Druidövningar

Efter att jag och snow tävlade med klubben & kommit 2a (!) så bestämde vi att vi skulle rida till valedale och göra dagens druidövningar, självklart ville några klubbisar följa med och göra dom också så vi gjorde varandra sällskap dit. Efter det så tog jag älsklings Snow ut på de gröna ängarna och hoppade lite över hinder som fanns där! så sjukt duktig min princessa är.  Hon var sjukt pigg! 


Postat av: Nicooo ♥

Apelkastad med svart man och svans, precis som Skydancer som jag provrider! 8D

Svar: ååh! :DD
Amanda ~

2013-01-13 @ 14:58:59
Din bloggadress: http://Fireruby.blogg.se
Postat av: Anonym

apelkastad skimmel*

2013-01-13 @ 14:59:08
Postat av: SIRI WAS HERE

SOM SNOWGAZE
och om inte SSO teamet ger mig det snart...
(de kan ta det som ett hot)

2013-05-03 @ 23:08:47
Din bloggadress: http://moonbear.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Skriv din mailadress (bara jag som ser den)


Din bloggadress:


Kommentar:


Trackback


Hej och välkommen till min blogg, mitt namn är Amanda och jag är en tjej på strax 18 år fyllda. Spelar dagligen star stable och driver även den underbara klubben Shady pearls. Började spela Star Stable sommaren 2012 och bloggat om spelet sedan Januari 2013.

Vill ni kontakta mig?
Då får ni självklart göra det. ↓

Mail:
[email protected]
Instagram:
Amandalightfield



• 
Klubbens hemsida

Shady Pearls är enligt mig en av jorviks bästa klubbar.
I SP satsar jag och medlemmarna på en god gemenskap. En miljö där alla ska trivas. Vi är en full klubb och för att få gå med i klubben får man gå in på klubbens hemsida ↑ och ansöka. För att behålla gemenskapen är vi väldigt noga med vilka som kommer in i klubben.



• Alvas • Esmes • Alicias • Janes
• Veronicas • Fionas

RSS 2.0