Latmaskar (Lily Rainstorm med)

På bilden ovanför har ni ett exempel på en väldigt lat SSO spelare, Cornelia Silverknight. ;)

Jag har vart med om många och däribland mig själv som är väldigt lata och inte ens "orkar" rida från en by till en annan, och det blir bara värre med tiden. Jag undrar vad det är som sprids, kanske en "orkar inte" virus. Nä jag vet inte men jag minns att jag inte var såhär lat för ett år sedan iallafall när videon under gjordes, ojoj minnen! 

På denna tiden spelade jag via min Laptop med posteffekter på 8D

Idag så tvingade jag Cornelia att hon skulle orka rida från rishuset till fiskebyn och jag följde med, vilket är en bra början till att återvänta och bli "olat" haha! ;)

Postat av: Lilz Rainstorm

Du kan ändra rubriken till Lily Rainstorm tycker jag :D

2013-12-03 @ 21:40:59
Din bloggadress: http://starstableworld.se
Postat av: Anastasia Dawntree

Varför ska du inte spela in mer SS avsnitt med Kim längre? :(

2013-12-03 @ 22:02:38
Din bloggadress: http://tovamjarling.se
Postat av: Alessandra Kinglord

En liten fråga vad använder du för film redigerings pogram letar efter ett bra nämligen och undrar om du har något bra förslag

Svar: Sony vegas pro
Amanda ~

2013-12-03 @ 22:07:48
Din bloggadress: http://jorviknew.blogg.se
Postat av: Elina Snowbell/ Cristina Ponybear/ Julia Highrock

Mandaaa... Vrf vill du inte vara med Kim när han filmar längre? Snälla kom tillbaks och spela sso med Kim och var med i hans videos!! Snällaa! Du är så rolig och snäll, du får mig och andra tittare att må bra! Snälla kom tillbaks innan jag får tårar och lider av sorg! Snälla! Jag gråter av smärta, jag ber kom tillbaks och va den gamla Amanda som förr! D': är väldigt tacksam för svar!!!! D':

Svar: Privat andledning, tror inte jag kommer tillbaka!
Amanda ~

2013-12-04 @ 11:31:47
Postat av: Tuva Westlord

Hahaha jag är lika lat jag med, tyvärr ;)

2013-12-04 @ 15:30:23
Din bloggadress: http://fluffyfighter.blogg.se
Postat av: Annie Bluestar

Jag älskar din design *-*

2013-12-04 @ 16:31:19
Din bloggadress: http://silverbelle.blogg.se
Postat av: Elina Snowbell/ Cristina Ponybear/ Julia Highrock

D,:

2013-12-04 @ 18:25:39
Postat av: Elina Snowbell/ Cristina Ponybear/ Julia Highrock

Åh, Manda jag vill bara säga en sak för att du kanske inte kommer tillbaks, jag kommer sakna dig jätte mycket! Jag kommer aldrig att glömma när du och Kim spelade sso tillsammans, jag saknar dig så det rinner tårar från ögonen! Ett STOOOOORT kram från mig!!!!!!!!!!! <3

2013-12-04 @ 18:28:21
Postat av: Madison Skystar

Haha jag orkar knappt rida från Moorland till Fort pinta! Kan se framför mig hur jag sitter och dampar på SSO för att jag är pank och måste från Jorvikstallet til Valedale! Ingen bra syn.. xD

2013-12-04 @ 19:30:06
Postat av: Tilde Darkstorm

jag undrar om man kan fånga en vildhäst i sso. vissa säger att den är blå och vit. jag kommer verkligen att sakna dig och kim men jag fattar att du inte vill säga.till alla som också tycker det:det kan bero på att dom har bråkat eller något annat så sluta fråga

2013-12-05 @ 16:16:27
Postat av: Cassie

Vilket videoprogram har du när du filmar?

2013-12-06 @ 16:47:55
Postat av: Diana Starborn

Vilken bra video:D vilken level var du då på? Var de föra året du gjorde den här videon?

2013-12-07 @ 20:10:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Skriv din mailadress (bara jag som ser den)


Din bloggadress:


Kommentar:


Trackback


Hej och välkommen till min blogg, mitt namn är Amanda och jag är en tjej på strax 18 år fyllda. Spelar dagligen star stable och driver även den underbara klubben Shady pearls. Började spela Star Stable sommaren 2012 och bloggat om spelet sedan Januari 2013.

Vill ni kontakta mig?
Då får ni självklart göra det. ↓

Mail:
[email protected]
Instagram:
Amandalightfield



• 
Klubbens hemsida

Shady Pearls är enligt mig en av jorviks bästa klubbar.
I SP satsar jag och medlemmarna på en god gemenskap. En miljö där alla ska trivas. Vi är en full klubb och för att få gå med i klubben får man gå in på klubbens hemsida ↑ och ansöka. För att behålla gemenskapen är vi väldigt noga med vilka som kommer in i klubben.



• Alvas • Esmes • Alicias • Janes
• Veronicas • Fionas

RSS 2.0