörjare på den här serven är värdelösa'' Detta var precis innan ett championat. Hade tyvärr inte Fraps installerat då eftersom min dator kraschade så satt jag inte på min dator. Men jag skrev till henne att jag inte tror att du uppskattar det hon håller på med och att det inte är tillåtet att utge sig för någon annan. Hon ignorerade mig efter det så kunde inte se om hon skrev något mer men tyckte du skulle veta det i alla fall :/

2013-12-30 @ 10:26:09
Din bloggadress: http://ssohaley.blogg.se
Postat av: Chloe Seacake

Varför måste människor göra såhär? -____-

2013-12-30 @ 13:13:52
Din bloggadress: http://seacakechloe.blogg.se
Postat av: Olivia Seastorm

Vafan man skrattar ju åt dom.

Vad är det för kul med att låtsas vara du? Dom borde ju inse att det är Amanda Lightfield som lyckats med sitt liv och inte tönten bakom skärmen som vill vara du.

Hahah när en viss Amanda Lightbell skrev i global trodde jag inte det var du förräns du bloggade :')

2013-12-30 @ 13:53:18
Postat av: Reggan

Men herregud, vad finns det för people egentligen, knäppa vidriga människor! Hon kommer ju knappast gå obemärkt, folk får ju veta att det inet är du snart!<3

2013-12-30 @ 14:26:30
Din bloggadress: http://www.eastwright.blogg.se
Postat av: Madison Skystar

Kommenterar från min mobil då jag precis vaknat och är då allmänt virrig xD Just nu har jag svårt och tänka men finns det en till Svensk server? Tacksam för svar ;D

Svar: ja det finns 2 eftersom den första typ blivit full haha :)
Amanda ~

2013-12-31 @ 11:00:15
Postat av: Nathalie Whaleborn

Taskigt av den
Vad vinner den på det,varför vill man ge en person dåligt rykte??????????

2014-01-01 @ 00:57:02
Din bloggadress: http://jorviksnathalie.wordpress.com
Postat av: Madison Skystar

Ok fattar! typ hahah

2014-01-01 @ 15:40:53
Postat av: Tilde Darkstorm

jag har lagt till den personen som VÄN!!!!! shit aså jag ska ingnorera henne och ska ( om du vill )
beräta för henne att folk vet om att hon inte e Amanda Lightfield

2014-01-02 @ 09:03:56
Postat av: Sabina Moongarden

That ass! D: Liksom, hon bara tror hon är någon annan. -.- ... Inte Coolt! D': Liksom man vill ju inte ha en massa hat p.g.a henne. Pfft, en del människor alltså. De får skaffa sig ett liv. xC

2014-01-03 @ 17:54:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Skriv din mailadress (bara jag som ser den)


Din bloggadress:


Kommentar:


Trackback


Hej och välkommen till min blogg, mitt namn är Amanda och jag är en tjej på strax 18 år fyllda. Spelar dagligen star stable och driver även den underbara klubben Shady pearls. Började spela Star Stable sommaren 2012 och bloggat om spelet sedan Januari 2013.

Vill ni kontakta mig?
Då får ni självklart göra det. ↓

Mail:
[email protected]
Instagram:
Amandalightfield



• 
Klubbens hemsida

Shady Pearls är enligt mig en av jorviks bästa klubbar.
I SP satsar jag och medlemmarna på en god gemenskap. En miljö där alla ska trivas. Vi är en full klubb och för att få gå med i klubben får man gå in på klubbens hemsida ↑ och ansöka. För att behålla gemenskapen är vi väldigt noga med vilka som kommer in i klubben.



• Alvas • Esmes • Alicias • Janes
• Veronicas • Fionas

RSS 2.0