It's all about fashion

Nu är det bara 3 dagar kvar till julafton, och det märks. All stress med att köpa julklappar och all mysig julmusik som susar i vinden, nu är det riktigt nära!

Ska försöka fjäska till mig en ny dator på mellandagsrean så jag kan börja göra videos igen.

Julen kommer jag att fira med min familj, för första gången sedan jag var riktigt liten ska HELA familjen fira tillsammans, jag är riktigt glad över det och jag hoppas inte det slutar i kaos. Ska fira hemma hos min mamma och bara njuta hela dagen, hur har ni planerat eran julafton? :D
Idag kommer jag och Danne rida runt i denna outfiten, jag tycker han passar otroligt bra i den och jag tycker den matchar perfekt. 

Postat av: Esmeralda Eastdotter

SÅÅ SNYGGT MATCHAT! ♥♥♥

2013-12-21 @ 15:07:49
Postat av: Tuva Westlord

That outfit! Supersnygg! :D

2013-12-21 @ 15:22:50
Din bloggadress: http://fluffyfighter.blogg.se
Postat av: Esmeralda Silverforce

Haha, jag minns den sista julaftonen jag firade med båda mina föräldrar, de hade skiljt sig tidigare den hösten och det var jätteawkward, det minns jag verkligen även fast det var typ elva år sedan nu x) Tror banne mig att det var sista gången någonsin jag såg dem i samma rum... Hoppas att din julafton blir trevligare än så ;)

2013-12-21 @ 18:48:31
Din bloggadress: http://monokerus.se
Postat av: Diana Flowerpie

Ååh, har inte ens julkänsla, det är ingen snö här hemma. :(

2013-12-21 @ 22:33:14
Postat av: Hedvig Mcfield

Superfin outfit, jag har en likartad fast grön och jag har vita byxor istället :)

2013-12-22 @ 09:22:38
Din bloggadress: http://hedvigmcfield.blogg.se
Postat av: Jane Riverwood <3

Fint matchat! :)

Jag och min familj ska fira vår sista jul i vårt nuvarande hus innan vi flyttar.
En sista, mysig jul med lite av släckt och familj är ju bäst tycker jag! ;)

2013-12-23 @ 09:11:30
Din bloggadress: http://starstablejane.blogg.se
Postat av: Liv Ponyborn

Superfin!:D

2013-12-25 @ 20:16:02
Postat av: Zelda Buenight

Gud du är ju jättebra på att hitta på olika outfits.Dom är grymma:)Särkilt denna.Tyckte den var jätte snygg:)
MVH Zelda Blunight

2014-01-22 @ 11:43:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Skriv din mailadress (bara jag som ser den)


Din bloggadress:


Kommentar:


Trackback


Hej och välkommen till min blogg, mitt namn är Amanda och jag är en tjej på strax 18 år fyllda. Spelar dagligen star stable och driver även den underbara klubben Shady pearls. Började spela Star Stable sommaren 2012 och bloggat om spelet sedan Januari 2013.

Vill ni kontakta mig?
Då får ni självklart göra det. ↓

Mail:
[email protected]
Instagram:
Amandalightfield



• 
Klubbens hemsida

Shady Pearls är enligt mig en av jorviks bästa klubbar.
I SP satsar jag och medlemmarna på en god gemenskap. En miljö där alla ska trivas. Vi är en full klubb och för att få gå med i klubben får man gå in på klubbens hemsida ↑ och ansöka. För att behålla gemenskapen är vi väldigt noga med vilka som kommer in i klubben.



• Alvas • Esmes • Alicias • Janes
• Veronicas • Fionas

RSS 2.0