Laggar Star Stable när du filmar med Fraps?

Jag har hittat lösningen, iallafall för mig! 
Fraps hamnar på Hårddisken C när du installerar det och likaså Star Stable, och ligger dom på samma hårddisk så laggar det tydligen! 
Så om ni flyttar Fraps till en annan hårddisk så ska det funka toppen, det görde det för mig ;)

Postat av: Ellie Greennight

sorry att ja inte kom på Hoppningen men om ja skulle till IRL stallet fick det bli före halv 12 ;( men ja ville verkligen komma <3 Kram

2013-02-25 @ 09:22:12
Postat av: Filippa Sunside

Är det samma sak med Bandicam?? Laggar mycket och får damp då :D

Svar: Tror det ;)
Amanda ~

2013-07-14 @ 10:42:36
Postat av: lol

mitt laggar endå ;(

2013-09-01 @ 18:54:37
Postat av: Alejandra GrayGarden

Amanda jag undrar om du vet om det finns något annat filmprogram en fraps som är gratis och man kan filma in starstable







2013-10-13 @ 12:59:57
Postat av: chiara loudnight

hej jag kan inte använda Directx/GL på bandicam
undra om du kan hjälpa mig amanda :D

2014-12-10 @ 17:05:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Skriv din mailadress (bara jag som ser den)


Din bloggadress:


Kommentar:


Trackback


Hej och välkommen till min blogg, mitt namn är Amanda och jag är en tjej på strax 18 år fyllda. Spelar dagligen star stable och driver även den underbara klubben Shady pearls. Började spela Star Stable sommaren 2012 och bloggat om spelet sedan Januari 2013.

Vill ni kontakta mig?
Då får ni självklart göra det. ↓

Mail:
[email protected]
Instagram:
Amandalightfield



• 
Klubbens hemsida

Shady Pearls är enligt mig en av jorviks bästa klubbar.
I SP satsar jag och medlemmarna på en god gemenskap. En miljö där alla ska trivas. Vi är en full klubb och för att få gå med i klubben får man gå in på klubbens hemsida ↑ och ansöka. För att behålla gemenskapen är vi väldigt noga med vilka som kommer in i klubben.



• Alvas • Esmes • Alicias • Janes
• Veronicas • Fionas

RSS 2.0