That's history - Lev i nuet !

Jag vill börja med att tacka för alla era gratulationer igår, hade världens bästa födelsedag med hela familjen. Vet inte om jag ska dra hela dagen här så de får räcka så, tack tack tack!

Ord som man ofta får höra är "jag saknar ...." och ja det är klart man kan sakna massor och vilja berätta det, det gör även jag. Men jag tycker man ska försöka leva i nuet och försöka att inte blicka tillbaka, man blir lätt blind på vad man har och vill ha de gamla tillbaka. jag har vart med om folk som lämnat WR för att de kanske vill testa en annan klubb, men sedan skrivit att dom vill tillbaka för att dom inte insåg var dom hade.

Tänk på det - Ni har saker som inget kan ersätta, är ni redo att chansa o lämna det för att KANSKE lyckas få något bättre? ;)
Tänkte även ge en åsikt om snön - helt super duper mega fin. Hade dock hoppats på tjockare snö och att det skulle "skvätta" när man galopperade i den. Det hade varit helt underbart. Jag vet hur mycket jobb dom lägger ner så jag tänker inte klaga - good work peepz! :D

Postat av: Anna Rainforce

Håller med! ;)

2013-12-13 @ 16:47:15
Din bloggadress: http://starstablegalaxy.blogg.se
Postat av: Anna Waterdawn

Håller med dig Mandis!

2013-12-13 @ 18:54:33
Din bloggadress: http://annawaterdawn.blogg.se/
Postat av: Jane Riverwood <3

Älskar snön, men har samma önskningar som dig. Hade vart skitkul att ha tjock snö som "skvätter". ;D

P.S, Min blogg som jag skrivit är under konstruktion :)

2013-12-13 @ 21:26:15
Din bloggadress: http://starstablejane.blogg.se
Postat av: Anonym

Många som lämnar WR och vill tillbax!! ;) Man inser inte vad man har förrän det är borta. :(

//Ostgrundaren..

2013-12-14 @ 09:37:04
Postat av: ylva diamonlaka

hej kan vidella gubbe på din . ja vet att du kommer siga nej

2014-08-11 @ 13:12:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Skriv din mailadress (bara jag som ser den)


Din bloggadress:


Kommentar:


Trackback


Hej och välkommen till min blogg, mitt namn är Amanda och jag är en tjej på strax 18 år fyllda. Spelar dagligen star stable och driver även den underbara klubben Shady pearls. Började spela Star Stable sommaren 2012 och bloggat om spelet sedan Januari 2013.

Vill ni kontakta mig?
Då får ni självklart göra det. ↓

Mail:
[email protected]
Instagram:
Amandalightfield



• 
Klubbens hemsida

Shady Pearls är enligt mig en av jorviks bästa klubbar.
I SP satsar jag och medlemmarna på en god gemenskap. En miljö där alla ska trivas. Vi är en full klubb och för att få gå med i klubben får man gå in på klubbens hemsida ↑ och ansöka. För att behålla gemenskapen är vi väldigt noga med vilka som kommer in i klubben.



• Alvas • Esmes • Alicias • Janes
• Veronicas • Fionas

RSS 2.0