Om 23 dagar blir bloggen 1 år

Om ca. 23 dagar så blir denna bloggen ett helt år - jag trodde ALDRIG att jag skulle behålla den så länge och kommit så långt som jag faktiskt har gjort. Under mitt år har jag träffat flera underbara personer och haft både fram och motgångar. 

Bloggens rekord ligger på hela 722 unika och bloggen har blivit en av SSO's största - jag är sjukt tacksam över det och det är tack vare er som jag kommit såhär långt. Ni har byggt upp vägen för mig.

Så tacktacktack och jag hoppas vi kan fira bloggen på ett bra sätt tillsammans. Den 12 januari woop! :D
 

Postat av: Astrid


Hej jag har bestämt mig för att flytta, men jag vet inte vilket stall som är bäst.
Så jag undrar om du kanske kan berätta om stallarna och vad du tycker om dom, och kanske göra någon lista där du tar stallet du tycker är bäst först och stallet du gillar minst sist.
Jag skulle uppskata detta otroligt mycket!

2013-12-20 @ 21:09:13
Postat av: Esmeralda Eastdotter

Då ska du allt fira underbara, vackra, söta snowgaze.blogg.se!! ♥♥♥♥♥

2013-12-20 @ 21:36:56
Postat av: Jensan är för lat för att skriva hela sitt namn.

ursäkta mig, unga dam. VAD FÅR DIG ATT TRO ATT BENLINDOR PÅ DEN DÄR HÄSTEN ÄR LAGLIGT. :-)????

Svar: Förlåt ):):
Amanda ~

2013-12-21 @ 03:29:00
Din bloggadress: http://snowhill.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Skriv din mailadress (bara jag som ser den)


Din bloggadress:


Kommentar:


Trackback


Hej och välkommen till min blogg, mitt namn är Amanda och jag är en tjej på strax 18 år fyllda. Spelar dagligen star stable och driver även den underbara klubben Shady pearls. Började spela Star Stable sommaren 2012 och bloggat om spelet sedan Januari 2013.

Vill ni kontakta mig?
Då får ni självklart göra det. ↓

Mail:
[email protected]
Instagram:
Amandalightfield



• 
Klubbens hemsida

Shady Pearls är enligt mig en av jorviks bästa klubbar.
I SP satsar jag och medlemmarna på en god gemenskap. En miljö där alla ska trivas. Vi är en full klubb och för att få gå med i klubben får man gå in på klubbens hemsida ↑ och ansöka. För att behålla gemenskapen är vi väldigt noga med vilka som kommer in i klubben.



• Alvas • Esmes • Alicias • Janes
• Veronicas • Fionas

RSS 2.0