Lilys blogg har problem

Hej allihop, Lily Rainstorm som skriver här. Jag blev erbjuden av Manda att gå in och skriva ett inlägg eftersom min blogg har lite problem nu och jag vill meddela mina läsare vad som hänt. Dessutom är det många som frågar och kanske är ni några av dem så jag meddelar er via detta sätt eftersom min egen blogg går inte. Tack snälla fina Manda för detta! <3
 
Det är i alla fall så att min blogg (starstableworld.se) går helt plötsligt inte att gå in på. Det står bara att
"*webbläsare* kan inte hitta bloggen starstableworld.se"
Det har aldrig hänt förut, och jag har inte gjort ett dugg. Det började nu på eftermiddagen och jag har ingen blekaste aning om vad som hänt. Jag har mailat blogg.se och hoppas att de svarar snart för jag vill verkligen kunna blogga..såklart :S
 
Så nu ni som undrar, nu vet ni svaret! Jag hoppas den ska gå tillbaka till normal så snabbt jag får hjälp. Men annars, god jul på er :D
 
 

Postat av: Hedvig Highcamp

Det går inte att gå in på bloggen heller:(

2013-12-12 @ 15:07:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Skriv din mailadress (bara jag som ser den)


Din bloggadress:


Kommentar:


Trackback


Hej och välkommen till min blogg, mitt namn är Amanda och jag är en tjej på strax 18 år fyllda. Spelar dagligen star stable och driver även den underbara klubben Shady pearls. Började spela Star Stable sommaren 2012 och bloggat om spelet sedan Januari 2013.

Vill ni kontakta mig?
Då får ni självklart göra det. ↓

Mail:
[email protected]
Instagram:
Amandalightfield



• 
Klubbens hemsida

Shady Pearls är enligt mig en av jorviks bästa klubbar.
I SP satsar jag och medlemmarna på en god gemenskap. En miljö där alla ska trivas. Vi är en full klubb och för att få gå med i klubben får man gå in på klubbens hemsida ↑ och ansöka. För att behålla gemenskapen är vi väldigt noga med vilka som kommer in i klubben.



• Alvas • Esmes • Alicias • Janes
• Veronicas • Fionas

RSS 2.0