Vart försvann snön?

Snön kom till jorvik i slutet av november förra året men har fortfarande inte landat på Jorvik för detta året, det blir en lång höst och lång väntan på att snön ska ligga på marken. Det är inte förens den har landat som man kan kalla det riktig vinter och verkligen få en riktig julkänsla, håller ni med?

Jag kommer sakna alla vackra sommarbilder men nu vill jag ha vackra vinterbilder! :D

Postat av: Bella Seaside

Håller med :)

2013-12-08 @ 16:26:36
Din bloggadress: http://starstableryttarna.blogg.se
Postat av: Myra R

Snön är grunden till julstämning!! Ingen svensk jul utan snö, iallafall ingen mysig sådan x(

2013-12-08 @ 16:53:04
Din bloggadress: http://mriverfall.blogg.se
Postat av: Zoe Yellowtree

kom igen då snöö vart är snömålnen?!?! >.<

2013-12-08 @ 17:18:17
Postat av: Sebbe

snön borde verkligen komma snart, allt blir så mycket mysigare med snö. Det är ju ungefär 2 veckor kvar till jul så man tycker ju att den borde komma :D

2013-12-08 @ 21:30:51
Din bloggadress: http://letsplaysso.blogg.se
Postat av: Aria Starfall

Håller med om det inte kommer på onsdag blir jag faktiskt sur xc

2013-12-09 @ 20:26:36
Din bloggadress: http://nattstad.se/ariastarfall

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Skriv din mailadress (bara jag som ser den)


Din bloggadress:


Kommentar:


Trackback


Hej och välkommen till min blogg, mitt namn är Amanda och jag är en tjej på strax 18 år fyllda. Spelar dagligen star stable och driver även den underbara klubben Shady pearls. Började spela Star Stable sommaren 2012 och bloggat om spelet sedan Januari 2013.

Vill ni kontakta mig?
Då får ni självklart göra det. ↓

Mail:
[email protected]
Instagram:
Amandalightfield



• 
Klubbens hemsida

Shady Pearls är enligt mig en av jorviks bästa klubbar.
I SP satsar jag och medlemmarna på en god gemenskap. En miljö där alla ska trivas. Vi är en full klubb och för att få gå med i klubben får man gå in på klubbens hemsida ↑ och ansöka. För att behålla gemenskapen är vi väldigt noga med vilka som kommer in i klubben.



• Alvas • Esmes • Alicias • Janes
• Veronicas • Fionas

RSS 2.0