Mina tankar kring Hästön

När teamet första gången berättade om att de skulle komma en såkallad hästö till spelet så tror jag att jag som de flesta blev väldigt glad, det skulle aldrig finnas en gräns hur många hästar man kan köpa utan alla hästar man vill ha finns tillgängliga att köpa och man kan köpa dom om man har Star coins. Detta kommer både teamet och vi spelare tjäna på. Teamet kommer få fler som köper Star coins för att kunna köpa sina favorithästar och samtidigt slipper vi spelare slösa pengar genom att sälja häst efter häst.

Men jag tror det finns nackdelar med hästön också, tänk om man har runt 30 hästar - OMÖJLIGT att hinna rida alla och ha tid för alla. Många hästar kommer nog stå och glömmas bort på den lilla ön, vilket är väldigt tråkigt. Vi kommer även ha väldigt mycket jobb att levla - tänk vad många veckor totalt det blir i slutändan som vi lägger på levling. Jag hoppas att i samband med hästön kan det komma att de som skickas dit levlas upp men att de kanske går lite segare för att man ska vinna på att göra det själv. Ungefär 1 dag extra på varje level kanske? ;)

Jag hoppas även att det kommer kosta en liten slant att skicka dit hästen (10 sc låter rimligt) annars kommer folk skicka dit dom för att slippa fodra vilket är tråkigt. Man ska använda funktioner så som det är menat att användas! :D
 
 

Postat av: Esmeralda Silverforce

Jag måste ändå säga att jag verkligen hoppas att Hästön INTE kostar. Man lägger ut äckligt mycket pengar bara på hästarna och om Hästön kostar den med känns det verkligen som att krama de allra sista slantarna ur oss. Asså visst att folk kanske skickar dit hästar för att slippa mata dem, men... jag hoppas helt enkelt att det inte kommer funka så. Kanske så att om man har skickat dit en häst så kan man inte hämta hem den på x antal dagar?

2013-12-21 @ 21:41:03
Din bloggadress: http://monokerus.se
Postat av: tilde darkstorm

har hästön komit?

2013-12-21 @ 22:01:41
Postat av: Jane Riverwood <3

Finns det några uppgifter om när Hästön kommer?
Hoppas att det inte kostar mycket. 10 sc låter rimligt, men inte mer. 50 till exempel skulle jag aldrig ha råd med innan lönedags...

Btw, såg dig i chatten på SSO idag, du kanske såg mig fangirla... xD

-"AMANDA LIGHTFIELD ÄR INNE!!!!!!!!!!!!!!!!! :DD <3 ;_;"
xP

2013-12-21 @ 22:04:34
Din bloggadress: http://starstablejane.blogg.se
Postat av: Hal

Jag hoppas nog att det inte kommer kosta något, eller att det kostar 10 sc för att ha hästarna där så länge man vill. Har dock bara åtta hästar till och planerar att köpa en till, men jag skulle nog aldrig kunna ha runt 30 hästar x)

2013-12-22 @ 16:41:39
Din bloggadress: http://himlavalvex.blogg.se/
Postat av: Elsa longlord

Måste man levla då? :o Man kan ju faktiskt ha några hästar i level 15 och resten i låg level. :)

2013-12-25 @ 20:22:12
Din bloggadress: http://longlord.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Skriv din mailadress (bara jag som ser den)


Din bloggadress:


Kommentar:


Trackback


Hej och välkommen till min blogg, mitt namn är Amanda och jag är en tjej på strax 18 år fyllda. Spelar dagligen star stable och driver även den underbara klubben Shady pearls. Började spela Star Stable sommaren 2012 och bloggat om spelet sedan Januari 2013.

Vill ni kontakta mig?
Då får ni självklart göra det. ↓

Mail:
[email protected]
Instagram:
Amandalightfield



• 
Klubbens hemsida

Shady Pearls är enligt mig en av jorviks bästa klubbar.
I SP satsar jag och medlemmarna på en god gemenskap. En miljö där alla ska trivas. Vi är en full klubb och för att få gå med i klubben får man gå in på klubbens hemsida ↑ och ansöka. För att behålla gemenskapen är vi väldigt noga med vilka som kommer in i klubben.



• Alvas • Esmes • Alicias • Janes
• Veronicas • Fionas

RSS 2.0