Uteritt med min klump♥


Såhär såg jag och Goliat ut idag när vi tog oss en tur ut i skördebygden för att utförska den nya snön - det är den första han fått se då han bodde i ett varmt land innan han kom till Jorvik! 

Han tog snön bra men han hoppade till lite ibland när man gick där det var lite djupare snö eftersom att det även är lite kallare och det var en liten chock för honom. Vi red vid Goldspurs gård och sedan tillbaka mot stallet så han fick röra på sig. Goliat har fått stå ganska mycket nu när Tellus tränas för fullt vilket han inte gillar, han är väldigt bossig och vill ha mig för sig själv, vi har ju även klickat så himla bra tillsammans! 

Jag har även funderat på att klippa hans man då den blivit så svår att reda ut och den tovar sig, isåfall skulle han få liknande frisyr som Evening (lilys häst), han kommer bli mer hingstig men han ser ju gullig ut i sin långa. Vad tycker ni?

Postat av: Penelope Goldbard

Jag tycker du ska ha kvar den långa, han e ju såå söt i den <3 kram

2013-12-14 @ 19:56:53
Postat av: Sophia Puppyheart

Långa manen!!

2013-12-14 @ 23:38:53
Din bloggadress: http://starstablecuntry.blogg.se
Postat av: Ellen

Inte byta man

2013-12-16 @ 06:36:31
Din bloggadress: http://jagpajorvik.bloggplatsen.se
Postat av: Ellen

Inte byta man

2013-12-16 @ 06:36:31
Din bloggadress: http://jagpajorvik.bloggplatsen.se
Postat av: Vanessa Bunydawn

Inte byta man Amanda INTE byta man. han är ju så sööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööt i den:3.

2013-12-18 @ 17:40:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Skriv din mailadress (bara jag som ser den)


Din bloggadress:


Kommentar:


Trackback


Hej och välkommen till min blogg, mitt namn är Amanda och jag är en tjej på strax 18 år fyllda. Spelar dagligen star stable och driver även den underbara klubben Shady pearls. Började spela Star Stable sommaren 2012 och bloggat om spelet sedan Januari 2013.

Vill ni kontakta mig?
Då får ni självklart göra det. ↓

Mail:
[email protected]
Instagram:
Amandalightfield



• 
Klubbens hemsida

Shady Pearls är enligt mig en av jorviks bästa klubbar.
I SP satsar jag och medlemmarna på en god gemenskap. En miljö där alla ska trivas. Vi är en full klubb och för att få gå med i klubben får man gå in på klubbens hemsida ↑ och ansöka. För att behålla gemenskapen är vi väldigt noga med vilka som kommer in i klubben.



• Alvas • Esmes • Alicias • Janes
• Veronicas • Fionas

RSS 2.0