Sälja färdiglevlade hästar

Jag vill börja med att säga - ni som ORKAR levla varje dag och levla upp alla era hästar ni är helt amazing, det tar väldigt mycket tid och är väldigt jobbigt. Jag ser upp till er!

En häst tar runt 20 dagar att levla upp om man levlar varje dag, det är enormt mycket tid som vi faktiskt lägger på en speciell häst. Sedan om man säljer den hästen så blir det mesta onödig tid man lagt på det, vilket man inte tänker på just när man gör det. Men jag har själv sålt vissa level 15 hästar och det var inte förens då jag insåg att jag slösat minst 21 timmar i mitt liv utan att tjäna något. 21 TIMMAR där jag hade kunnat göra något roligare, det krävs mycket tid på detta spel.

Därför tycker jag verkligen hästön är en superbra idé då man aldrig kommer behöva sälja en häst, man kan bara skicka iväg den tills man fått upp suget efter just den hästen igen, då kan man ju bara hämta hem den igen. Star stable teamet vet att dom både kommer hjälpa oss med att inte slösa våra SC genom att sälja en häst samtidigt som dom kommer tjäna pengar på det då vi kan köpa ALLA hästar vi någonsin vill ha. 

Tummen upp för spelteamet!
BTW, du som har försökt komma åt mitt konto genom att maila support om att du "glömt lösen" samt skickat "glömt lösenord" mail genom hemsidan kan ge upp nu, har bytt mail på mitt konto och pratat med support om detta. :)

Postat av: Kate

Gud vad lågt att sitta och försöka komma åt andras konton..

2013-12-10 @ 16:56:33
Din bloggadress: http://katemistwood.blogg.se
Postat av: Zoey Skylund hälsar Grattis!

Hej om inte nedräkningen går fel vill jag bara säga GRATTIS I FÖRSKOTT! Om två dagar fyller du år!? :3

Hälsningar Zoey Skylund ;D <3

2013-12-10 @ 18:21:08
Din bloggadress: http://starstablewc.123minsida.se
Postat av: Rebecca Darkblanket

Hemska personer asså!

2013-12-10 @ 22:22:43
Din bloggadress: http://jorwik.bloggo.nu
Postat av: Östkullis :D

Patetiskt att försöka komma åt andras konton O.o

2013-12-11 @ 01:23:59
Din bloggadress: http://easthill.bloggo.nu
Postat av: Tuva Mcson

Grattis :D
Hemskt att försöka komma åt andras konton. Vad har de tänkt göra när de har tagit ditt konto? De kan ju bli polisanmälda, de får säkert ett dåligt samvete osv. Så vad vinner de på det? Levla upp deras egna karaktärer lixom xD
Btw, hur byter du mail på samma konto? c:

Svar: mailade support :)
Amanda ~

2013-12-13 @ 18:39:44
Din bloggadress: http://www.sunstable.bloggo.nu

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Skriv din mailadress (bara jag som ser den)


Din bloggadress:


Kommentar:


Trackback


Hej och välkommen till min blogg, mitt namn är Amanda och jag är en tjej på strax 18 år fyllda. Spelar dagligen star stable och driver även den underbara klubben Shady pearls. Började spela Star Stable sommaren 2012 och bloggat om spelet sedan Januari 2013.

Vill ni kontakta mig?
Då får ni självklart göra det. ↓

Mail:
[email protected]
Instagram:
Amandalightfield



• 
Klubbens hemsida

Shady Pearls är enligt mig en av jorviks bästa klubbar.
I SP satsar jag och medlemmarna på en god gemenskap. En miljö där alla ska trivas. Vi är en full klubb och för att få gå med i klubben får man gå in på klubbens hemsida ↑ och ansöka. För att behålla gemenskapen är vi väldigt noga med vilka som kommer in i klubben.



• Alvas • Esmes • Alicias • Janes
• Veronicas • Fionas

RSS 2.0